anna ja panu yhdessä

kertoo seiska

anna ja panu ovat suunnitelleet romanttista mökki reissua jämsään. molemmat jättäneet jo edellisen kumppaninsa.

19

4876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä siis

      koko sonnassa ole mitään perää

    • tässä on

      totuutta minkään vertaa, niin ihmettelen Panua suuresti. Annahan on vielä ala ikäinen. Ei ihan sakkoliha enää mutta, ei paljon muutakaan. Mitenkäs vanha se Panu onkaan? Epäilen kyllä ton jutun todellisuutta. Tietäähän ne seiskan jutut.

      • 17-24

        Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!


      • Panna ja Anu
        17-24 kirjoitti:

        Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!

        Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

        Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.


      • jamskally
        Panna ja Anu kirjoitti:

        Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

        Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.

        ...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!


      • No ei ne
        jamskally kirjoitti:

        ...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!

        sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)


      • totuudellisempi
        No ei ne kirjoitti:

        sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)

        linkki

        http://www.iltalehti.fi/idols/


    • Seiskahan on aina oikeassa..

    • >: I

      Siis niiin, tyhmiä jos uskotte mokomaa moskaa! HALOO!! Se on JUORU lehti, eikä siinä oo SANAAKAA totta!!!!

      • lähde...

        tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.


      • mutta mutta
        lähde... kirjoitti:

        tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.

        historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...


      • sokeakin kana
        mutta mutta kirjoitti:

        historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...

        joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.


      • Seiska yököttää
        sokeakin kana kirjoitti:

        joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.

        Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.


      • nnvnvöxpvne
        Seiska yököttää kirjoitti:

        Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.

        mitä Seiska kirjoittaa...


      • olla yksi t. kaksi
        nnvnvöxpvne kirjoitti:

        mitä Seiska kirjoittaa...

        innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...


      • molemmat eronneet
        olla yksi t. kaksi kirjoitti:

        innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...

        Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..


      • totta..
        molemmat eronneet kirjoitti:

        Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..

        Että Anna ja se kiinalainen/vastaava ovat eronneet?


    • EsaL74

      Iltalehti yhdisti Annan Ariin, ja tämänkin kiistävät. Kai sitä nyt ystävät saa toisiaan tavata..

      Lehteä en ole nähnyt, eli nyt en kommentoi edes juttua. Sanon vaan: Älkää hyvät ihmiset uskoko ihan kaikkea mitä katsoseiskaoh-tyyppiset lehdet kirjoitta.

      • mmm

        "Kun Panu Larnos putosi kilpailusta edellisviikon finaalissa, itsekin pudotusuhan alla ollut Anna purskahti suorassa lähetyksessä itkuun. Moni tulkitsi tunnepurkauksen helpotuksen kyyneliksi.

        – Ei se sitä ollut. Panusta ehti tulla minulle kilpailun aikana todella hyvä ystävä. Tuntui pahalta, että Panu joutui lähtemään. Meillä oli niin mielettömän hauskaa yhdessä, Anna harmittelee."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe