Lomille ja kalaan

Jack_

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliinukkakukka

      mennä kalaan, mä voisin tulla mukaan, pääseekö veneeseen liftaamaan?

      • nuijapäätorvi

        miksi ne verkot ostetaan ja heti heitetään veteen. Nyt sitten tämä vielä: virvelikin lingotaan järveen. Järvet alkaa olla täynnä verkkoja ja virveleitä.


      • nuijapäätorvi kirjoitti:

        miksi ne verkot ostetaan ja heti heitetään veteen. Nyt sitten tämä vielä: virvelikin lingotaan järveen. Järvet alkaa olla täynnä verkkoja ja virveleitä.

        on Erikssonin vanha matkapuhelin - siis siihen aikaan kun isä kännykän osti.

        Eriksson kun aina ilmoitti, että "hakee verkkoa".


      • nuijapäätorvi
        AnaLyyzi kirjoitti:

        on Erikssonin vanha matkapuhelin - siis siihen aikaan kun isä kännykän osti.

        Eriksson kun aina ilmoitti, että "hakee verkkoa".

        ihmekös järviin vielä mahtuu vettä.


      • nuijapäätorvi kirjoitti:

        ihmekös järviin vielä mahtuu vettä.

        tai siis puhelin ei kertonut sitä, löysikö se koskaan yhtään verkkoa.

        Mutta tästäpä sainkin hauskan aasinsillan muisteloon.

        Siihen aikaan (siis jälleen kerran) kun kännykät olivat tiiliskiven kokoisia ja hakivat verkkoa urakalla niin tapahtui niinä päivinä, että oma - tai siis omaiseni - puhelin oli aamusta asti hakenut verkkoa omistajansa kesäasunnolla. Noin kello 12.00 puhelin omistajineen saapui suurehkoon tajamaan ja pysähtyi tukiaseman viereen jossa sijaitsi myös puhelinoperaattorin päämaja.

        Kävelin - tai siis omaisen käveli - operoijan toimistoon ja kysyi - siis löydettyään henkilökuntaan kuuluvan ihmisen - että mitenkäs ois jos vihdoinkin löydettäis yhdessä se kadonnut verkko.

        Ei löytynyt verkkoa tämän henkilön toimesta. Miksi, saattaa joku kysyä. No siksi, koska se oli naapurin verkko!

        Sen aikaisten palvelujen tuottajien nimiä en muista mutta siis kadonnut verkko oli Telen ja etsijä oli "joku-muu".

        *oi aikaa ennen kahdensadankilometrin välillä olleita tukiasemia*


      • mieleen
        AnaLyyzi kirjoitti:

        tai siis puhelin ei kertonut sitä, löysikö se koskaan yhtään verkkoa.

        Mutta tästäpä sainkin hauskan aasinsillan muisteloon.

        Siihen aikaan (siis jälleen kerran) kun kännykät olivat tiiliskiven kokoisia ja hakivat verkkoa urakalla niin tapahtui niinä päivinä, että oma - tai siis omaiseni - puhelin oli aamusta asti hakenut verkkoa omistajansa kesäasunnolla. Noin kello 12.00 puhelin omistajineen saapui suurehkoon tajamaan ja pysähtyi tukiaseman viereen jossa sijaitsi myös puhelinoperaattorin päämaja.

        Kävelin - tai siis omaisen käveli - operoijan toimistoon ja kysyi - siis löydettyään henkilökuntaan kuuluvan ihmisen - että mitenkäs ois jos vihdoinkin löydettäis yhdessä se kadonnut verkko.

        Ei löytynyt verkkoa tämän henkilön toimesta. Miksi, saattaa joku kysyä. No siksi, koska se oli naapurin verkko!

        Sen aikaisten palvelujen tuottajien nimiä en muista mutta siis kadonnut verkko oli Telen ja etsijä oli "joku-muu".

        *oi aikaa ennen kahdensadankilometrin välillä olleita tukiasemia*

        ...kun ensi kertaa matkapuhelinta ostin.Kyseessä oli kahden puh.luettelon kokoinen Erikson Hotline.Valmiusaikaa peräti 7 tuntia (muistaakseni).No käytettynä sitten ostin (3200mk)kun halvalla sai.Menin kotia ja kas.Mastoa ei ollut mailla eikä halmeilla.Puhelin näytti jatkuvasti punaista roaming-valoa.Mutta enkö vaan ostanutkin matkapuhelimen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe