Onko kellään viel varmaa tietoo Tapparan kohtalosta??
Jatkaako tappara??
4
1352
Vastaukset
- allu
Päätös on tehty.Kyllä jatkaa,vaikka tuntuu siltä,että homma menee pelkäksi Ilveksen farmitouhuksi.
- ???
Aijjaa, mistä niin kuulit ?
- jatkaakin
??? kirjoitti:
Aijjaa, mistä niin kuulit ?
Niin jatkaakin, varma tieto. Ne hakee uusia pelaajiakin, oon nähnyt ilmoituksen. Siellä on kuulemma tosi halpa kausi, ei maksa paljon mitään! Mitä muissa joukkueissa maksaa kausi? Jossain on kai 2000,- ,voiko olla?
- ex peluri
jatkaakin kirjoitti:
Niin jatkaakin, varma tieto. Ne hakee uusia pelaajiakin, oon nähnyt ilmoituksen. Siellä on kuulemma tosi halpa kausi, ei maksa paljon mitään! Mitä muissa joukkueissa maksaa kausi? Jossain on kai 2000,- ,voiko olla?
Jep kyllä toi summa aika monelta SM sarjan joukkueelta vaan menee, jos joku alle 1000 pääsee niin se on halpaa, ei muuta ku sit Tapparaan vaan pelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984224
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723094SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2082171Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 74819
- 52786