oletteko te ihan v*tun tyhmiä ? keno on peli siinä missä lottokin, se vaan arvotaan eri tavalla.
te vaan haukutte peliä koska ette itse koskaan siitä voita mitään =) luuserit.
kannatan niitä jotka kehuu lottoa ja kenoa! hyviä pelejä ovat ja kannattaa pelata ja jännittää aina loppuun saakka =) itse pelaan nykyään mukavilla järjestelmillä ja voittoja tulee... kannatan! =)
keno ei ole mitää huijausta!
4
550
Vastaukset
Juuri näin.
Niin sellaista vielä, että näkeehän kioskien seinillä ainkin pääkaupunki seudulla sellaisia ilmoituksia, että 10000 euroa voitettu keno pelattiin täällä! Luulisi tollainen voitto jotenkin manipuloimalla estää, että sellaista ei tulisi. Manipulonti on täsin ufo juttu. Keno on täysin satunnasiesti arvottava.- keno ja lotto pelaaja
juu näkeehän nuita voittoja paljonkin. isoja pääpotteja myös joten ei se ole mitenkään huono peli =) keno arvonta on koneella suoritettava joten pikapelinä on hyvät mahdollisuudet voittaa. itse olen sillä tavalla myös voittanutkin. :)
- keno ja lotto pelaaja
keno ja lotto pelaaja kirjoitti:
juu näkeehän nuita voittoja paljonkin. isoja pääpotteja myös joten ei se ole mitenkään huono peli =) keno arvonta on koneella suoritettava joten pikapelinä on hyvät mahdollisuudet voittaa. itse olen sillä tavalla myös voittanutkin. :)
juu onneksi saa rauhassa täytellä omaa järjestelmää kotosalla =) mukava se on aina välillä järjestelmiä pelailla koska se tuo sitä omaa lisä jännitettä.
esim. valitsee parhaimmin esiintyneiden numeroiden listalta joka toisen numeron riviinsä ja toiseen sitten toisinpäin jne. kerran pääpotti oli voitettu järjestelmällä - ei toivottu numero elikkä jos sanon 3 niin laitankin 4 =)
myös voisi kokeilla järjestelmää pyramidi jolloin tulee 7 numeroa kolmion muotoon tai jos haluaa niin voin laittaa alas joka toisen numeron viivana
- burjatti
kun on kyseessä tietokone ohjelma sitä voidaan manipuloida. Tästä lähdetään. Ja niinhän se on Kenossakin, se ei siis ole onnenpeli. Veikkaus hieman avittaa onnetarta kertomalla arpomiskoneelle, mikä on suotuisa rivi veikkauksen kannalta eli näin saadaan sopiva palautusprosentti, siinä se.
Se miten tämä käytännössä hoidetaan on arvauksien varassa, faktaa on vain se että meitä kenoilijoita kusetetaan.
Arpomiskonetta säilytetään luonnollisesti tilassa johon ei ulkopuolisilla ole asiaa, näin oletan, lisäksi sitä ei ole millään piuhalla liitetty toisiin tietokoneisiin. Paskapointti on vain se että nykyään tieto kulkee myös langattomasti, täytyyhän siinä koneessa ainakin virtaa olla jotta voi "arvonnan" suorittaa. Jota sitten viralliset valvojat, etten sanoisi tietokonegurut, valvovat. Voi herran pieksut.
Veikkauksen supertietokoneet laskevat, lähes, alta aikayksikön kaikki pelatut rivit ja numerot
kun aika on ummessa ja jo ennen sitä. Sitten vaan annetaan käsky että valikoi numero sarja joka antaa palautusprosentiksi vaikka 30. Joka sitten syötetään "arvontakoneeseen", tavalla tai toisella. Jos omat rivisi sopivat palautusprosenttiin sopiviin riveihin, olet voittanut jotain, uskoakseni "huijaus" menee jotenkin näin. Vaihtoehtoisia manipulointi konsteja on tolkuttomasti. Mikään esittämistäni
aatelmista ei perustu faktaan ja tuskin niitä pystyy todistamaan, ne ovat vain omaa mielipidettäni. Ja toisaalta, monihan voittaa manipuloinnista huolimatta, tosin jos arvottavat numerot suoritettaisiin Lottoarvonnan tapaan, voittaisi niin moni että pelin sääntöjä pitäisi muuttaa.
Jotta repikää sitten siittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812