Nyt viidettä päivää hieman kipee, vihloo välillä. Vaikea paikallistaa, mutta arvioisin että terskan vasemmalta puolelta. Ei varmaan sukupuolitauti mutta jospa vaikka PEENISSYÖPÄ.
muna kipee
3
762
Vastaukset
- ........
Voi olla tulehdus, joten kannattaa mennä hoitamaan asia lääkärille.
- klamydia1021
Mulla ihan sama
ja seksin tai runkkauksen jälkeen alkaa tuntuun virtsaputkessa kipua
kävin lääkärissä testeissä sanoman perusteella väitti klamydiaa sain lääkkeet oireet vaan jatkuu menin uudestaan ja tällä kertaa kusin purkkiin nyt oottelen tuloksia
Eikä ole ees virtsatietulehdus kun otettiin tulehdus arvot jo
Oisko vaan liikaa seksiä ja runkkausta ja muna on vaan väsyny? - ei-mitään-huolta
Ihan selvä lihasrepeytymä. Tuollaisia tulee herkästi, jos liian rajusti runkkaa. Paranee ajan kuluessa. Lihakset ovat tosi herkkiä niukahtamaan, esim. nilkka voi venähtää pahatikin, mutta paranee itsekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584