anna ja panu yhdessä

kertoo seiska

anna ja panu ovat suunnitelleet romanttista mökki reissua jämsään. molemmat jättäneet jo edellisen kumppaninsa.

19

4876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä siis

      koko sonnassa ole mitään perää

    • tässä on

      totuutta minkään vertaa, niin ihmettelen Panua suuresti. Annahan on vielä ala ikäinen. Ei ihan sakkoliha enää mutta, ei paljon muutakaan. Mitenkäs vanha se Panu onkaan? Epäilen kyllä ton jutun todellisuutta. Tietäähän ne seiskan jutut.

      • 17-24

        Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!


      • Panna ja Anu
        17-24 kirjoitti:

        Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!

        Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

        Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.


      • jamskally
        Panna ja Anu kirjoitti:

        Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

        Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.

        ...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!


      • No ei ne
        jamskally kirjoitti:

        ...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!

        sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)


      • totuudellisempi
        No ei ne kirjoitti:

        sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)

        linkki

        http://www.iltalehti.fi/idols/


    • Seiskahan on aina oikeassa..

    • >: I

      Siis niiin, tyhmiä jos uskotte mokomaa moskaa! HALOO!! Se on JUORU lehti, eikä siinä oo SANAAKAA totta!!!!

      • lähde...

        tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.


      • mutta mutta
        lähde... kirjoitti:

        tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.

        historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...


      • sokeakin kana
        mutta mutta kirjoitti:

        historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...

        joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.


      • Seiska yököttää
        sokeakin kana kirjoitti:

        joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.

        Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.


      • nnvnvöxpvne
        Seiska yököttää kirjoitti:

        Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.

        mitä Seiska kirjoittaa...


      • olla yksi t. kaksi
        nnvnvöxpvne kirjoitti:

        mitä Seiska kirjoittaa...

        innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...


      • molemmat eronneet
        olla yksi t. kaksi kirjoitti:

        innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...

        Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..


      • totta..
        molemmat eronneet kirjoitti:

        Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..

        Että Anna ja se kiinalainen/vastaava ovat eronneet?


    • EsaL74

      Iltalehti yhdisti Annan Ariin, ja tämänkin kiistävät. Kai sitä nyt ystävät saa toisiaan tavata..

      Lehteä en ole nähnyt, eli nyt en kommentoi edes juttua. Sanon vaan: Älkää hyvät ihmiset uskoko ihan kaikkea mitä katsoseiskaoh-tyyppiset lehdet kirjoitta.

      • mmm

        "Kun Panu Larnos putosi kilpailusta edellisviikon finaalissa, itsekin pudotusuhan alla ollut Anna purskahti suorassa lähetyksessä itkuun. Moni tulkitsi tunnepurkauksen helpotuksen kyyneliksi.

        – Ei se sitä ollut. Panusta ehti tulla minulle kilpailun aikana todella hyvä ystävä. Tuntui pahalta, että Panu joutui lähtemään. Meillä oli niin mielettömän hauskaa yhdessä, Anna harmittelee."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe