Neuvostoliitossa aikoinaan äiti antoi pojalleen viisi ruplaa ja sanoi: Poikaseni, käy ostamassa isälle Pravda,minulle Izvestija ja itsellesi Komsomolskaja Pravda.
Poika totteli ja meni kadulle,käveli kohti korttelin päässä olevaa lehtikioskia iloisesti vihellen.
Pojan isä sattui tulemaan vastaan, ja kysyi: Minne matka poikaseni?
Poika vastasi: Äiti antoi viisi ruplaa ,menen ostamaan sinulle Pravdaa, äidille Izvestijaa ja itselleni Komsomolskaja Pravdaa.
Isä sanoi: Poika, poikaseni, samat uutisethan kuulee radiosta. Anna rahat minulle, niillähän kaksi votkaryyppyä.
Poika antoi rahat ja meni takaisin kotiin. Äiti kysyi, missä lehdet. Poika vastasi: Tuli isä kadulla vastaan, vei rahat ja sanoi, että samat uutiset kuulee radiostakin.
Meni ryyppäämään.
Äiti antoi kolme ruplaa lisää ja sanoi:" Mene ja osta minulle Izvestija ja itsellesi Komsomoskaja Pravda.
Isä saa pyyhkiä radiolla"
komsomolskaja punainensuhoi
Pravda,Izvestija ja Komsomolskaja Pravda
7
447
Vastaukset
- - - - _ _ _ - - -
Napa hytkyi...
- Makoileva stallari
Maailma ja Me -lehdessä ei moisesta ole raportoitu lainkaan! :)
- Anonyymi
Mukava tosi juttu.
- Anonyymi
Huumorinkukka se kaunein.... Heh. Mutta tuohonhan se venäjän talous taas kerran on kovaa vauhtia menossa kiitos natZiputinin ja hänen fasistikätyriensä toimien takia.
- Anonyymi
Vastaan sanomat ja Tampereen sanomat menevät tähän sarjaan. En suosittele kenellekään avaamaan niiden linkkejä tietoturvaa silmälläpitäen.
- Anonyymi
Hyvä sutkaus. Löytyiskö yhtään Radio Jerevanin kuulutusta iltapäivän kevennykseksi?
- Anonyymi
Naapuriseuraa kannattaa seurata.
https://www.bing.com/search?q=naapuriseura&gs_lcrp=EgRlZGdlKgcIARBFGMIDMgcIABBFGMIDMgcIARBFGMIDMgcIAhBFGMIDMgcIAxBFGMIDMgcIBBBFGMIDMgcIBRBFGMIDMgcIBhBFGMIDMgcIBxBFGMID0gEKMTgzNTY3ajBqNKgCCLACAQ&FORM=ANAB01&PC=U531
Sotaporvareille seura ei sovi.
Rauhan ihmisille seura tuottaa asiallista aineistoa
Parhaillaan seura tuottaa asiatietoa Ukrainan sodasta.
Natsihenkisten tulee karttaa sitä sillä he voivat saada rauhan kipinän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886