Muutama ajatus rukouksesta,

rukous on meille uskovaisille vähän sama kuin hengitys,kun sana on ruokaa.Kannataa rukoila aina kun siihen on mahdolisuus eli aina,no eihän se aina onnistu kun oomme vajavaisia täällä maan päällä.jokainen meistä rukoilee kun on suuri hätä(sairaus,onnettomuus ym)mutta voi kiittää aina ihan päivänselvistä asioista,kuten ruoka,vaatteet,asunto,perhe,ystävät jne,jne.Mie esim rukoilen kun kirjoitan tänne,ja kannan esim ateisteja.Nytkin oon rukousvartiossa 2 tuntia.no eipä muuta tällä kertaa,siukis ja rukouksin t.aki

21

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

      Rukous on kuin masturbointia, kumpaakin tehdään että tulisi itselle hyvä mieli, muuta vaikutusta niillä ei ole.

      • herramrks

        Älä ole niin varma.


      • M@k3
        herramrks kirjoitti:

        Älä ole niin varma.

        Tutkittu juttu ystäväiseni ja on itsepetosta luulla jotain muuta.

        Mutta onhan itsepetoksesi toki ihan ymmärrettävää, tuleehan siitä hyvä mieli.


      • sentään eturauhas-
        M@k3 kirjoitti:

        Tutkittu juttu ystäväiseni ja on itsepetosta luulla jotain muuta.

        Mutta onhan itsepetoksesi toki ihan ymmärrettävää, tuleehan siitä hyvä mieli.

        syövän riskiä. Rukous ei taida tehdä sitäkään.

        Rukous on itsepetosta parhaimmillaan.


      • sentään eturauhas- kirjoitti:

        syövän riskiä. Rukous ei taida tehdä sitäkään.

        Rukous on itsepetosta parhaimmillaan.

        rakkautta parhaimmillaan. Jos sinulla ei ole suhdetta rakastetun kanssa, niin suhteesta voi vain haaveilla. Mutta kun se on, niin suhde on täyttä elämää. Niin on myös rukous Jumalan kanssa, täynnä elämää.


      • suhteeni ovat
        purje kirjoitti:

        rakkautta parhaimmillaan. Jos sinulla ei ole suhdetta rakastetun kanssa, niin suhteesta voi vain haaveilla. Mutta kun se on, niin suhde on täyttä elämää. Niin on myös rukous Jumalan kanssa, täynnä elämää.

        vanhempiini, lapsiini ja vaimooni.

        Mitkään henkimaailman asiat eivät voi mennä edelle.


      • M@k3
        suhteeni ovat kirjoitti:

        vanhempiini, lapsiini ja vaimooni.

        Mitkään henkimaailman asiat eivät voi mennä edelle.

        Ei muuta ole kuin mielikuvitusolentonsa jota rakastaa ja jolta saada rakkautta :(


      • herramrks
        M@k3 kirjoitti:

        Tutkittu juttu ystäväiseni ja on itsepetosta luulla jotain muuta.

        Mutta onhan itsepetoksesi toki ihan ymmärrettävää, tuleehan siitä hyvä mieli.

        myös tutkittua että kannabiksen käyttö parantaa liikenneturvallisuutta.


      • M@k3 kirjoitti:

        Ei muuta ole kuin mielikuvitusolentonsa jota rakastaa ja jolta saada rakkautta :(

        että miksi on vaikea uskoa Jumalaan?onko vaikea uskoa yliluonnoliseen?toisaalta tiiän vähän omasta kokemuksesta että on vaikea sulattaa esim.raamattua,kun tulin uskoon ei ole mitään ongelmaa raamatun suhteen,on turvalinen olo kun on joku kallio jalkojen alla.Jeesus on tie,totuus,ja elämä.ja rukous on kanava jolla voi olla yhdeydessä taivaan isään.


    • Trubaduuri

      Oikea ja hyvä Paimen, Ihmisen Poika, siis Luojamme, Jumalan ainutkertainen esikoinen ja Voideltu, opetti ihmisille oikean tavan rukoilla ja myös sanat siihen. Tuo oivallinen opetus löytyy kokonaisuudessaan Matteuksen kirjan luvusta viisi lähtien ja rukouksen sanat luvusta kuusi. Ja tyhjäähän ei kannata alituiseen hokea, vaan yhden kerran täytyy jokaisen ihmisen Luojan, Jumalan, taivaallisen Isän eteen polvistua.

      • ja pahan paimenen

        ero???

        Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä.

        Paha paimen panee lampaita henkensä edestä.


    • olisi mitään tärkeämpää tehtävää kuin posmittaa loitsuja?

      • rukoilla

        että Suomi liittyy mitä pikemmin Natoon.
        Suomi miehitetään jonkin syyn nojalla, ellei sitä estetä puolustusliitto Naton avulla.
        Jumala käyttää maailmassa maailman armeijoita.
        Daniel.

        Venäjällä on aina ollut halu liittää Suomi omiin alueisiinsa.


      • M@k3
        rukoilla kirjoitti:

        että Suomi liittyy mitä pikemmin Natoon.
        Suomi miehitetään jonkin syyn nojalla, ellei sitä estetä puolustusliitto Naton avulla.
        Jumala käyttää maailmassa maailman armeijoita.
        Daniel.

        Venäjällä on aina ollut halu liittää Suomi omiin alueisiinsa.

        Eihän heillä pysy edes vanhatkaan alueet lapasessa.


      • on huomattavasti
        rukoilla kirjoitti:

        että Suomi liittyy mitä pikemmin Natoon.
        Suomi miehitetään jonkin syyn nojalla, ellei sitä estetä puolustusliitto Naton avulla.
        Jumala käyttää maailmassa maailman armeijoita.
        Daniel.

        Venäjällä on aina ollut halu liittää Suomi omiin alueisiinsa.

        uskonnollisempaa kuin suomalaiset. Tämä korostuu varsinkin maaseudulla.

        Eikö siis olisi hyvä, jos Suomi liitettäisiin Venäjään ja sitä kautta uskonnollisuus lisääntyisi? Kommunismiahan Venäjällä ei enää ole.


      • loitsuista puhunut? Noituus on aivan eri lähteestä kuin uskonrukous, Jeesuksen nimessä.


      • juttuja yhtä
        purje kirjoitti:

        loitsuista puhunut? Noituus on aivan eri lähteestä kuin uskonrukous, Jeesuksen nimessä.

        kaikki.


      • Etkö tunne historiaa
        rukoilla kirjoitti:

        että Suomi liittyy mitä pikemmin Natoon.
        Suomi miehitetään jonkin syyn nojalla, ellei sitä estetä puolustusliitto Naton avulla.
        Jumala käyttää maailmassa maailman armeijoita.
        Daniel.

        Venäjällä on aina ollut halu liittää Suomi omiin alueisiinsa.

        Vai on Venäjällä aina ollut halu liittää Suomi itseensä. Oikeasti Suomi on ollut enemmän aikaa Venäjän osa, kuin itsenäinen valtio.

        Vaativat vain menettämäänsä omaisuutta takaisin, ja sehän on heille oikeus ja kohtuus!

        Ja jos näin ei ole, niin et sitä ainakaan raamattusi avulla voi perustella.


      • Israel!
        Etkö tunne historiaa kirjoitti:

        Vai on Venäjällä aina ollut halu liittää Suomi itseensä. Oikeasti Suomi on ollut enemmän aikaa Venäjän osa, kuin itsenäinen valtio.

        Vaativat vain menettämäänsä omaisuutta takaisin, ja sehän on heille oikeus ja kohtuus!

        Ja jos näin ei ole, niin et sitä ainakaan raamattusi avulla voi perustella.

        Kuka omistaa maan jalkojesi alla?


    • kannattaisiko sinun pyytää lahkoasi rukoilemaan mielikuvitusjumalaltanne lahjaksi oikeinkirjoituksen jaloa taitoa?

      Jotta kaikkivaltias mielikuvitusjumala saisi onnistumisen mahdollisuudet;

      a) käy kansalaisopistossa suorittamassa peruskoulun oppimäärä
      b) hanki oikeinkirjoituksen tarkastava ohjelma koneellesi
      c) mieti uskiskestävä selitys, miksi rukouksista ja em. toimenpiteistä huolimatta homma kusee

      • kiitos vinkistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe