Tahteja ja Luoteja Osa 19 (Edelleen Brianin Kertomana)

Nyt omani camini käynnistyivät, ja kuvaan ilmestyi mies. ”Tervehdys Mary. Olet vain kaunistunut. Hei Brian ja muut. Taisitte jo tajuta homman. Meillä on Bella”, mies totesi.
”Sam! Tyttö ei kuulu tähän. Eikä Brian! Tiedät sen!” äiti huusi. ”Älä jaksa Mary. Hanki minulle ja Jacobille 150 milliä, niin tyttö on vapaa”, Sam esitti vaatimuksensa. ”Tuo on liikaa! Ei meillä ole tuollaisia summia!” äiti huusi. En välittänyt yhtään mitä ympärilläni tapahtui, tuijotin vain Bellaan.
”Viikko aikaa, tai tapan Bellan julkisesti. Koko Internet näkee sen. Kamerat ovat käynnissä koko viikon, jottette unohda omaa panostanne. Mitä Mark unohti meidät”, Sam totesi. ”Antakaa Bellan puhua”, Thomas vaati ja tuli esille, että näkyisi. ”Olet aivan isäsi näköinen, ja kasvanut paljon. Veljesi on enemmän äitisi näköinen… Vaikka olette kaksi marjaa”, Sam totesi nauraen. ”Mutta hyvä on”, Sam sanoi. Bellan luo tuli toinen mies, näyttävästi tämä Jacob, joka poisti siteensilmiltä ja suulta. ”Katso näyttöön”, Jacob käski ja Bella katsoi.

”Bella”, huusin ja kyyneleet valuivat poskiani pitkin. ”Brian. Anna anteeksi. Olisi…” enempää Bella ei ehtinyt sanoa, kun Jacob laittoi liinan taas hänen suulleen. ”Tajusitte tilanteen. 150 milliä, tai Bella kuolee”, Sam totesi ja camit sammuivat.

Tuijotin näyttöä ja olin tuhottu. Bellan kuva oli jäänyt silmilleni, enkä nähnyt muuta. Pelko hänen silmissään… Kauhu… Epätoivo…
”mitä isä on tehnyt?” Thomas huusi ja rikkoi pitkään vallinneen hiljaisuuden. ”Mark teki vuosia yhteistyötä Jacobin ja Samin kanssa. Sitten Mark lopetti yhteistyön ja jakoi lopullisen saaliin. Sam ja Jacob alkoivat väittää Markin huijanneen ja jakaneen saaliin väärin. Ja siitä lähtien he ovat piinammeet meitä, kun Mark ei ole kotona, eikä pysty vaikuttamaan. Mutta en uskonut että he pystyisivät tuollaiseen tekoon. He ovat pikkurikollisia”, Mary kertoi hiljaa, ja hänen äänessään kuului epätoivo.
”Pikkurikolliset pystyvät tekemään mitä vain nurkkaan ajettuina. Äiti ala keräämään niitä rahoja. Petra ota yhteyttä isään. George auttaa äitiä, ja Brian… Lepää. Me hoidamme tämän”, Thomas käski.

10

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

      enää en osaa arvailla jatkoo!!!!

      • ei sitä pidä edes arvailla ;) odottaa vain:D


    • jakson jo

      henkeäni pidätellen, niin jännittäväksi olet taitanut tunnelman kehitellä...:)

      Koska saamme lukea seuraavan jakson, voitko jo paljastaa, jef?

      T. Jason

      • pian... viimeistään maanantaina ;)
        Kiva että pidät :)


      • tiedäthän
        jef kirjoitti:

        pian... viimeistään maanantaina ;)
        Kiva että pidät :)

        sinä, että pidän sekä jutuistasi että varsinkin sinusta...Ja paljon...*kaipaava katse...*


      • tiedäthän kirjoitti:

        sinä, että pidän sekä jutuistasi että varsinkin sinusta...Ja paljon...*kaipaava katse...*

        tiedän sen ;)ja mitä sinä oikein kaipailet?


      • yö, jolloin
        jef kirjoitti:

        tiedän sen ;)ja mitä sinä oikein kaipailet?

        vietimme aikaa kirjojen ja toistemme seurassa...

        ...on jäänyt mieleeni *haaveellinen katse...*

        Olipa se hauskaa...:)


      • yö, jolloin kirjoitti:

        vietimme aikaa kirjojen ja toistemme seurassa...

        ...on jäänyt mieleeni *haaveellinen katse...*

        Olipa se hauskaa...:)

        no.. sulla on varmaan kaikki jäänyt mieleen *nauraa*


      • ...kaikki on
        jef kirjoitti:

        no.. sulla on varmaan kaikki jäänyt mieleen *nauraa*

        ...mielessä ja tunnemuistissa; kaikki mitä sun kanssa on "koettu", eihän NIITÄ unohda...:)

        Se tunnelma ja ne tuoksut, kuin antikvariaatissa...mullahan oli kasa vanhoja kirjoja, jotka jäi yli muutossa sun naapurikoloon ...*katsoo kysyvästi:muistathan?*

        Ja se, kun sain jäädä luoksesi yön yli ja nukkua kanssasi pitkien keskustelujen aiheuttaman suloisen uupumuksen pois ...

        Ei noita unohda; ainutlaatuista ja NIIN romanttista...


        Ja se musta silmäkin, minkä mulle "lahjoitit", on jo oman värinen...


      • ...kaikki on kirjoitti:

        ...mielessä ja tunnemuistissa; kaikki mitä sun kanssa on "koettu", eihän NIITÄ unohda...:)

        Se tunnelma ja ne tuoksut, kuin antikvariaatissa...mullahan oli kasa vanhoja kirjoja, jotka jäi yli muutossa sun naapurikoloon ...*katsoo kysyvästi:muistathan?*

        Ja se, kun sain jäädä luoksesi yön yli ja nukkua kanssasi pitkien keskustelujen aiheuttaman suloisen uupumuksen pois ...

        Ei noita unohda; ainutlaatuista ja NIIN romanttista...


        Ja se musta silmäkin, minkä mulle "lahjoitit", on jo oman värinen...

        Voin lahjoittaa toisenkin mustan silmän... *mairea hymy*

        ja kyl mie muistan, ne on tuol nurkassa edelleenkin odottamassa imuria, että voin heittää ne kaapiiin...

        *haukotus* mut nyt nukkuu.... liikka on peestä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe