keno ei ole mitää huijausta!

keno ja lotto pelaaja

oletteko te ihan v*tun tyhmiä ? keno on peli siinä missä lottokin, se vaan arvotaan eri tavalla.

te vaan haukutte peliä koska ette itse koskaan siitä voita mitään =) luuserit.


kannatan niitä jotka kehuu lottoa ja kenoa! hyviä pelejä ovat ja kannattaa pelata ja jännittää aina loppuun saakka =) itse pelaan nykyään mukavilla järjestelmillä ja voittoja tulee... kannatan! =)

4

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin.

      Niin sellaista vielä, että näkeehän kioskien seinillä ainkin pääkaupunki seudulla sellaisia ilmoituksia, että 10000 euroa voitettu keno pelattiin täällä! Luulisi tollainen voitto jotenkin manipuloimalla estää, että sellaista ei tulisi. Manipulonti on täsin ufo juttu. Keno on täysin satunnasiesti arvottava.

      • keno ja lotto pelaaja

        juu näkeehän nuita voittoja paljonkin. isoja pääpotteja myös joten ei se ole mitenkään huono peli =) keno arvonta on koneella suoritettava joten pikapelinä on hyvät mahdollisuudet voittaa. itse olen sillä tavalla myös voittanutkin. :)


      • keno ja lotto pelaaja
        keno ja lotto pelaaja kirjoitti:

        juu näkeehän nuita voittoja paljonkin. isoja pääpotteja myös joten ei se ole mitenkään huono peli =) keno arvonta on koneella suoritettava joten pikapelinä on hyvät mahdollisuudet voittaa. itse olen sillä tavalla myös voittanutkin. :)

        juu onneksi saa rauhassa täytellä omaa järjestelmää kotosalla =) mukava se on aina välillä järjestelmiä pelailla koska se tuo sitä omaa lisä jännitettä.


        esim. valitsee parhaimmin esiintyneiden numeroiden listalta joka toisen numeron riviinsä ja toiseen sitten toisinpäin jne. kerran pääpotti oli voitettu järjestelmällä - ei toivottu numero elikkä jos sanon 3 niin laitankin 4 =)


        myös voisi kokeilla järjestelmää pyramidi jolloin tulee 7 numeroa kolmion muotoon tai jos haluaa niin voin laittaa alas joka toisen numeron viivana


    • burjatti

      kun on kyseessä tietokone ohjelma sitä voidaan manipuloida. Tästä lähdetään. Ja niinhän se on Kenossakin, se ei siis ole onnenpeli. Veikkaus hieman avittaa onnetarta kertomalla arpomiskoneelle, mikä on suotuisa rivi veikkauksen kannalta eli näin saadaan sopiva palautusprosentti, siinä se.
      Se miten tämä käytännössä hoidetaan on arvauksien varassa, faktaa on vain se että meitä kenoilijoita kusetetaan.
      Arpomiskonetta säilytetään luonnollisesti tilassa johon ei ulkopuolisilla ole asiaa, näin oletan, lisäksi sitä ei ole millään piuhalla liitetty toisiin tietokoneisiin. Paskapointti on vain se että nykyään tieto kulkee myös langattomasti, täytyyhän siinä koneessa ainakin virtaa olla jotta voi "arvonnan" suorittaa. Jota sitten viralliset valvojat, etten sanoisi tietokonegurut, valvovat. Voi herran pieksut.
      Veikkauksen supertietokoneet laskevat, lähes, alta aikayksikön kaikki pelatut rivit ja numerot
      kun aika on ummessa ja jo ennen sitä. Sitten vaan annetaan käsky että valikoi numero sarja joka antaa palautusprosentiksi vaikka 30. Joka sitten syötetään "arvontakoneeseen", tavalla tai toisella. Jos omat rivisi sopivat palautusprosenttiin sopiviin riveihin, olet voittanut jotain, uskoakseni "huijaus" menee jotenkin näin. Vaihtoehtoisia manipulointi konsteja on tolkuttomasti. Mikään esittämistäni
      aatelmista ei perustu faktaan ja tuskin niitä pystyy todistamaan, ne ovat vain omaa mielipidettäni. Ja toisaalta, monihan voittaa manipuloinnista huolimatta, tosin jos arvottavat numerot suoritettaisiin Lottoarvonnan tapaan, voittaisi niin moni että pelin sääntöjä pitäisi muuttaa.
      Jotta repikää sitten siittä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe