TV- LINKS

ei pyöri

Joku antoi tuossa taannoin tämän hyvän linkin josta voi katsella kaikki jaksot.

http://www.tv-links.co.uk/

Mutta toimiiko muilla tuo elokuvapuoli tuosta linkistä? Ku mulla vain muutama leffa alkaa pyörimään tuolla ja olis niin kiva katsella noit leffoja. Yiritin avata Farenheit 9/11:kin ei se aukee. mitähän asialle voisi tehdä?

25

20178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plug-in

      Kiitos linkistä, tästä paikasta en tiennytkään! Kannattaa katsoa The Young Onesia muuten, se on 80-luvun brittisarja jossa seikkailee neljä kämppistä; juppi, hippi, punkkari ja anarkisti.

      Elokuvien kattominen vaati mulla ainakin tuon plug-inin, DivX Web Playerin lataamisen, ja lähti pyörimään.

    • Lyyrikko

      Tuo leffasi, Farenheit 9/11, on poistettu sen palveluntarjoajan päässä eli sen tahon jonka mediasoittimeen se oli alunperi ladattu. Nettinatsit tekevät sitä silloin tällöin, eli poistavat maailmalle kuuluvia sarjoja ja elokuvia netistä. Mutta ei hätää elokuvien ja sarjojen lataajia on valtava verkosto joka kyllä huolehtii siitä, että se elokuva tulee sinne vielä uudelleen.

      Mitä muihin elokuviin tulee niin vika voi johtua myös vilkkaasta nettiliikenteestä kyseisellä sivulla, jolloin leffan lataaminen ei onnistu tai on niin hidasta ettei sitä jaksa laiskiainenkaan odottaa. Eli kannattaa testata leffoja eri vuorokaudenaikoina jolloin siellä ei olettaisi olevan niin paljon porukkaa. Mutta kolmas kaikista todennäköisin syy on se että sinun pc ei tue tarvittavia mediasoittimia. Kannattaa esimerkiksi ladata edellä mainittu DivX Player. Se on mielettömän hyvä ja ilmainen! Sillä pystyy katsomaan hdtv tasoista kuvaa koko näytöltä! Tietenkin videopätkän täytyy olla jo valmiiksi DivX Playeriä tukeva, mutta kannattaa ehdottomasti ladata se, olen katsonut sillä nyt Lostin kolmannen tuotantokauden jaksoja. Ja niistä rikkinäisistä leffa linkeistä kannattaa ilmoittaa sen sivun ylläpitoon, ne lupaavat hoitaa heti asian kuntoon, ja muuten kannattaa lukea sen FAQ.

    • saako?

      Saako näihin subit??

      • soptu

        niin muuten onko näissä tekstitykset?


      • soptu
        soptu kirjoitti:

        niin muuten onko näissä tekstitykset?

        pliis saisko tiedon äkii tiiän että laitoin aika perään joten älkää viittikkö valittaa siit


      • jope-93
        soptu kirjoitti:

        pliis saisko tiedon äkii tiiän että laitoin aika perään joten älkää viittikkö valittaa siit

        ois joo kiva saaha tietää saaks sen tekstityksen


      • Vanha käyttäjä.
        jope-93 kirjoitti:

        ois joo kiva saaha tietää saaks sen tekstityksen

        Ei saa tekstitystä


    • l33t

      kirjota vaan yleisil foorumeil toi tv links netti sivu...pian siel o ei oo mitn mitä kattoo ku tekijänoikeuslakia rikotaan ja plää plää..kirjottele vaan sitä jokaselle saatanan sivulle

      • ima

        tun idiootit opetelkaa pitää ne turpanne kiinni ni jotain hyvää jäis jäljelleki

        tvlinks on down

        kuolkaa vittu


      • Hullutomaatti
        ima kirjoitti:

        tun idiootit opetelkaa pitää ne turpanne kiinni ni jotain hyvää jäis jäljelleki

        tvlinks on down

        kuolkaa vittu

        Eipä taida saada subeja -.-
        ja kyl toi sivu o koht taas pystyssä ei ne sitä kokonaa sulkenu. Oota vaan sehän on ollu alhaalla vasta parit tunnit.


      • tässä mättää..???
        Hullutomaatti kirjoitti:

        Eipä taida saada subeja -.-
        ja kyl toi sivu o koht taas pystyssä ei ne sitä kokonaa sulkenu. Oota vaan sehän on ollu alhaalla vasta parit tunnit.

        Että siis TV Links on suljettu?!!? Oon koko aamun yrittäny päästä kattomaan sarjoja,mut ei onnaa..Onko jatkosta tietoa,alkaako taas toimimaan..??? :-O


      • Hullutomaatti
        tässä mättää..??? kirjoitti:

        Että siis TV Links on suljettu?!!? Oon koko aamun yrittäny päästä kattomaan sarjoja,mut ei onnaa..Onko jatkosta tietoa,alkaako taas toimimaan..??? :-O

        Mä oon nyt jostain eilisestä 20.00 lähtien yrittäny päästä kattelee sarjoja mut se on vieläki alhaal. Toivottavasti ne vaa Fixailee ohjelmistoaan sillä onhan niillä selvästi jtn ongelmia siellä. Alotat kattoo jtn sarjaa hetken päästä se rupee valittaa et se jakso on kuollu, suljet ja aukaset uudestaa ni voit päästäkki kattoo koko jakson.. ;S Toivottavasti sivusto toimii taas kohta.


      • pikaisesta vastauksesta
        Hullutomaatti kirjoitti:

        Mä oon nyt jostain eilisestä 20.00 lähtien yrittäny päästä kattelee sarjoja mut se on vieläki alhaal. Toivottavasti ne vaa Fixailee ohjelmistoaan sillä onhan niillä selvästi jtn ongelmia siellä. Alotat kattoo jtn sarjaa hetken päästä se rupee valittaa et se jakso on kuollu, suljet ja aukaset uudestaa ni voit päästäkki kattoo koko jakson.. ;S Toivottavasti sivusto toimii taas kohta.

        Jeps,mä en oo päässy koko sivustolle,saatikka sit nähny mistään sarjasta edes alkua! Höh..Ois ollu niin kivaa krapulaohjelmaa mielessä,heh:-D Toivotaan et kohta taas toimii!!


      • ..sivu...
        pikaisesta vastauksesta kirjoitti:

        Jeps,mä en oo päässy koko sivustolle,saatikka sit nähny mistään sarjasta edes alkua! Höh..Ois ollu niin kivaa krapulaohjelmaa mielessä,heh:-D Toivotaan et kohta taas toimii!!

        on poistettu ratsian takia ja ylläpitäjä jäänyyt kiinn...
        ihttp://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/11516.cfm


      • jovain

    • hetsh

      NYT KOKO TV-LINKS SIVUSTO ON KAATUNU! APUA!

    • auttaja

      lataa veoh TV!

      • hetsh

        Toissapäivänä vielä näkyi. Nyt ei. Olen jo asentanut kyseisen ohjelman. :/


    • tv-links

      kuten jo varmaan tiedätte niin tv-links on ratsattu ja alhaalla.

      www.pazoena.com toiminta on näköjään siirtynyt tuonne ;)

      • BuhhuuuHuuu!!!

        Eli ei toimi sieläkään...sivu ajettu alas... Meinaako ne tosiaan että täällä pohjolan perukoilla jaksaa odottaa ohjelmia kaks vuotta...


      • viuhku
        BuhhuuuHuuu!!! kirjoitti:

        Eli ei toimi sieläkään...sivu ajettu alas... Meinaako ne tosiaan että täällä pohjolan perukoilla jaksaa odottaa ohjelmia kaks vuotta...

        Viranomaiset saivat vihiä :(


    • HikenoAce

      Jeps. Iha paska homma, TV-Links kuulemma o suljettu kokonaan! helvetti! mä tykkäsin kattella siel animeita... >:C

    • fille...

      yo! nyt sivusto on suljettu jakaveri pidätetty...


      pakko venaa uutta sivustoo... yks ok on stage6

      • Tv-

        Joo oli ollut ratsiassa tai jotai


      • Buu
        Tv- kirjoitti:

        Joo oli ollut ratsiassa tai jotai

        Probably the most popular video streaming site around has been busted by UK authorities.

        It's a sad day for streaming video fans everywhere as news has been reported that TVLinks has been shut down and the owner, a 26yo man from Chelteham in the UK, was arrested. (tämä luki tuolla---> http://www.zeropaid.com/news/9066/TVLinks Shut Down, Owner Arrested!

        Siel on myös linkkei toisiin sivuihin mis voi kattoo ilmaseks sarjoi ja videoit jne.Listaan ylös muutamia.


        http://tvshack.net/

        http://www.surfthechannel.com/

        http://quicksilverscreen.com/

        Ja tätä mä yleensä käytän http://www11.alluc.org/alluc/


        Näitä löytyy lisää tuolta ekasta linkistä,isolla tekstillä kirjoitettu TVLinks Alternatives ja kun sitä painaa niin tulee näitä muita sivuja:).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe