Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ja jälleen tauon jälkeen.... :

blondi-72hki

Lauantaina oltiin vaan kotona ja illalla oli sauna.

Sunnuntai-aamuna eli äitienpäivänä 10v ja 12v kotiutuivat serkuiltaan,veivät koirat ulos ja rupesivat tekemään aamupalaa.
Oli ihana herätys kun aamuoalan jälkeen juotiin khavit ja pimut olivat yllätyksenä tehneet kakun nam oli erittäin hyvää;O))
Sain lahjoja,kukkia ja iloisena sekä hauskana yllätyksenä minua odotti pöydässä kuppini edessä iso Elvis-kortti jonka sain vanhimmalta tyttäreltäni;>

Kaikki mitä sain oli ihania mutta tuo kortti ehdottomasti paras ja se kun sain muilta tytöiltä ruusut niin ja kakku tietty eli KAIKKI;D

Maanataina ukko oli koko päivän koulutuksessa joten nautin rauhasta töiden jälkeen!!!

Tänään on ollut tavallinen päivä ei erityistä sattunut joten mukavaa KANSAINVÄLISTÄ PERHEPÄIVÄÄ teille jotka tämän viitsitte lukea;O> !!

19

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      tylsää tää elämä;(
      Tänään tehtiin ukon ja mun paikat sit vaan himas vaihdoin vaatteet,mentiin nuorimman tytön jutteluun ja käytiin kaupassa.

      Ukolle alkoi lähtölaskenta...:
      Sain tänään selville paskamaisen asian ja 12v tyttö sanoi että erottava mahdollisimman pian..:
      Tyttö nimittäin kärsii isänsä takia kaikkein eniten;(((

      Vanhin pimu meni kaverinsa isälle yöksi ja meille tuli 10v likan kamu yökylään.

      • blondi-72hki

        kun mua ei väsytä.
        Nukuin päivällä 2.5t päikkärit..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun mua ei väsytä.
        Nukuin päivällä 2.5t päikkärit..

        ukon kanssa kävelylle mutta kävimme silti.Tuli parempi fiilis kun pääsi hetkeksi ulos.Nuorin tyttö ja pienin koira oli mukanamme.

        Vanhin likka kävi kotona syömässä,haki vaihtovaatteita ja lähti takaisin kaverinsa kanssa sen isälle.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ukon kanssa kävelylle mutta kävimme silti.Tuli parempi fiilis kun pääsi hetkeksi ulos.Nuorin tyttö ja pienin koira oli mukanamme.

        Vanhin likka kävi kotona syömässä,haki vaihtovaatteita ja lähti takaisin kaverinsa kanssa sen isälle.

        kaverini töiden jälkeen pikaisesti.

        12v tytär menee tänään viikonlopuksi serkulleen.

        Kaupassa käytävä kohta.
        Fantastinen ilma!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverini töiden jälkeen pikaisesti.

        12v tytär menee tänään viikonlopuksi serkulleen.

        Kaupassa käytävä kohta.
        Fantastinen ilma!

        mutta sanoin etten jaksa tänään lähteä.Ei huvita.En ostanut itelleni ees yhtä saunalonkeroa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mutta sanoin etten jaksa tänään lähteä.Ei huvita.En ostanut itelleni ees yhtä saunalonkeroa.

        olen ollut paljon ulkona.Mukavaa kun ei oo huono eikä väsynyt olo.

        Kaikki pyykitkin sain pestyä ja olen siivoillut.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        olen ollut paljon ulkona.Mukavaa kun ei oo huono eikä väsynyt olo.

        Kaikki pyykitkin sain pestyä ja olen siivoillut.

        Näin lainatakseni alkuun äitini käyttämää sanontaa jostain ihmisestä josta se ei pidä ja tuo pätee ukkoon täysin.Miten hemmetissä se voi kuvitella mun suostuvan sen kanssa enää seksiin kaiken sattuneen jälkeen;<

        Vein aamulla koirat ulos,tein aamupalaa ja kävin yksin kävelylenkillä.

        12v tyttö tuli serkultaan,söi,teki eväät ja lähti harkkoihin.

        Kohta pakko taas mentävä ulos.Ei jaksa olla sisällä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Näin lainatakseni alkuun äitini käyttämää sanontaa jostain ihmisestä josta se ei pidä ja tuo pätee ukkoon täysin.Miten hemmetissä se voi kuvitella mun suostuvan sen kanssa enää seksiin kaiken sattuneen jälkeen;<

        Vein aamulla koirat ulos,tein aamupalaa ja kävin yksin kävelylenkillä.

        12v tyttö tuli serkultaan,söi,teki eväät ja lähti harkkoihin.

        Kohta pakko taas mentävä ulos.Ei jaksa olla sisällä.

        vituttaa suoraan suomeksi sanottuna.
        Tuli KELAlta kirje että lakkauttavat asumistukeni.Kaikki tiedot sinne laittanut mutta mikään ei kelpaa.
        En saa ees palkkaa niin paljon ku ois kk vuokra.

        Jotain hyvääkin,systeri sai työharjoittelupaikan;))

        Olen ihminen joka aina pyrkii positiiviseen ajatteluun kaikessa.Hetkeksi aina masennun mutta ei sitä montaa hetkeä kestä.En muuten jaksais koska liikaa paskaa sattunut vuosien varrella.Pakko nauraa ja olla iloinen.
        Itken sitten kun olen yksin.En viitsi lapsia huolestuttaa.

        Onneksi on frendejä joille puhua;>


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vituttaa suoraan suomeksi sanottuna.
        Tuli KELAlta kirje että lakkauttavat asumistukeni.Kaikki tiedot sinne laittanut mutta mikään ei kelpaa.
        En saa ees palkkaa niin paljon ku ois kk vuokra.

        Jotain hyvääkin,systeri sai työharjoittelupaikan;))

        Olen ihminen joka aina pyrkii positiiviseen ajatteluun kaikessa.Hetkeksi aina masennun mutta ei sitä montaa hetkeä kestä.En muuten jaksais koska liikaa paskaa sattunut vuosien varrella.Pakko nauraa ja olla iloinen.
        Itken sitten kun olen yksin.En viitsi lapsia huolestuttaa.

        Onneksi on frendejä joille puhua;>

        kun oksetti koko ajan ihan helvetisti ja nousi kuume.

        Tänään aamulla nukuin pommiin ja töiden jälkeen kävin shoppailemassa mulle ja lapsille vaatteita ja äitillä käytiin pikaisesti.

        12v tytär meni viikonlopuksi serkulleen ja annoin tytöille rahaa jotta voivat ostaa sen mitä tarvitsevat eli 14v ostaa vaatteen kevätjuhliin ja 12v uudet housut.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun oksetti koko ajan ihan helvetisti ja nousi kuume.

        Tänään aamulla nukuin pommiin ja töiden jälkeen kävin shoppailemassa mulle ja lapsille vaatteita ja äitillä käytiin pikaisesti.

        12v tytär meni viikonlopuksi serkulleen ja annoin tytöille rahaa jotta voivat ostaa sen mitä tarvitsevat eli 14v ostaa vaatteen kevätjuhliin ja 12v uudet housut.

        likka meni serkkunsa synttäreille ja sen jälkeen ukon 87v mummille yöksi.

        Ihana rauha kun ei ukko kotona.

        Aamulla kun heräsin oli niin kiire viemään koiria ulos että laitoin housut päälle väärinpäin ja ukko sanoi "Ja sä annat mulle pukeutumisvinkkejä!"

        Oli raiksa ilma kun satoi.Piristi mukavasti.

        Eilen tuntui että pää räjähtää ukon takia;(


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        likka meni serkkunsa synttäreille ja sen jälkeen ukon 87v mummille yöksi.

        Ihana rauha kun ei ukko kotona.

        Aamulla kun heräsin oli niin kiire viemään koiria ulos että laitoin housut päälle väärinpäin ja ukko sanoi "Ja sä annat mulle pukeutumisvinkkejä!"

        Oli raiksa ilma kun satoi.Piristi mukavasti.

        Eilen tuntui että pää räjähtää ukon takia;(

        siskoni kanssa juotiin kahvit ja iso tuopillinen limua.Mukavasti meni pari tuntia jutellessa.

        Ukon ja kahden nuorimman likan kanssa mentiin rannalle.Oli fantastinen ilma.

        Tänään kävin vanhimman tytön kanssa ostamassa sille kengät ja 12v tyttö meni kavereidensa kanssa uimaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        siskoni kanssa juotiin kahvit ja iso tuopillinen limua.Mukavasti meni pari tuntia jutellessa.

        Ukon ja kahden nuorimman likan kanssa mentiin rannalle.Oli fantastinen ilma.

        Tänään kävin vanhimman tytön kanssa ostamassa sille kengät ja 12v tyttö meni kavereidensa kanssa uimaan.

        töiden jälkeen menin Itikseen ja siel söin kiinalaises yksin ja kävin Tiimarissa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        töiden jälkeen menin Itikseen ja siel söin kiinalaises yksin ja kävin Tiimarissa.

        joka piti olla uusi karjalainen ruokaravintola.Siis suuri pettymys!
        Kaksi olutta juotiin yhes baaris ja sit tulin himaan.
        Kohta suihkuun ja sit laukun pakkaus.

        12v tyttö yöksi serkullee ja 7v likka mukaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        joka piti olla uusi karjalainen ruokaravintola.Siis suuri pettymys!
        Kaksi olutta juotiin yhes baaris ja sit tulin himaan.
        Kohta suihkuun ja sit laukun pakkaus.

        12v tyttö yöksi serkullee ja 7v likka mukaan.

        erityiskunnia maininnan;))))

        Olin kahden tytön juhlissa.

        Kohta tapaamme porukan kanssa ja sitten satamaan;>


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        erityiskunnia maininnan;))))

        Olin kahden tytön juhlissa.

        Kohta tapaamme porukan kanssa ja sitten satamaan;>

        kivasti risteily ja eilen erosin ukosta vaikka se tääl asustaakin viel parisen kk.

        Kamalan väsynyt olen ollut,rasittavaa.

        Huomenna ois taas työpäivä.

        Ihanan lämpimiä ilmoja.M
        nautin kuumasta kesästä!

        Eilen vietiin vanhin tyttö Kuusijärvelle uimaan ja haettiin veke kun soittivat.

        Nuorimmat tytöt oli koko päivän äitini luona.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kivasti risteily ja eilen erosin ukosta vaikka se tääl asustaakin viel parisen kk.

        Kamalan väsynyt olen ollut,rasittavaa.

        Huomenna ois taas työpäivä.

        Ihanan lämpimiä ilmoja.M
        nautin kuumasta kesästä!

        Eilen vietiin vanhin tyttö Kuusijärvelle uimaan ja haettiin veke kun soittivat.

        Nuorimmat tytöt oli koko päivän äitini luona.

        Exä haki mut töistä ja mentioin raflaan syömään kahden nuorimman tytön kanssa.

        Vuokrattiin pari leffaa,nukuttiin parisen tuntia ja itseasiassa koko sen ekan leffan ajan eli niiiin hyvä se oli;) sit katsottiin se toinen ja mentiin vanhimman ja nuorimman tytön kans Porvooseen.
        Käytiin siel jädellä käveltiin hieman ja kun takas lähettiin ni eksyttiin ja löydettiin itsemme sotilasalueelta.
        Äkki käännös pois olihan se tiekin jo päättynyt,Hakunilas käytii mäcissä ja himaan.
        Ei kello ollu silloin ku lähes puoli yö;O)

        Tänään näin töiden jälkeen pikapikaa siskoni,tulin himaan ku exä soitti että veinkö leffat Malmille ku siel olin noo en tietty joten lähdin takas josta ex miut haki;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Exä haki mut töistä ja mentioin raflaan syömään kahden nuorimman tytön kanssa.

        Vuokrattiin pari leffaa,nukuttiin parisen tuntia ja itseasiassa koko sen ekan leffan ajan eli niiiin hyvä se oli;) sit katsottiin se toinen ja mentiin vanhimman ja nuorimman tytön kans Porvooseen.
        Käytiin siel jädellä käveltiin hieman ja kun takas lähettiin ni eksyttiin ja löydettiin itsemme sotilasalueelta.
        Äkki käännös pois olihan se tiekin jo päättynyt,Hakunilas käytii mäcissä ja himaan.
        Ei kello ollu silloin ku lähes puoli yö;O)

        Tänään näin töiden jälkeen pikapikaa siskoni,tulin himaan ku exä soitti että veinkö leffat Malmille ku siel olin noo en tietty joten lähdin takas josta ex miut haki;)

        oli torstaina ton ukon kanssa mutta se sovittiin perjantaina.

        Eilen käytiin kävelemässä Kuusijärven luontopolulla ja sitten suuntana Tampere siis minä ukko nuorimmat tytöt ja 10v likan kaveri.
        Särkäniemen reissu oli tosi mahtava.

        Vanhin tyttö ollut keskiviikosta alkaen kaverinsa isällä ja kotiutuu huomenna.
        12v tyttärellä ollut päivittäin Hesa Cupin pelejä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oli torstaina ton ukon kanssa mutta se sovittiin perjantaina.

        Eilen käytiin kävelemässä Kuusijärven luontopolulla ja sitten suuntana Tampere siis minä ukko nuorimmat tytöt ja 10v likan kaveri.
        Särkäniemen reissu oli tosi mahtava.

        Vanhin tyttö ollut keskiviikosta alkaen kaverinsa isällä ja kotiutuu huomenna.
        12v tyttärellä ollut päivittäin Hesa Cupin pelejä.

        Käytiin Liidelissä ja ostin pussillisen aasialaisia sipsejä koska aina haluan kokea jotain uutta mutta hyi hitto kun oli pahaa;(
        Maistoin tasan yhden ja siihen se sitten jäi.


    • blondilla

      nyt lääkkeet vähissä ku ittelleen tänne kirjottelee.Ota välittömästi yhteys lähimpään mielenterveystoimistoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe