Lomille ja kalaan

Jack_

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliinukkakukka

      mennä kalaan, mä voisin tulla mukaan, pääseekö veneeseen liftaamaan?

      • nuijapäätorvi

        miksi ne verkot ostetaan ja heti heitetään veteen. Nyt sitten tämä vielä: virvelikin lingotaan järveen. Järvet alkaa olla täynnä verkkoja ja virveleitä.


      • nuijapäätorvi kirjoitti:

        miksi ne verkot ostetaan ja heti heitetään veteen. Nyt sitten tämä vielä: virvelikin lingotaan järveen. Järvet alkaa olla täynnä verkkoja ja virveleitä.

        on Erikssonin vanha matkapuhelin - siis siihen aikaan kun isä kännykän osti.

        Eriksson kun aina ilmoitti, että "hakee verkkoa".


      • nuijapäätorvi
        AnaLyyzi kirjoitti:

        on Erikssonin vanha matkapuhelin - siis siihen aikaan kun isä kännykän osti.

        Eriksson kun aina ilmoitti, että "hakee verkkoa".

        ihmekös järviin vielä mahtuu vettä.


      • nuijapäätorvi kirjoitti:

        ihmekös järviin vielä mahtuu vettä.

        tai siis puhelin ei kertonut sitä, löysikö se koskaan yhtään verkkoa.

        Mutta tästäpä sainkin hauskan aasinsillan muisteloon.

        Siihen aikaan (siis jälleen kerran) kun kännykät olivat tiiliskiven kokoisia ja hakivat verkkoa urakalla niin tapahtui niinä päivinä, että oma - tai siis omaiseni - puhelin oli aamusta asti hakenut verkkoa omistajansa kesäasunnolla. Noin kello 12.00 puhelin omistajineen saapui suurehkoon tajamaan ja pysähtyi tukiaseman viereen jossa sijaitsi myös puhelinoperaattorin päämaja.

        Kävelin - tai siis omaisen käveli - operoijan toimistoon ja kysyi - siis löydettyään henkilökuntaan kuuluvan ihmisen - että mitenkäs ois jos vihdoinkin löydettäis yhdessä se kadonnut verkko.

        Ei löytynyt verkkoa tämän henkilön toimesta. Miksi, saattaa joku kysyä. No siksi, koska se oli naapurin verkko!

        Sen aikaisten palvelujen tuottajien nimiä en muista mutta siis kadonnut verkko oli Telen ja etsijä oli "joku-muu".

        *oi aikaa ennen kahdensadankilometrin välillä olleita tukiasemia*


      • mieleen
        AnaLyyzi kirjoitti:

        tai siis puhelin ei kertonut sitä, löysikö se koskaan yhtään verkkoa.

        Mutta tästäpä sainkin hauskan aasinsillan muisteloon.

        Siihen aikaan (siis jälleen kerran) kun kännykät olivat tiiliskiven kokoisia ja hakivat verkkoa urakalla niin tapahtui niinä päivinä, että oma - tai siis omaiseni - puhelin oli aamusta asti hakenut verkkoa omistajansa kesäasunnolla. Noin kello 12.00 puhelin omistajineen saapui suurehkoon tajamaan ja pysähtyi tukiaseman viereen jossa sijaitsi myös puhelinoperaattorin päämaja.

        Kävelin - tai siis omaisen käveli - operoijan toimistoon ja kysyi - siis löydettyään henkilökuntaan kuuluvan ihmisen - että mitenkäs ois jos vihdoinkin löydettäis yhdessä se kadonnut verkko.

        Ei löytynyt verkkoa tämän henkilön toimesta. Miksi, saattaa joku kysyä. No siksi, koska se oli naapurin verkko!

        Sen aikaisten palvelujen tuottajien nimiä en muista mutta siis kadonnut verkko oli Telen ja etsijä oli "joku-muu".

        *oi aikaa ennen kahdensadankilometrin välillä olleita tukiasemia*

        ...kun ensi kertaa matkapuhelinta ostin.Kyseessä oli kahden puh.luettelon kokoinen Erikson Hotline.Valmiusaikaa peräti 7 tuntia (muistaakseni).No käytettynä sitten ostin (3200mk)kun halvalla sai.Menin kotia ja kas.Mastoa ei ollut mailla eikä halmeilla.Puhelin näytti jatkuvasti punaista roaming-valoa.Mutta enkö vaan ostanutkin matkapuhelimen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe