TE JOTKA OLETTE SYÖNEET 400 KCAL PÄIVÄSSÄ

eeva-lotta

Miten nopeasti teillä on paino alkanut laskemaan, kun ootte syöny noin 300-400 kalorii per päivä?
Mun on ihan pakko laihtua kesäkuuhun mennessä ainakin viisi kiloa!
Onnistuuko tuolla kalorimäärällä? Ajattelin syödä 300-400 kaloria per päivä, kesäkuuhun asti ja tehdä joka ilta noin 100 vatsaa.. miltä kuulostaa? olen 160/58
En ole syömishäiriöinen, mutta kalorit pyörii kokoajan mielessä ja halu laihtua!

Kiitos jos joku ehtis vastata!

10

6353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      "En ole syömishäiriöinen, mutta kalorit pyörii kokoajan mielessä ja halu laihtua!"

      Ja olet valmis tuollaiseen laihtuaksesi? Sori,mutta sulla on ainakin alkava syömishäiriö.:/ Noin mäkin ajattelin.
      Mä en muista kuinka nopeesti se paino laski viimeksi mutta nyt kun alotin uudestaan,niin tässä kahdessa päivässä on tippunut yli puoli kiloa. Ne on vaan jotain nesteitä,teidän sen mutta hyvältä tuntuu,koska olen sairas ja nautin tästä. En suosittele. Jäät koukkuun tähän nopesti ja kun alat syömään,lihot kaiken takaisin. Voisit sentään syödä sillee että suurin osa noista syömisistä on proteiineja ettei ihan kaikki lihakset surkastu.

    • ---vastaaja--

      400 kaloria päivässä on melkein sama kuin ei mitään, mikäli nyt syöt tai olet tottunut syömään sellaset 1500 tai enemmän.

      Laihdut viisi kiloa vajaassa kuukaudessa, mutta se todellakin edellyttää sitä, että PYSYT DIEETISSÄSI. Älä tule tänne ruikuttamaan enää vaan toimi!

    • ...

      Mene nyt hyvä ihminen ja puhu jollekkin!! Tuo juurikin on alkua syömishäiriöön!

      • Pyörä1212

        Ei ole mitä syömishäiriö kun osa jarruttaa huulia liukuminen ,älä sit vitsaille ja puhu.....ka


    • Keijuhaave

      "En ole syömishäiriöinen, mutta kalorit pyörii kokoajan mielessä ja halu laihtua!"

      - Kyllä, sinä olet syömishäiriöinen.

      Mutta itse asiaan. Päivässä meneepi tuo /- 400 kcal terveellistä ravintoa. Paino tippuu, loppua ei näy. En usko että kukaan oikeasti haluaa tappaa itseään näin, on helpompiakin tapoja tehdä itsemurha. On tämä hyvin ikävä sairaus.

      • Arkkienkeli Gabriel

        "En ole syömishäiriöinen, mutta kalorit pyörii kokoajan mielessä ja halu laihtua! "

        Sinulla taitaa olla hyvin romantisoitunut kuva anoreksiasta. Luulet, että pro-pelleily on toimiva tapa laihtua? Se ei ole totta. Tuolla kalorimäärällä myös ahmimiskohtaukset ovat tosi voimakkaita. Toinen ikävä puoli 400 kalorissa on se, että lihasmassaa lähtee ihan varmasti. Toisin sanoen, mikäli jaksat laihduttaa edes 50 kiloon, tulet olemaan lähinnä luuta ja läskiä. Se ei näytä yhtään kivalta, usko pois. Se ei siis ole mikään bikinivartalo, josta ehkä haaveilet. Syö vaikka 1000 kaloria päivässä, kasviksia ja proteiinia ja treenaa tunti kolmena päivänä viikossa. Sillä tavoin myös tulokset ovat pysyvämpiä.


    • kokemustahg

      jos syöt noin vähän et jaksa todellakaan vetää enään mtn vatsoi itekki söin yhes välis jtn ton verran ja laihuin ihan sika nopeeta mut olin koko ajan väsyny kiukkunen ja iha nuutunu eikä huvittanu tehä mtn mut nyt kun oon päässy tavotteeseeni 45kg ja 164cm riittää et syön 1200kcal päiväs ja liikun vähän niin en liho :)

    • Skinskin

      Riippuu vähän painosta. Itsellä tippui aikoinaan 5 kiloa viikossa, kun aloin ensimmäisen kerran kokeilemaan laihdutusta. Siitä se ajatus sitten lähti. Eli jos olet nyt pulskassa kunnossa ja syöt normaalisti/paljon, niin hyvin voi lähteä 5 kiloa viikossa, mutta jos olet laiha ja laihduttanut jo pitkään niin saat olla onnellinen jos kuukaudessa tippuu kilo.

    • Anonyymi

      Joo, tiedän olevani kuutisen vuotta myöhässä tämän vastaukseni kanssa, mutta toivottavasti aloittaja on edelleen elossa.. Ja valitettavasti tiedän kokemuksesta, mistä puhun: olin kuolla anoreksiaan vuonna 2011 - ja olisin luultavasti kuollutkin, ellen olisi päässyt suljetulle. Kuten moni on sanonutkin, noin 400 kaloria on ihan naurettavan vähän.. Se on kuin hidas itsemurha. Aloittaja, toivottavasti oot ymmärtänyt kärsiväsi syömishäiriöstä ja saanut siihen apua! ❤️

      • Anonyymi

        Kuutisen vuotta myöhässä viimeisestä vastauksesta, siis 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe