huomennahan on vapaapäivä! pyhistä suurin! helluntai! helluntainahan.. se heila loytyi! jo tämäkin hiiri juuston loysi!
onko tänään odotettavissa...
...hurjaa huuhailua??
no bärkkele...!
34
1301
Vastaukset
varmaan ku kaikkina muinakin päivinä;)
Pittee häepyvä, moe;)- kielibasa
moe :-)
- hellakoukku
helluntai ellun kanat...taitaa olla helatorstai ...
Juu hurjaa vyörytystä odotettavissa... HUUHAAN VASTAISKU...sikäl ku mie ompelen lippaat tyhjäks.. Heittele sie kranaattiloit.. sellanen se on tään puolustussovan stratekia..sie et sovi hänen kanssaan samaan mottuun...- kielibasa
torstai.. rokkakin puhuu jo :-)
minä sidon tusinan kasapanoksia töntöstä.. lopuilla sytytetään tupakat..! kielibasa kirjoitti:
minä sidon tusinan kasapanoksia töntöstä.. lopuilla sytytetään tupakat..!Topi-setä tulee käymään huomenna ja pitää kuunnella hänen sotajuttujaan.....
No keksittäiskö ite parempia?- kielibasa
AnaLyyzi kirjoitti:
Topi-setä tulee käymään huomenna ja pitää kuunnella hänen sotajuttujaan.....
No keksittäiskö ite parempia?kanssasi.. mulle ei enää kukaan kerro sotajuttuja.. paitti lähipupissa mutta ne on tapahtunu kaikki vietnamissa tai muukalaislegioonassa .-)
- nykyään...
kielibasa kirjoitti:
minä sidon tusinan kasapanoksia töntöstä.. lopuilla sytytetään tupakat..!Tikkakosken mannekiini evp... Mut sano sie missä tarvittet oikeen hyvää miestä täs siul on sellanen..
kielibasa kirjoitti:
kanssasi.. mulle ei enää kukaan kerro sotajuttuja.. paitti lähipupissa mutta ne on tapahtunu kaikki vietnamissa tai muukalaislegioonassa .-)
Valehtele.
Ei minulla oikeasti mitään Toivo-setää ole. Eikä Egon-setää joka paukutteli henkseleitään eikä neiti Eulaliaa, ei AimBääd nimistä kaveria jonka kanssa kylällä ajellaan mopolla tai rattikelkalla tai millon milläkin. Ei sitä kylääkään oikeesti ole olemassa.
Se on kaikki huuhaata. Tarinoita joita keksin ja joita tykkään sepittää.
Kuten Junnu Vainio aikoinaan sanoi: köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.- kielibasa
AnaLyyzi kirjoitti:
Valehtele.
Ei minulla oikeasti mitään Toivo-setää ole. Eikä Egon-setää joka paukutteli henkseleitään eikä neiti Eulaliaa, ei AimBääd nimistä kaveria jonka kanssa kylällä ajellaan mopolla tai rattikelkalla tai millon milläkin. Ei sitä kylääkään oikeesti ole olemassa.
Se on kaikki huuhaata. Tarinoita joita keksin ja joita tykkään sepittää.
Kuten Junnu Vainio aikoinaan sanoi: köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.paikallisessa känniäijiä naruttaa.. mä kuuntelen sivukorvalla ja keskityn olennaiseen. eli juotavaan :-)
nykyään... kirjoitti:
Tikkakosken mannekiini evp... Mut sano sie missä tarvittet oikeen hyvää miestä täs siul on sellanen..
pitäs polun varteen laittaa. Käviskös se mannekiini-mieheltä?
- kivilöitä ..
AnaLyyzi kirjoitti:
pitäs polun varteen laittaa. Käviskös se mannekiini-mieheltä?
Siun polkujesi reunoil.. mitä helvetti sie ajattelit kun keksit tuon..älä sie ukko ala miulle issottelee..
kivilöitä .. kirjoitti:
Siun polkujesi reunoil.. mitä helvetti sie ajattelit kun keksit tuon..älä sie ukko ala miulle issottelee..
armeija tarvitsee. Ei sooloilijoita!
- kans..
AnaLyyzi kirjoitti:
armeija tarvitsee. Ei sooloilijoita!
Laittettaisiin KK tähän asemiin ja ammuttais tuonnepäin.. ja tuonnepäin...ja tuonnepäin .. niin silviisii disipliinit selviäis..
kans.. kirjoitti:
Laittettaisiin KK tähän asemiin ja ammuttais tuonnepäin.. ja tuonnepäin...ja tuonnepäin .. niin silviisii disipliinit selviäis..
Sinä ja Priha ette ole Siellä Päinkään Mihin Ammutaan.
Nyt kovennettua! Asento! Lepo kun sanon niin.
- kielibasa
se ompi menoa..
palataan asiaan tänä helluntaiaaton iltana.. josko sitä peräti tuossa alepassa kävis.. ja koffia noutais..
jou´r 'ap!! ..se laulu men näin.. hulluntaina hullum mää löysin.. huuhaan puskas se kyykki ja ohikulkijoita syytti..
- kbasa
tuon vois vetästä mäkikuplan sunnuntaiseminaarissa :-)
- blackwomans
Kehtaatkin kehua vapaa päivällä,elämä on epäreiluu.
Toiset joutuu pakertaa yöduuneja.Sä vaan kehuskelet vapaalla:))
Mut helluntai ei oo vielä huomenna.
Heila on omasta takaa,vaikka oishan se kivaa jos...- kbasa
viikon vapaalla.. mutta tilanne kompensoituu kun koko vuonna mulla ei ole lainkaan kesälomaa :-)
- blackwomans
kbasa kirjoitti:
viikon vapaalla.. mutta tilanne kompensoituu kun koko vuonna mulla ei ole lainkaan kesälomaa :-)
Mulla 6 viikkoa kesällä,sekä talvella 2 viikkoa:)
Mjut hyvää lomaa sulle:)) - kbasa
blackwomans kirjoitti:
Mulla 6 viikkoa kesällä,sekä talvella 2 viikkoa:)
Mjut hyvää lomaa sulle:))mä nautinkin.. kunnes alkaa pitkä ja synkkä talvi.. eh.. siis lomaton kausi :-)
- mikään
helluntai huomenna. Huomenna on helatorstai. Helluntai on 27.5. Vielä on aikaa etsiä heila. :)
- kbasa
niin ihmeellisen helluntailta.. jotta olkoon tälleen :-)
- musta-g
kbasa kirjoitti:
niin ihmeellisen helluntailta.. jotta olkoon tälleen :-)
herskutin hyvältä. sano yks nainen.
minkäs voit. se onnea on.
toiset lopettavat juomaputkensa, minä taas....
Ajattelin lopettaa tänään tuon 13 vuoden juomattomuusputken, myönnän...
Pikkasen pelottaa! :)Mutta älä Herran tai minkään muunkaan tähden lopeta.
Anna mulle tähtitaivas.....anna edes yksi mukava absolutisti....
Ja tämä ei ollut pottulua.AnaLyyzi kirjoitti:
Mutta älä Herran tai minkään muunkaan tähden lopeta.
Anna mulle tähtitaivas.....anna edes yksi mukava absolutisti....
Ja tämä ei ollut pottulua.minä ryypätä aio, kunhan kohteliaisuudesta meinaan kastaa kieleni tervetuliaismaljaan, sitäkään kun en näinä vuosina ole aiemmin tehnyt! :)
- sinä ,en ottais
13 vuotta jos on ollut raitis kannattaako ? KYSYN VAAN ,VAIKKA SITÄ KÄNNÄÄMISTÄ TÄÄLLÄKIN AINA "IHANNOIDAAN"
- että Silipa
sinä ,en ottais kirjoitti:
13 vuotta jos on ollut raitis kannattaako ? KYSYN VAAN ,VAIKKA SITÄ KÄNNÄÄMISTÄ TÄÄLLÄKIN AINA "IHANNOIDAAN"
alkaa kännätä, vaikuttaa niin fiksulta naiselta huumaavan suloisuutensa lisäksi...
Ja ei se muille kyllä kuulukaan, mitä hän tekee; osaa varmasti tehdä omat valintansa ihan itse!
Sitäpaitsi luulen, että kysymys on jostakin onnittelumaljasta tai vastaavasta; pieni määrä kuohuvaa ja poreilevaa:) - kbasa
onnea matkaan! yritä nauttia täysin mitoin!
kbasa kirjoitti:
onnea matkaan! yritä nauttia täysin mitoin!
Kiitos, ja...
Mukavaa iltaa sinullekkin!
Pst. En lankee.... lasilliseen! :)sinä ,en ottais kirjoitti:
en ala ryyppäämään tänään, kyseessä oikeasti vain sormustillinen kuohuvaa, luultavasti... vain kastan kielenkärkeni siihen! :)
Pst. Kahjo kun olen niin... suotta enään päätäni viinaksilla sekoitan!
Mukavaa illanjatkoa sinullekkin!- kbasa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kiitos, ja...
Mukavaa iltaa sinullekkin!
Pst. En lankee.... lasilliseen! :)mukava kuulla :-)
ja hauskaa iltaa sulle!!! - toivotuksestasi;
Silipa-Tuuli kirjoitti:
en ala ryyppäämään tänään, kyseessä oikeasti vain sormustillinen kuohuvaa, luultavasti... vain kastan kielenkärkeni siihen! :)
Pst. Kahjo kun olen niin... suotta enään päätäni viinaksilla sekoitan!
Mukavaa illanjatkoa sinullekkin!sitä samaa toivon sinnekin päin; arvasin että tiedät rajasi nautintoaineiden suhteen...Ja olethan ennenkin sanonut, että et viinaksiin pahemmin koske:)
Uuden upean kuvasi kertomaa on sekin, että noin timmissä ja kiinteässä kunnossa oleva ei yksinkertaisesti voi juurikaan kaljoitella...
Pst...Kiva kun palasit huuhaalle; tuntui niin oudolle, kun ei voinut lukea moneen päivään kirjoituksiasi...
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243