anna ja panu ovat suunnitelleet romanttista mökki reissua jämsään. molemmat jättäneet jo edellisen kumppaninsa.
anna ja panu yhdessä
19
4876
Vastaukset
- eikä siis
koko sonnassa ole mitään perää
- tässä on
totuutta minkään vertaa, niin ihmettelen Panua suuresti. Annahan on vielä ala ikäinen. Ei ihan sakkoliha enää mutta, ei paljon muutakaan. Mitenkäs vanha se Panu onkaan? Epäilen kyllä ton jutun todellisuutta. Tietäähän ne seiskan jutut.
- 17-24
Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!
- Panna ja Anu
17-24 kirjoitti:
Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!
Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!
Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita. - jamskally
Panna ja Anu kirjoitti:
Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!
Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita....Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!
- No ei ne
jamskally kirjoitti:
...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!
sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:) - totuudellisempi
No ei ne kirjoitti:
sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)
Seiskahan on aina oikeassa..
- >: I
Siis niiin, tyhmiä jos uskotte mokomaa moskaa! HALOO!! Se on JUORU lehti, eikä siinä oo SANAAKAA totta!!!!
- lähde...
tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.
- mutta mutta
lähde... kirjoitti:
tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.
historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...
- sokeakin kana
mutta mutta kirjoitti:
historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...
joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.
- Seiska yököttää
sokeakin kana kirjoitti:
joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.
Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.
- nnvnvöxpvne
Seiska yököttää kirjoitti:
Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.
mitä Seiska kirjoittaa...
- olla yksi t. kaksi
nnvnvöxpvne kirjoitti:
mitä Seiska kirjoittaa...
innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...
- molemmat eronneet
olla yksi t. kaksi kirjoitti:
innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...
Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..
- totta..
molemmat eronneet kirjoitti:
Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..
Että Anna ja se kiinalainen/vastaava ovat eronneet?
- EsaL74
Iltalehti yhdisti Annan Ariin, ja tämänkin kiistävät. Kai sitä nyt ystävät saa toisiaan tavata..
Lehteä en ole nähnyt, eli nyt en kommentoi edes juttua. Sanon vaan: Älkää hyvät ihmiset uskoko ihan kaikkea mitä katsoseiskaoh-tyyppiset lehdet kirjoitta.- mmm
"Kun Panu Larnos putosi kilpailusta edellisviikon finaalissa, itsekin pudotusuhan alla ollut Anna purskahti suorassa lähetyksessä itkuun. Moni tulkitsi tunnepurkauksen helpotuksen kyyneliksi.
– Ei se sitä ollut. Panusta ehti tulla minulle kilpailun aikana todella hyvä ystävä. Tuntui pahalta, että Panu joutui lähtemään. Meillä oli niin mielettömän hauskaa yhdessä, Anna harmittelee."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483