Paljonko painat?

Niin, sinä juuri!

Kerroppas, paljonko painat?

Ihan tämmönen lyhyt muotoinen galluppi :)

35

5726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö17v

      Painan 51 kg. tarkoitus olisi laihduttaa kunnes painan 44 kiloa,kuten viime talvena..Ihannepaino olisi noin 40 kiloa.

      • Olisi mielenkiintoista

        tietää,kuinka alas haluat päästä painoindekseissä.Jos olet esim. n.170cm luokkaa,niin sairaalaan päädyt tuota menoa.Ellet ole siellä jo ollut.


    • weight

      Painan nyt 47/163 ja oon edelleen laihtumaan päin. Paino jumittaa silloin kun tulee ahmimiskohtauksii:( Ihannepaino on nyt 40kg, pakko saavuttaa!

      • jo hoitoon..

        Tai tuota menoa olet kohta mullan alla!


    • laihduta-laihduta

      45 kg/ 165,5 cm

      40 laihduttaa aion.

    • Fleece-karhu

      56,5-59 kg. Pituutta 169 cm. Ihanne ois 60-64, saisi vähän lihaksia ja ehkä kiertokin säännöllistyisi kun kumminkin toivon saavani lapsia sitten kun tilanne sen sallii.

      Et tosin varmaankaan tarkoittanut kysymystäsi minun kaltaisilleni...luen välillä tätä palstaa, koska anoreksia on osa taaksejäänyttä elämääni.

    • laihdutus jatkuu..

      painoa on tällä hetkellä 49kg ja pituutta 167cm tarkoituksena olisi päästä vähintään 45kg...

    • nii i

      166/40

    • ...

      156/36-37 tällä hetkellä mitat, ja ikää on 18v (eli en enää kasva pituutta). tavoitteena olis 32kg, vituttaa vaan kun oon hoidossa ja painoa vahditaan :/

    • elsis

      180cm/50,1kg/bmi 15,3

      tavoite bmi alle 15

    • ánokki

      171cm/43kg
      Laitokseen kesäkuun alussa.
      Tavoite syksyksi 48kg.

      • mutta laihduttanu jo kauan:(

        163/47/bmi 17.7


      • anorektikko

        haluisin tietää miten te noin laihat ootte päässy tohon? Ite oon 165/55 ja tavoite 45 kg mutta hitaasti lähtee kilot jos ollenkaan. Yritän paastoilla ja kaikkea mahdollista.


      • painan
        anorektikko kirjoitti:

        haluisin tietää miten te noin laihat ootte päässy tohon? Ite oon 165/55 ja tavoite 45 kg mutta hitaasti lähtee kilot jos ollenkaan. Yritän paastoilla ja kaikkea mahdollista.

        Mä painan 48kg. Kaks Päivää sit olin 50kg. Tavote on 40kg.
        En paastoo liikaa, luultavasti sitä seuraa vaa ahmiminen.
        Syön aina aamupalan.
        Paastoon van joka toinen päivä, ja silti lähtee kilo päiväs.
        Mietin et teen tän, jotta tuun laihaks sen sijaan et miettisin etten saa syödä. Jos mietin etten saa syödä ni mietin vaan ruokaa ja mulle tulee nälkä.


      • vko
        painan kirjoitti:

        Mä painan 48kg. Kaks Päivää sit olin 50kg. Tavote on 40kg.
        En paastoo liikaa, luultavasti sitä seuraa vaa ahmiminen.
        Syön aina aamupalan.
        Paastoon van joka toinen päivä, ja silti lähtee kilo päiväs.
        Mietin et teen tän, jotta tuun laihaks sen sijaan et miettisin etten saa syödä. Jos mietin etten saa syödä ni mietin vaan ruokaa ja mulle tulee nälkä.

        1kg tai enemmän viikossa ei ole terveellistä


      • toy..
        mutta laihduttanu jo kauan:( kirjoitti:

        163/47/bmi 17.7

        160/53 liiihava, tosin kuntosalia harrastaneena mulla nyt on lihastaki jonki verran mut mahdollisimman pian yritän päästä ainaki tohon 47 ja sen jälkeen uudet tavotteet..


    • Lux85

      Tavote 55 kiloa näin aluksi... Ja lihaksia lisää.

      • keijyyyykainen

        Mä olen hirmupossu teihin kaikkiin muihin verrattuna, mutta kerronpa nyt kuitenkin. Olen 168 cm pitkä ja painan 51 kg.. Ja kauhee himo laihtuu mutta ku porukat kyylää...
        mutta mulla on kuulemma paljo lihaksii, tai siis oon mukamas niin kiinteessä kunnossa mutta mun on vaikee sitä uskoo...
        mun vyötärökin on 60 cm!!! Paska homma.. lantiokin on saatana jotakin 85 cm... mähä oon ku joku keski-ikäinen mamma ja ikää on kuitenkin vasta 17...
        niih...
        listikää mut..


      • Rasvat
        keijyyyykainen kirjoitti:

        Mä olen hirmupossu teihin kaikkiin muihin verrattuna, mutta kerronpa nyt kuitenkin. Olen 168 cm pitkä ja painan 51 kg.. Ja kauhee himo laihtuu mutta ku porukat kyylää...
        mutta mulla on kuulemma paljo lihaksii, tai siis oon mukamas niin kiinteessä kunnossa mutta mun on vaikee sitä uskoo...
        mun vyötärökin on 60 cm!!! Paska homma.. lantiokin on saatana jotakin 85 cm... mähä oon ku joku keski-ikäinen mamma ja ikää on kuitenkin vasta 17...
        niih...
        listikää mut..

        Käy rasvaprosentin mittauksessa, niin saat tietää miten kiinteässä kunnossa olet, jos omat silmät ei sitä osaa katsoa.


    • Thinspiration

      painan niin paljon että en kehtaa sanoa. Mutta tavoite on elokuuksi 48/172 BMI n. 16,2.

    • pullukka

      163/48 ja laihdutan edelleen. Oon nyt hävettävästi lihonnu näin levinneeksi, olin ennen jopa 46kg.

    • IidaTuulia18v.

      Juu, Minun mittani ovat :

      - Pituutta 170 cm
      - Painoa 51,7 (Joo tiedän, että oon läski)

      Tavoite Paino olisi 40-45,

      Onko kellään mitään vinkkejä laihdutukseen, muutakin kuin syö vähemmä ja liiku enemmän?

    • ...järkeä

      Mutta eihän tuo paino kerro mitään siitä, kuinka hyvännäköinen ja esim. kiinteä oma keho on. Lihas painaa enemmän kun läski, joten paljon kevyempi voi näyttää laskimmältä kun toinen, joka painaa enemmän, mutta jolla on pienempi rasva%. Jos ei ole lihasta niin nahka roikkuu siinä luiden päällä ja näyttää löysältä säkiltä.

      • ärrr...

        Miksi melkein joka viestissä sanotaan että "joo, tiedän olevani läski", vaikka olisikin alipainoinen?


      • ...
        ärrr... kirjoitti:

        Miksi melkein joka viestissä sanotaan että "joo, tiedän olevani läski", vaikka olisikin alipainoinen?

        ole huomannut niin minäpä kerron, satut olemaan anoreksia palstalla eli nämä ihmiset näkevät ja kokevat olevansa lihavia vaikkei olisikaan, eli siis täysin väärä kuva normaalipainoisista ihmisistä, hei oikeesti täällä ei niinku puolet tunnu ymmärtävän missä keskustelussa seikkailee,,kannattaa lähtee vaikka googlettaan ja lukee mitä ANOREKSIA on? :) en sano pahalla kenellekkään en vaan käsitä miks se on niin vaikee ymmärtää sitä asiaa!


      • ..just!
        ... kirjoitti:

        ole huomannut niin minäpä kerron, satut olemaan anoreksia palstalla eli nämä ihmiset näkevät ja kokevat olevansa lihavia vaikkei olisikaan, eli siis täysin väärä kuva normaalipainoisista ihmisistä, hei oikeesti täällä ei niinku puolet tunnu ymmärtävän missä keskustelussa seikkailee,,kannattaa lähtee vaikka googlettaan ja lukee mitä ANOREKSIA on? :) en sano pahalla kenellekkään en vaan käsitä miks se on niin vaikee ymmärtää sitä asiaa!

        Tää ei oo mikään anorektikko palsta vaan tää on oikeesti tapa tuoda ittensä esille ja saada huomiota.

        Anoreksia on oikeesti mielisairaus, koska kaikki nuo jutut, mitä käytte päänne sisällä, ovat psyykkisiä eikä fyysisiä.

        Joo, tiän, et nyt te suututte mun sanoista, mut kyllä mullaki oikeesti v****ttaa, ku te hankkimalla hankitte tollasen sairauden ja sitten viel täällä sillä leveilette!

        Eikö elämässä oo mtn tärkeämpää, ku paino/ vartalonne muut luvut?

        Miettikää, jos teistä suurin osa on jotain yläaste ikäsiä (Am I right?) niin teillä menee koko nuoruus tuon sairauden kimpussa.. Sitten on kiva miettiä myöhemmin elämäänsä taaksepäin, että mitä on tullu tehtyä.

        Mulla ei ole tarkoitus loukata ketään, toivon vain, että ymmärrätte, että anoreksia ei oo tapa päästä suosituksia/hoikaksi tmv. Se on tapa saada ittensä huonoon kuntoon, siitä jää näkyjät jäljet tulevaisuuteenkin (sydän sairauksia, puhumattakaan mielenterveydestä) ja huonolla tuurilla sillä on mahdollisuus tappaa itsensä.

        En siis neuvo, miten elää elämänsä, jokainen sen ite päättäköön, koska juuri itsestä se on pelkästään kiinni.

        Voimia kaikille, jotka tän sairauden kanssa tappelee, toivottavasti haette ja saatte apua!

        Ja te jotka kyselette, et miten voidaan laihduttaa, niin tää ei oo oikeesti se oikea palsta. Miettikää millasen tulevaisuuden haluatte; sairaan vai terveen.

        Btw, mun mitat on 164/62, 22-v. Enkä ole läski.


      • 1977
        ..just! kirjoitti:

        Tää ei oo mikään anorektikko palsta vaan tää on oikeesti tapa tuoda ittensä esille ja saada huomiota.

        Anoreksia on oikeesti mielisairaus, koska kaikki nuo jutut, mitä käytte päänne sisällä, ovat psyykkisiä eikä fyysisiä.

        Joo, tiän, et nyt te suututte mun sanoista, mut kyllä mullaki oikeesti v****ttaa, ku te hankkimalla hankitte tollasen sairauden ja sitten viel täällä sillä leveilette!

        Eikö elämässä oo mtn tärkeämpää, ku paino/ vartalonne muut luvut?

        Miettikää, jos teistä suurin osa on jotain yläaste ikäsiä (Am I right?) niin teillä menee koko nuoruus tuon sairauden kimpussa.. Sitten on kiva miettiä myöhemmin elämäänsä taaksepäin, että mitä on tullu tehtyä.

        Mulla ei ole tarkoitus loukata ketään, toivon vain, että ymmärrätte, että anoreksia ei oo tapa päästä suosituksia/hoikaksi tmv. Se on tapa saada ittensä huonoon kuntoon, siitä jää näkyjät jäljet tulevaisuuteenkin (sydän sairauksia, puhumattakaan mielenterveydestä) ja huonolla tuurilla sillä on mahdollisuus tappaa itsensä.

        En siis neuvo, miten elää elämänsä, jokainen sen ite päättäköön, koska juuri itsestä se on pelkästään kiinni.

        Voimia kaikille, jotka tän sairauden kanssa tappelee, toivottavasti haette ja saatte apua!

        Ja te jotka kyselette, et miten voidaan laihduttaa, niin tää ei oo oikeesti se oikea palsta. Miettikää millasen tulevaisuuden haluatte; sairaan vai terveen.

        Btw, mun mitat on 164/62, 22-v. Enkä ole läski.

        **Joo, tiän, et nyt te suututte mun sanoista, mut kyllä mullaki oikeesti v****ttaa, ku te hankkimalla hankitte tollasen sairauden ja sitten viel täällä sillä leveilette!**

        - HANKKIMALLA HANKKIA MINKÄÄNLAISTA SYÖMISHÄIRIÖN MUOTOA KUKAAN TIETEN TAHTOEN HALUA!

        - Sä esität asian, niin että se on ihmisen oma valinta?

        .. Luuletko sä tosiaan, että yksikään näistä ihmisistä ketkä täälläkin kirjoittelee Niin ovat ONNELLISIA "NIISTÄ SINUN SANOMISTA VALINNOISTAAN"?

        Suosittelisin ottamaan enemmän tietoa asiasta, OIKEAA TIETOA ennenkuin alat saarnaamaan täällä kellekkään mikä on oikein ja mikä väärin.. Jokainen täällä tietää, että se elämäntapa jota elävät on väärä, jopa tappava ajanmyötä. (Läheiseni kuoli anoreksiaan, löydettiin lenkkipolulta kuolleena sydänkohtaukseen).

        Tiedän kyllä mistä puhun, sen verran joutunut perehtymään ja olla tukena ihmisen kanssa jolla on vääristynyt minä-kuva itsestään..

        Ja se EI TODELLAKAAN OLE VALINTA!!

        Se on sairaus, jolle ihminen ei voi itse mitään siihen sairastettuaan..

        Ja sieltä on pitkä matka takaisin,
        jos koskaan pääsee takaisin!


      • ..just..
        1977 kirjoitti:

        **Joo, tiän, et nyt te suututte mun sanoista, mut kyllä mullaki oikeesti v****ttaa, ku te hankkimalla hankitte tollasen sairauden ja sitten viel täällä sillä leveilette!**

        - HANKKIMALLA HANKKIA MINKÄÄNLAISTA SYÖMISHÄIRIÖN MUOTOA KUKAAN TIETEN TAHTOEN HALUA!

        - Sä esität asian, niin että se on ihmisen oma valinta?

        .. Luuletko sä tosiaan, että yksikään näistä ihmisistä ketkä täälläkin kirjoittelee Niin ovat ONNELLISIA "NIISTÄ SINUN SANOMISTA VALINNOISTAAN"?

        Suosittelisin ottamaan enemmän tietoa asiasta, OIKEAA TIETOA ennenkuin alat saarnaamaan täällä kellekkään mikä on oikein ja mikä väärin.. Jokainen täällä tietää, että se elämäntapa jota elävät on väärä, jopa tappava ajanmyötä. (Läheiseni kuoli anoreksiaan, löydettiin lenkkipolulta kuolleena sydänkohtaukseen).

        Tiedän kyllä mistä puhun, sen verran joutunut perehtymään ja olla tukena ihmisen kanssa jolla on vääristynyt minä-kuva itsestään..

        Ja se EI TODELLAKAAN OLE VALINTA!!

        Se on sairaus, jolle ihminen ei voi itse mitään siihen sairastettuaan..

        Ja sieltä on pitkä matka takaisin,
        jos koskaan pääsee takaisin!

        En mä kellekkään saarnaa, enkä oo ketään neuvomassa. Kerroin vain oman kantani asiaan.

        Täällä suurin osa kysymyksistä on, että "Olenko lihava", "Paljonko syötte", "miten valehtelette vanhemmillenne/kavereillenne", "Mitkä ovat teidän mitat"?
        Eikö näitten pitäisi olla että, "Miten kerrotte vanhemmillenne", "Miten saan apua", "Miten voisin lopettaa"?
        Tiedän, ettei se oo helppoa, mut en mä sitäkään ymmärrä,et täällä ruokitaan toisten huonoa oloa.

        ".. Luuletko sä tosiaan, että yksikään näistä ihmisistä ketkä täälläkin kirjoittelee Niin ovat ONNELLISIA "NIISTÄ SINUN SANOMISTA VALINNOISTAAN"? "
        -Ei varmastikkaan ole, mutta ehkä näitten keskustelujen avulla voisi kääntää pari päätä ja saada ihmiset avaamaan silmänsä.

        En ole koskaan katsonut sivusta tai kukaan läheiseni ei ole koskaan kyseistä sairautta sairastanut, mutta minulla itselläni on sairaus, joka on pysäyttämätön. Sitä voi lääkkeillä hillitä, mutta poistaa sitä ei voi..

        Eli, jos on sairaus jota voidaan hoitaa ja ehkäistä, niin miksi, ihmiset rakkaat, te ette käytä sitä tietä?

        En tiedä..


      • 1977
        ..just.. kirjoitti:

        En mä kellekkään saarnaa, enkä oo ketään neuvomassa. Kerroin vain oman kantani asiaan.

        Täällä suurin osa kysymyksistä on, että "Olenko lihava", "Paljonko syötte", "miten valehtelette vanhemmillenne/kavereillenne", "Mitkä ovat teidän mitat"?
        Eikö näitten pitäisi olla että, "Miten kerrotte vanhemmillenne", "Miten saan apua", "Miten voisin lopettaa"?
        Tiedän, ettei se oo helppoa, mut en mä sitäkään ymmärrä,et täällä ruokitaan toisten huonoa oloa.

        ".. Luuletko sä tosiaan, että yksikään näistä ihmisistä ketkä täälläkin kirjoittelee Niin ovat ONNELLISIA "NIISTÄ SINUN SANOMISTA VALINNOISTAAN"? "
        -Ei varmastikkaan ole, mutta ehkä näitten keskustelujen avulla voisi kääntää pari päätä ja saada ihmiset avaamaan silmänsä.

        En ole koskaan katsonut sivusta tai kukaan läheiseni ei ole koskaan kyseistä sairautta sairastanut, mutta minulla itselläni on sairaus, joka on pysäyttämätön. Sitä voi lääkkeillä hillitä, mutta poistaa sitä ei voi..

        Eli, jos on sairaus jota voidaan hoitaa ja ehkäistä, niin miksi, ihmiset rakkaat, te ette käytä sitä tietä?

        En tiedä..

        Lyhyesti ja ytimekkäästi:

        Kukaan anoreksiaan sairastunut, ei tajua/ymmärrä sitä tosi asiaa, että ajan myötä He Kuolevat siihen elleivät Ajoissa hoitoon mene ja apua saamaan.

        Moni ottaa/ tai rukoilee vasta apua siinä vaiheessa, Kun käyvät kuoleman porteilla.

        Jos silloinkaan tajuavat..

        Siinä vaiheessa enää ei kukaan voi auttaa, ellei sitä elämän halua lainkaan löydy itsestään.

        Valitettavaa, mutta totta!


      • oot toivoton
        ..just.. kirjoitti:

        En mä kellekkään saarnaa, enkä oo ketään neuvomassa. Kerroin vain oman kantani asiaan.

        Täällä suurin osa kysymyksistä on, että "Olenko lihava", "Paljonko syötte", "miten valehtelette vanhemmillenne/kavereillenne", "Mitkä ovat teidän mitat"?
        Eikö näitten pitäisi olla että, "Miten kerrotte vanhemmillenne", "Miten saan apua", "Miten voisin lopettaa"?
        Tiedän, ettei se oo helppoa, mut en mä sitäkään ymmärrä,et täällä ruokitaan toisten huonoa oloa.

        ".. Luuletko sä tosiaan, että yksikään näistä ihmisistä ketkä täälläkin kirjoittelee Niin ovat ONNELLISIA "NIISTÄ SINUN SANOMISTA VALINNOISTAAN"? "
        -Ei varmastikkaan ole, mutta ehkä näitten keskustelujen avulla voisi kääntää pari päätä ja saada ihmiset avaamaan silmänsä.

        En ole koskaan katsonut sivusta tai kukaan läheiseni ei ole koskaan kyseistä sairautta sairastanut, mutta minulla itselläni on sairaus, joka on pysäyttämätön. Sitä voi lääkkeillä hillitä, mutta poistaa sitä ei voi..

        Eli, jos on sairaus jota voidaan hoitaa ja ehkäistä, niin miksi, ihmiset rakkaat, te ette käytä sitä tietä?

        En tiedä..

        siis SINÄ et näytä ainakaan tajuavan että mikä tämä sairaus on! mitä sua hyödyttää tulla tänne inttämään tästä, ku et saa#ana tiiä paskaakaan!? tuleeko hyvä olo vai saatko jtk kiksei ku tuut tänne sönkkään?

        ihan sama ku menisit neuvoon sydänkirurgii (joka on alansa ammattilainen), että kuinka tehdään sydämen ohitus leikkaus.

        sä oot juuri sitä porukkaa, joka kuvittelee, että ihminen jtk valitsee että "alkaa" sairastamaan tätä. itekki huomasin vasta vuoden päästä sairastuttuani, et hei, ny ei kaikki oo ok.

        sitä paitsi, olen 18 enkä tod. mikään yläasteelainen. toki on niitäkin, jotka luulevat, että tämä on jokin laihdutus muoo nii ku vaikka atkinsin dieetti. ei ei... sinä kuulut siihen ryhmään....joka ei tiedä...

        SAIRAUS on SAIRAUS. Sairautta EI hankita. Sairauteen SAIRASTUTAAN. Tuunko vääntään sulle tän jutun rautalangasta vai menikö jakeluun? hä?

        (btw, oot vitun ärsyttävä lehmä!)


      • todellaKin
        ..just! kirjoitti:

        Tää ei oo mikään anorektikko palsta vaan tää on oikeesti tapa tuoda ittensä esille ja saada huomiota.

        Anoreksia on oikeesti mielisairaus, koska kaikki nuo jutut, mitä käytte päänne sisällä, ovat psyykkisiä eikä fyysisiä.

        Joo, tiän, et nyt te suututte mun sanoista, mut kyllä mullaki oikeesti v****ttaa, ku te hankkimalla hankitte tollasen sairauden ja sitten viel täällä sillä leveilette!

        Eikö elämässä oo mtn tärkeämpää, ku paino/ vartalonne muut luvut?

        Miettikää, jos teistä suurin osa on jotain yläaste ikäsiä (Am I right?) niin teillä menee koko nuoruus tuon sairauden kimpussa.. Sitten on kiva miettiä myöhemmin elämäänsä taaksepäin, että mitä on tullu tehtyä.

        Mulla ei ole tarkoitus loukata ketään, toivon vain, että ymmärrätte, että anoreksia ei oo tapa päästä suosituksia/hoikaksi tmv. Se on tapa saada ittensä huonoon kuntoon, siitä jää näkyjät jäljet tulevaisuuteenkin (sydän sairauksia, puhumattakaan mielenterveydestä) ja huonolla tuurilla sillä on mahdollisuus tappaa itsensä.

        En siis neuvo, miten elää elämänsä, jokainen sen ite päättäköön, koska juuri itsestä se on pelkästään kiinni.

        Voimia kaikille, jotka tän sairauden kanssa tappelee, toivottavasti haette ja saatte apua!

        Ja te jotka kyselette, et miten voidaan laihduttaa, niin tää ei oo oikeesti se oikea palsta. Miettikää millasen tulevaisuuden haluatte; sairaan vai terveen.

        Btw, mun mitat on 164/62, 22-v. Enkä ole läski.

        siis voi jessus ku ylimalkasta tekstii! * huoh *

        jos et olis laittanu ikääs, oisin luullu sua jokski ala-asteelaiseksi, about 12-13 w.

        puhut juuri niiku joku murrosikänen... hah nolo oot muuuuuuuuten... >:(

        kasva aikuiseksi! vai ootko kehari?


      • verrata?
        oot toivoton kirjoitti:

        siis SINÄ et näytä ainakaan tajuavan että mikä tämä sairaus on! mitä sua hyödyttää tulla tänne inttämään tästä, ku et saa#ana tiiä paskaakaan!? tuleeko hyvä olo vai saatko jtk kiksei ku tuut tänne sönkkään?

        ihan sama ku menisit neuvoon sydänkirurgii (joka on alansa ammattilainen), että kuinka tehdään sydämen ohitus leikkaus.

        sä oot juuri sitä porukkaa, joka kuvittelee, että ihminen jtk valitsee että "alkaa" sairastamaan tätä. itekki huomasin vasta vuoden päästä sairastuttuani, et hei, ny ei kaikki oo ok.

        sitä paitsi, olen 18 enkä tod. mikään yläasteelainen. toki on niitäkin, jotka luulevat, että tämä on jokin laihdutus muoo nii ku vaikka atkinsin dieetti. ei ei... sinä kuulut siihen ryhmään....joka ei tiedä...

        SAIRAUS on SAIRAUS. Sairautta EI hankita. Sairauteen SAIRASTUTAAN. Tuunko vääntään sulle tän jutun rautalangasta vai menikö jakeluun? hä?

        (btw, oot vitun ärsyttävä lehmä!)

        Vertaatko tosiaan Anoreksiaa sairastavaa ihmistä sydänkirurgiin? Tarkoitatko, että anorektikko on samalla tavalla asiantuntija kun lääkäri? Ei sydänkirurgilla todellakaan ole vääristynyttä käsitystä ihmisen sydämestä, päin vastoin. Mutta toisaalta... voihan sitä narkkariakin pitää huumausaineiden asiantuntijana vai kuinka?

        18 vuotiaana olet silti vielä teini-ikäinen ja vaikka et nyt ihan siihen yläasteikään enää sovikkaan, niin aika läheltä kyllä liippaa.


    • Hdjskdk

      Nojoo tulee myöhässä...
      -11vuotias
      -Täytän kohta 12
      -142,4cm
      -40,00kg
      -Haluisin laihtua
      -Olen Karting kuski
      -Käyn salilla
      Joten totuus on oon niin läski ja laiska vaa

    • Vielävähäsen

      176cm/53kg, tavotteena 45kg. Menkat loppu jo. Nyt jouluna tullu kilo lisää ennen painoin 52kg. Laihis alkaa huomenna, jouluruuat vihdoin lopussa. :) Ja sit kerään painon takasi 50kg, mut läskin sijaan lihaksina!

    • tuntuuläskiltä

      Kumpa itekki oisin noin laiha ku te. Mä oon 163/59. Mut mä yritän koko ajan laihtua. Onks kellään mitään vinkkejä? Haluisin painaa 50-55

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe