Nikki vielä voimissaan

OutlookSexpress

Historiasta löytyy tietoa että olen poikennut kauan sitten kahvila-palstalla. Vastaanotto oli ihan hyvä, siellä tähtitoimittaja, oli tuo taikanainen ja MillaNkin, ja vettä tuli kaatamalla, sanoi Marion.T.
Niin ja muistan kun sain ulosajon jostain chatista nimimerkkini vuoksi, ja vaan sen.
Kesä tulee, naatitaan kaikesta.

21

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lekuri-Arnold

      loytyi slanasana.

      Ensinmainen olmelassa ileva vahna nikki löydetty.

      Tamä on haska leiki. Hatetaan kakki vanhat nikist mitka löyty-

      • OutlookSexpress

        Tulee mieleen kuvernööri-Arnold terminaattorimaiset hoitovehkeet käsissään.


      • KristinaR

        Vuosia tulee ja nikkejä menee.

        Tämäpä onkin hauska leikki.


      • OutlookSexpress
        KristinaR kirjoitti:

        Vuosia tulee ja nikkejä menee.

        Tämäpä onkin hauska leikki.

        en kyllä ole koskaan nähnyt. Aika siisti.


      • KristinaR
        OutlookSexpress kirjoitti:

        en kyllä ole koskaan nähnyt. Aika siisti.

        "Kunnon ihminen.... jolla on elämä"

        Ja siksi piti ja pitää sormensa kurissa. Ei huutele pitkin palstoja. Hymy-hymy-hymy-hymy.


    • Voinko auttaa?

      • OutlookSexpress

        jota fakiiriksi sanottiin olisi kiva löytää.
        Oli maukkaat sinapit ja nakitkin.


      • Emmää sinne menosa oo. Ei mopolla nii kauas pääse. Luulisin mut kuha kysyin.


      • OutlookSexpress kirjoitti:

        jota fakiiriksi sanottiin olisi kiva löytää.
        Oli maukkaat sinapit ja nakitkin.

        löytyy Mosasta, Jaskan grilli.

        Fakiirijuttu ei ole tuttu, ellet tarkoita Onniklovnia, jonka housuista löytyi vaikka mitä, varmasti nakkikin


      • OutlookSexpress
        KaupunkiopasN kirjoitti:

        löytyy Mosasta, Jaskan grilli.

        Fakiirijuttu ei ole tuttu, ellet tarkoita Onniklovnia, jonka housuista löytyi vaikka mitä, varmasti nakkikin

        ja sitä myyjä/työntäjää sanottiin nakkifakiiriksi. Jostain tolpasta otti sähkön että sai makkarat höyryyn. Joskus oli niin pitkä jono ettei lopulta saanut kun sinapit.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        Emmää sinne menosa oo. Ei mopolla nii kauas pääse. Luulisin mut kuha kysyin.

        Mopo rahtiruumaan ja menox http://en.wikipedia.org/wiki/San_Jose,_California

        Onkohan palstan seriffi kotoisin sieltäpäin?


      • OutlookSexpress kirjoitti:

        ja sitä myyjä/työntäjää sanottiin nakkifakiiriksi. Jostain tolpasta otti sähkön että sai makkarat höyryyn. Joskus oli niin pitkä jono ettei lopulta saanut kun sinapit.

        näin mokoman härvelin öiseen aikaan Kaivohuoneen kulmilla, ostettiin silloin siltä kaikki nakit, vaan varmaan on jo ehtinyt uudet hankkia.


      • OutlookSexpress
        KaupunkiopasN kirjoitti:

        näin mokoman härvelin öiseen aikaan Kaivohuoneen kulmilla, ostettiin silloin siltä kaikki nakit, vaan varmaan on jo ehtinyt uudet hankkia.

        Väliin oli nakit maassa ja sinapit rinnuksilla ja päinvastoin. Fakiiri hikoili kopissaan tai se höyry sen aiheutti. Jostain syystä kapakkaillan jälkeen aika moni hakeutui tuohon pikaruokalaan. Tai sen edustalle paremminkin.


    • Hintriikka

      sun nikissä olis voinut olla?
      Juuri katsoin nikkiäsi, ja melkein kateus iski :)
      Naatitaan vaan, mutta sopivassa määrin :)

      • OutlookSexpress

        Ja vielä lisäys että en ole ikinä mitään s-pressiä lähettänyt, edes salaa.
        Eihän tuo nimi miestä pahenna. Eikä miehen tarvitse pilata nikkiänsä.


      • Pillumari
        OutlookSexpress kirjoitti:

        Ja vielä lisäys että en ole ikinä mitään s-pressiä lähettänyt, edes salaa.
        Eihän tuo nimi miestä pahenna. Eikä miehen tarvitse pilata nikkiänsä.

        Ketäs se vois kiihottaa? :)


    • Urostermari

      Katsastamassa seriffiarvailujen vääriä vastauksia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe