On kyllä hauska katsella kun nuoret pojat mopoilla ja kevytmoottoripyörillä temppuilevat Varilan pesäpallokentällä. En ymmärrä niitä pellejä ketkä menevät siitä valittamaan.
Se tuskin ketään haittaa jos pojat siellä viettävät iltaa?
Hankkikaa elämä!
Varilan pesäpallokenttä
7
1210
Vastaukset
- Itsekin olen joskus ollut n...
Vielä sellainen että olen 35-vuotias mies, en omista moottoripyörää ja asun pesäpallokentän läheisyydessä.
- hahaha..
Varmaan onki hauskaa mutta se ei ainakaan oo hauskaa kun klo 23 jälkeen kun ihmiset nukkuvat niin kakarat päristelee mopoilla. Oli jo niin lähellä etten poliisille soittanu. Että hankkikoot ne kakarat elämän!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Itsekkin olen joskus ollut ...
Sinulla taitaa mennä tuo jo hieman yli, olin tuossa keskiviikkona menossa lenkille niin joku oli keksinyt laittaa KIVIÄ sinne, niin, ettei pääse edes kävellen yli.
Jos olisit edes vähän järkevämpi, tietäisit, että pari kiveä ja se kyltti, EI vaikuta nuorisoon mitenkään.
Mene itse juttelemaan niille järkevästi niin eiköhän ne ainakin vähän sitä rajoita. - väsynyt äiti
Komppaan täysin. Eikö niillä mukuloilla ole enää mitään muuta tekemistä, kuin tuo ainainen muiden ihmisten häiritseminen. Saatana kun just nukutettu vauva herätetään muutaman mopoilijan takia ni ottaahan se pannuun. Voisitte vähän miettiä mitä teette, ennen kuin pilaatte muiden ihmisten vapaa-aikaa... Lapset...
- vai että hyväksyä pitäis
väsynyt äiti kirjoitti:
Komppaan täysin. Eikö niillä mukuloilla ole enää mitään muuta tekemistä, kuin tuo ainainen muiden ihmisten häiritseminen. Saatana kun just nukutettu vauva herätetään muutaman mopoilijan takia ni ottaahan se pannuun. Voisitte vähän miettiä mitä teette, ennen kuin pilaatte muiden ihmisten vapaa-aikaa... Lapset...
Ei voi olla totta että joku puolustaa mopolla pärräämistä pesäpallokentällä,ei muuta kuin selvä kielto ja poliisin soitto paikalle niin eiköhän lopu pärrääminen.
- Pazztori
vai että hyväksyä pitäis kirjoitti:
Ei voi olla totta että joku puolustaa mopolla pärräämistä pesäpallokentällä,ei muuta kuin selvä kielto ja poliisin soitto paikalle niin eiköhän lopu pärrääminen.
Voin käydä katteleen Apajasta tolla mun mopolla jos sinne ois tullu elämiä myyntiin. Ilmottelen sit tänne.
Ja se pärrääminen tulee jatkumaan.
- Lalleri666
Minulla oli aikoinaan viritetty mopo. En jäänyt kiinni, ei poliisit kytänneet mopoilijoita siihen aikaan Vammalassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911