Neuvostoliitossa aikoinaan äiti antoi pojalleen viisi ruplaa ja sanoi: Poikaseni, käy ostamassa isälle Pravda,minulle Izvestija ja itsellesi Komsomolskaja Pravda.
Poika totteli ja meni kadulle,käveli kohti korttelin päässä olevaa lehtikioskia iloisesti vihellen.
Pojan isä sattui tulemaan vastaan, ja kysyi: Minne matka poikaseni?
Poika vastasi: Äiti antoi viisi ruplaa ,menen ostamaan sinulle Pravdaa, äidille Izvestijaa ja itselleni Komsomolskaja Pravdaa.
Isä sanoi: Poika, poikaseni, samat uutisethan kuulee radiosta. Anna rahat minulle, niillähän kaksi votkaryyppyä.
Poika antoi rahat ja meni takaisin kotiin. Äiti kysyi, missä lehdet. Poika vastasi: Tuli isä kadulla vastaan, vei rahat ja sanoi, että samat uutiset kuulee radiostakin.
Meni ryyppäämään.
Äiti antoi kolme ruplaa lisää ja sanoi:" Mene ja osta minulle Izvestija ja itsellesi Komsomoskaja Pravda.
Isä saa pyyhkiä radiolla"
komsomolskaja punainensuhoi
Pravda,Izvestija ja Komsomolskaja Pravda
8
529
Vastaukset
- - - - _ _ _ - - -
Napa hytkyi...
- Makoileva stallari
Maailma ja Me -lehdessä ei moisesta ole raportoitu lainkaan! :)
- Anonyymi
Mukava tosi juttu.
- Anonyymi
Huumorinkukka se kaunein.... Heh. Mutta tuohonhan se venäjän talous taas kerran on kovaa vauhtia menossa kiitos natZiputinin ja hänen fasistikätyriensä toimien takia.
- Anonyymi
Vastaan sanomat ja Tampereen sanomat menevät tähän sarjaan. En suosittele kenellekään avaamaan niiden linkkejä tietoturvaa silmälläpitäen.
- Anonyymi
Hyvä sutkaus. Löytyiskö yhtään Radio Jerevanin kuulutusta iltapäivän kevennykseksi?
- Anonyymi
Naapuriseuraa kannattaa seurata.
https://www.bing.com/search?q=naapuriseura&gs_lcrp=EgRlZGdlKgcIARBFGMIDMgcIABBFGMIDMgcIARBFGMIDMgcIAhBFGMIDMgcIAxBFGMIDMgcIBBBFGMIDMgcIBRBFGMIDMgcIBhBFGMIDMgcIBxBFGMID0gEKMTgzNTY3ajBqNKgCCLACAQ&FORM=ANAB01&PC=U531
Sotaporvareille seura ei sovi.
Rauhan ihmisille seura tuottaa asiallista aineistoa
Parhaillaan seura tuottaa asiatietoa Ukrainan sodasta.
Natsihenkisten tulee karttaa sitä sillä he voivat saada rauhan kipinän. - Anonyymi
Tutkitusti viher,- ja äärivasemmiston edustajilla on kaikkein vähiten huumorintajua mitä tulee poliittisen kenttään ja heidän huumorintajuunsa. Tämä huumorintajuttomuus koskee sekä äärivasemmistolaisia poliitikkoja että heidän äänestäjiään.
Tätä taustaa ajatellen ymmärrän ettei aloituksen anekdootti naurata kommareita, koska ei eivät ymmärrä mitä hauskaa siinä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883677- 252076
- 1961991
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871504PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431444Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891157- 941077
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131054Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30960Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72896