-Lopetan nikkini tähän, koska sain tarpeekseni tästä paskasta! Kiitosta teille, minua kärsineille. Hyvästi ny!
Hyvää yötä!
15
1182
Vastaukset
Ehtiikö kysyy? Et mikä katkas kamelin seljän.
- Hintriikka
voi mihinkään lähtee, kun vasta tutustutaan.
Katsos.. Henkka ja Hintriikka.
Etkö nää? :)- the.joku
siis henkka ja hintriikka ne yhteen soppiin huomenna viedään pussauskoppiin....loppuja en viittis kaikille paljastaakkaan....
- hei haloo
tuutulaulun ja paijaan päätäs.
Levon hetki nyt lyö jo joutuvi yööö iso Henkka07 nuku laulelohon.. - Valkea_Lilja
nukkumaan ja nousta sitten sillä paremmalla jalalla ylös sieltä sängystä.
Vielä on iltaa jäljellä.- Hintriikka
vielä on kesää jäjellä
vielä tulee kauniita päiviä :)
- Henkka07
-niin! Lopetan nyt ihan oikeasti kaiken, kun VITUTTAA SUURESTI! Anteeksi nyt kaikille.
- Valkea_Lilja
jos päätä alkaa kivistää niin että vituttaa.
- Hintriikka
Nyt on Henkka meillä jännitettävää.
Ensin poistui kuva, sitten tekstiä :=)))
Sinä senkin kieroilija.
Sua mikään vit..ta. huuhaa, huuhaa :=))
- Sydänystävä-1
Älä lopeta,minä jos kuka sen tiedän....huuhaa on aina huuhaa,ei voi mitään ;)))
- musta-g
Pohjanmaalla on vain jokia, nekin kuivuu keskikesän jälkeen. Laupias, laupias olkoon herramme meille.
- Hintriikka
Onhan meillä meri tuossa muutaman kilsan päässä :)
- musta-g
Hintriikka kirjoitti:
Onhan meillä meri tuossa muutaman kilsan päässä :)
Tuun hämmentämään sitä muutaman viikon päästä.
Manamansaloon mennään. - Hintriikka
musta-g kirjoitti:
Tuun hämmentämään sitä muutaman viikon päästä.
Manamansaloon mennään.Melkein joka kesä käyn siellä kesätapahtumassa :)
Tääl ei enää meri jäässä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813