minä en ymmärtänyt

sitä alfin

vinkkiä.. miten sen nyt voi tietää miten sieltä se 4 numeron sarja tulee tai mimmoinen,voisiko joku valaista asiaa?

12

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki menee!

      Ei kannata lahjoittaa "viikkorahojaan" valtiolle. :)

    • Ei sen sarjan tietämisestä ole sulle yhtään mitään hyötyä joten jätän kertomatta.

      Ihan sama mitä numeroita pelaa on ne sitten sarjoja tai ei niin rahat menee. Ne sarjat kun ei kuukausien aikana toistu.
      Neljältä päivältä niitä saa helposti oli arvottu rivi sitten millainen tahansa.

      • Alf

        Eiköhän ole parempi, että jätät puuttumatta ASIOIHIN, JOISTA ET MITÄÄN YMMÄRRÄ.


      • Alf kirjoitti:

        Eiköhän ole parempi, että jätät puuttumatta ASIOIHIN, JOISTA ET MITÄÄN YMMÄRRÄ.

        Kerroppa mulle miten lasketaan kenon palutusprosentti?


      • Ike
        Gambler1 kirjoitti:

        Kerroppa mulle miten lasketaan kenon palutusprosentti?

        Sen jälkeen voidaan vasta edes keskustella lisää.
        Aktuaarin tutkinnostani on jo niin paljon aikaa, etten joutavien jahkaajien kanssa viitsi väitellä.
        Asiasta voimme toki lyödä vetoa, mutta toki vasta sitten, kunhan ensin edistyt opinnoissasi.


      • Ike kirjoitti:

        Sen jälkeen voidaan vasta edes keskustella lisää.
        Aktuaarin tutkinnostani on jo niin paljon aikaa, etten joutavien jahkaajien kanssa viitsi väitellä.
        Asiasta voimme toki lyödä vetoa, mutta toki vasta sitten, kunhan ensin edistyt opinnoissasi.

        Jos sulla on aktuaarin tukinto ja etkä tajua, että keno on satunnainen niin voi voi.

        Myönnän että oikein kijoitus ei ole vahvin alani,mutta oikein kirjoituksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kirjoitan nämä viestit todella nopeeta joten painovirheitä tulee. Kaikkien tärkein asia tässä on matematiikka ja se on vahin alani. Oikeinkirjoitusta tässä asiassa ei tarvita.

        Jos sulla todella on aktuaarin tutkinto ja uskot kenon manipulintiin ja sarjoihin niin voi voi jotain on jäänyt oppimatta.


      • Kenari
        Gambler1 kirjoitti:

        Jos sulla on aktuaarin tukinto ja etkä tajua, että keno on satunnainen niin voi voi.

        Myönnän että oikein kijoitus ei ole vahvin alani,mutta oikein kirjoituksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kirjoitan nämä viestit todella nopeeta joten painovirheitä tulee. Kaikkien tärkein asia tässä on matematiikka ja se on vahin alani. Oikeinkirjoitusta tässä asiassa ei tarvita.

        Jos sulla todella on aktuaarin tutkinto ja uskot kenon manipulintiin ja sarjoihin niin voi voi jotain on jäänyt oppimatta.

        Alfin sarjat ovat täyttä totta.
        Itse olen tutkinut nyt Kenoa viimeisen päälle ja todennäköisyyksien lait eivät millään päde näihin sarjoihin.
        Manipulointi on täysin todistettavissa.
        Siitä voi todellakin lyödä vaikka suuretkin summat vetoa.


      • werwer
        Kenari kirjoitti:

        Alfin sarjat ovat täyttä totta.
        Itse olen tutkinut nyt Kenoa viimeisen päälle ja todennäköisyyksien lait eivät millään päde näihin sarjoihin.
        Manipulointi on täysin todistettavissa.
        Siitä voi todellakin lyödä vaikka suuretkin summat vetoa.

        Olen valmis lyömään tämänhetkisen monetäärisen omaisuuteni vetoa, eli 5k.
        Jos häviät, maksat mulle 5k.
        Jos voitat, voin maksaa sulle elämäni loppuun asti 5000e / vuosi.

        idiootti.. 'täysin todistettavissa.'
        No ala perkele todistamaan sitten, tee väitöskirja jossa on edes HITUNEN järkeä.


      • päämies
        Kenari kirjoitti:

        Alfin sarjat ovat täyttä totta.
        Itse olen tutkinut nyt Kenoa viimeisen päälle ja todennäköisyyksien lait eivät millään päde näihin sarjoihin.
        Manipulointi on täysin todistettavissa.
        Siitä voi todellakin lyödä vaikka suuretkin summat vetoa.

        Hiukan ihmettelen sitä katkeruuden tunnetta jota näille palstoille puretaan kun on huono tuuri.

        Keno voittorivin manipulointia väittävien kehoittaisin vertaamaan Loton osuman saamisen mahdollisuuteen. Lotto arvotaan palloilla, ja Lottoa pelataan huomattavasti enemmän rivejä lauantaiksi kuin Kenoa päivittäin.

        Kyllä sen 4 numeron sarjan saaminen 70 numerosta vaatii tuuria, ei se onnistu sen paremmin vaikka palloilla arvottaisiin.

        Kokeilkaapa te rutisijat valita 8 numeron sarja ja väsätkää siitä systeemi ja sillä yrittäkää saada 4 oikein. 10 rivillä saa jo melko tiiviin systeemin aikaa.

        Lopetetaan rutinat ja EI KUN PELAAMAAN - valtio tarvitsee rahaa.


      • Veikan häijy katala kätyri
        Kenari kirjoitti:

        Alfin sarjat ovat täyttä totta.
        Itse olen tutkinut nyt Kenoa viimeisen päälle ja todennäköisyyksien lait eivät millään päde näihin sarjoihin.
        Manipulointi on täysin todistettavissa.
        Siitä voi todellakin lyödä vaikka suuretkin summat vetoa.

        Otan vedon vastaan. Jos olet vuoden ajan YLI 55,5 prosentissa KAIKISTA peleistäsi voittanut enemmän, kuin olet siihen pistänyt voitat nobellin palkinnon tilastotieteissä. Yksittäisissä pelejä ei lasketa siksi, että jossain pelissä saatat jopa voittaa. Sitä kutsutaan onneksi. Jos taas pystyt lypsämään systeemiä PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ, niin itse olisin itseasiassa hiljaa ja nauttisin tilanteesta. MUTTA pääset kättelemään kunkkua nobeljuhlissa, jos tohon pystyt.
        Ajattele sitä mainetta ja kunniaa. kannattais tarrata kiinni ja pistää veto pystyyn. Ilmoitetaanko tiedotusvälineille nyt heti vai ?
        JOS/KUN taas sinä häviät saan tuon suuren summan rahaa sinulta. Kuinka monessa prosentissa lottopelejä muuten esiintyy KAKSI perättäistä numeroa ? Lueppa noita vastauksiani, niin tiedät.


      • Kenari kirjoitti:

        Alfin sarjat ovat täyttä totta.
        Itse olen tutkinut nyt Kenoa viimeisen päälle ja todennäköisyyksien lait eivät millään päde näihin sarjoihin.
        Manipulointi on täysin todistettavissa.
        Siitä voi todellakin lyödä vaikka suuretkin summat vetoa.

        "Manipulointi on täysin todistettavissa".

        Todisteeksi ei riitä se, että saat neljältä päivältä numeroista jonkinlaisia sarjoja. Niitäkun tulee aina saamaan 80:sta arvotusta numerosta väliltä 1-70 neljältä päivältä joka on satunnaisella arvonnalla hyvin todenäköinen juttu.


        http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=473

        Numero 9 on tullut kolme kertaa peräkkäin. Tämähän on matemaattinen mahdottomuus. No ei tosiaankaan ole satunnaiseti arvotulla rivillä numero 9 voi tulla vaikka 10 kertaa peräkkäin. Se on täysin mahdollista kuin mikä tahansa sarja voi tulla satunnaisesti arvotulla rivillä

        Oli arvotut rivit sitten millaisia tahansa niin samat numerot tulevat VÄKISIN esiintymään neljän päivän aikana joka on TODENÄKÖISTÄ johin PÄTEE TODENÄKÖISYYKSIEN lait.

        Niin ja Alfinin sarjoilla ei pitkälle pötkitä niillä voi voittaa neljän päivän aikana, mutta pelaappa vuoden noita sarjoja tasolla 4 niin et varmana voita.

        Niin ja teen muutakin kun roikun täällä korjaamassa tiedän ufo juttujanne.

        Kenoa manpuloidaan. Kuka typerys sellaiseen uskoo. Veikkaus jos joutuisi manipuloinnista kiinni se joutuisi menetämään monpoli asemansa ja sitten myös muut puljut saisivat tarjota kenoa suomessa. Veikkauksen on toimittava täysin rehellisellä arvonnalla ja niin se myös tekee.
        Se miksi kenosta ei voita johtuu vain siitä, että voitot ovat hyvin epätodenäköisiä.

        Voit toki tehdä syytteen veikkaukselle kenon manipuloinnista niin etköhän viimeistään silloin huomaa, että arvontaa ei manipuloida.


    • Veikkauksen katala kätyri

      Hyvä artikkeli, vaikka koskeekin lottoa. Sivuaa tarpeeksi läheltä kuitenkin täällä vellovaa keskustelua.

      http://www.survo.fi/arkisto/000369.html

      "Jo varsin helpon tuntuisissa tilanteissa todennäköisyyksien
      arviointikyky saattaa pahasti pettää.

      Hyvä esimerkki tästä on seuraava.

      Kuinka usein
      lauantaina arvottavassa Lotto-rivissä
      on ainakin kaksi peräkkäistä numeroa?

      Esim. riveissä

      3 14-15 17 28 31 36
      6 9 15-16 19 28-29
      11 17-18-19 29 30 38

      esiintyy peräkkäisiä numeroita, mutta riveissä

      3 14 16 20 28 31 36
      6 9 15 17 19 28 30
      11 15 18 20 29 30 38

      niitä ei esiinny.
      .......................................................................

      Siis, kuinka monessa prosentissa riveistä on esiintyy
      peräkkäisiä numeroita?

      Tiedusteltuani tätä useasti esim. tilastotieteen opiskelijoilta,
      (joilla on tavallista parempi käsitys todennäköisyyden luonteesta)
      olen saanut tyypillisesti vastauksia, joissa arvioidaan tällaisten
      peräkkäisrivien osuudeksi jotain 30:n ja 50:n prosentin
      väliltä.

      Totuus on kuitenkin se, että peräkkäisiä numeroita
      löytyy peräti yli 7:ssä rivissä 10:stä!
      Sen osoittavat yhtäpitävästi sekä teoreettiset laskelmat että
      esim. viimeisten 10 vuoden "oikeiden" lottorivien tarkastelu.
      Tarkka prosenttiosuus on 72.2%.

      Tämä jo viittaa siihen, ettei ihmisillä ole kunnon tajua siitä,
      millainen on täysin satunnaisesti arvottu Lottorivi."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe