ENKELI VIDEO !!

Katsokaa kaikki

Youtube 9/11 stealth WTC Man falls advanced aircraft close-UP MSNBC

28

8207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuismanen

      Seuraavaksi olisi linkki aika muikea lisäys.

      • jenny.

        Jeps. Ihan selvä lentoliike sillä ensimmäisellä. (= lensi vasemmalta oikealle)

        Ja se toinen (tai sitten se oli sama enkeli eri kuvakulmasta) lensi ikäänkuin "paikallaan", kun se ihminen putosi seinämää pitkin.

        Tottakai joku voi tuohonkin sanoa, että voihan noita tehdä tietoteknisesti (ja voikin), mutta yleensä "pilaenkelit/hahmot" tehdään selvemmiksi.

        Sitä paitsi ei ole mitään syytä olettaa, että nuo eivät olisi aitoja enkeleitä. Siellä "Kuoleman tornissa" jos missä on ollut paljon Kuoleman enkeleitä ja Lohduttajaenkeleitä läsnä.


      • Huhhahhei
        jenny. kirjoitti:

        Jeps. Ihan selvä lentoliike sillä ensimmäisellä. (= lensi vasemmalta oikealle)

        Ja se toinen (tai sitten se oli sama enkeli eri kuvakulmasta) lensi ikäänkuin "paikallaan", kun se ihminen putosi seinämää pitkin.

        Tottakai joku voi tuohonkin sanoa, että voihan noita tehdä tietoteknisesti (ja voikin), mutta yleensä "pilaenkelit/hahmot" tehdään selvemmiksi.

        Sitä paitsi ei ole mitään syytä olettaa, että nuo eivät olisi aitoja enkeleitä. Siellä "Kuoleman tornissa" jos missä on ollut paljon Kuoleman enkeleitä ja Lohduttajaenkeleitä läsnä.

        Hauskin kommentti aikoihin: "Sitä paitsi ei ole mitään syytä olettaa, että nuo eivät olisi aitoja enkeleitä."

        Tahaton huumori potkii aina.


      • jenny.
        Huhhahhei kirjoitti:

        Hauskin kommentti aikoihin: "Sitä paitsi ei ole mitään syytä olettaa, että nuo eivät olisi aitoja enkeleitä."

        Tahaton huumori potkii aina.

        Joo, mutta väitätkö etteivätkö ne voisi olla enkeleitä?


      • Huhhahhei
        jenny. kirjoitti:

        Joo, mutta väitätkö etteivätkö ne voisi olla enkeleitä?

        ihan sitä, mitä haluatkin niiden olevan. Ovat ihmiset nähneet joskus jotain hullumpaakin. Minäkin tapasin kerran uskovan, joka puhui ihan fiksuja. Koskaan ei kyllä mitenkään sivuttukaan uskontoa. Eikä enkeleitä.

        Sinä sat ihan rauhassa ja kaikin mokomin nähdä enkeleitä ihan missä haluat ja minä saan nauraa näyillesi ihan niin paljon kuin haluan. Capische?


      • että ei ole
        jenny. kirjoitti:

        Joo, mutta väitätkö etteivätkö ne voisi olla enkeleitä?

        enkeli, koska niitä ei ole olemassa, kuten ei saunatonttujakaan ole olemassa. Lintuja sitä vastoin on olemassa. Niistä on olemassa paljon havaintoja.


      • jenny.
        että ei ole kirjoitti:

        enkeli, koska niitä ei ole olemassa, kuten ei saunatonttujakaan ole olemassa. Lintuja sitä vastoin on olemassa. Niistä on olemassa paljon havaintoja.

        No, enkeleitä ON! Toivon, että saat joku päivä oman enkelikokemuksesi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannibalin uskoinen näki Jeesuksen ja meinasi mennä hullujenhuoneelle- mutta sitten hän alkoi lukea raamatttua kun hänelle kerrottiin että Jeesus on olemassa ja elää-

        https://www.google.com/search?q=wtc enkeli keskustelu suomi24.fi maailman menoa

        terveisin Q

        Tuossa näkyy enkeli-hahmo, vaikka enkelit voi tietysti olla näkymättömiä, ja harvoin ilmestyy väkijoukoille näkyviin.

        https://www.youtube.com/watch?v=LsGcIkevyHM&ab_channel=imJustTheGOAT

        Muistakaa että USA siirtyi tuona päivänä fasismiin, ja sotalakien perusteella KAIKKI kansan kuvatallenteet WTC-tornien iskuista takavarikoitiin FBI:n toimesta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa näkyy enkeli-hahmo, vaikka enkelit voi tietysti olla näkymättömiä, ja harvoin ilmestyy väkijoukoille näkyviin.

        https://www.youtube.com/watch?v=LsGcIkevyHM&ab_channel=imJustTheGOAT

        Muistakaa että USA siirtyi tuona päivänä fasismiin, ja sotalakien perusteella KAIKKI kansan kuvatallenteet WTC-tornien iskuista takavarikoitiin FBI:n toimesta.

        FBI siis esti myös enkelien näyttämisen videoilta
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9626238/enkeli-ilmestys-pohjanmaalla


      • Anonyymi00028

    • voisi olla vaikkapa lokki.

      9/11 suosio olikin putoamassa Youtube listalla alas päin kiihtyvällä vauhdilla.

      Piti keksiä jotain uutta,jottei rahavirta katkea.

      • se on

        miettikää itsekin, world trade center, paperia sieltä lähtee sitten lentämään.


      • jenny.

        Kyllä tuosta enkelihavainnosta on ennenkin ollut puhetta kyseisessä tapahtumassa.

        Minusta se voi aivan hyvin olla enkeli/t.

        Miksi ei?


    • Putkipentti

      Se on ilmiselvä Lokki. Kyllä sen nyt jo tuosta videostakin näkee kuka tahansa joka on nähnyt lentävän Lokin. Kyllä sitä on nähty vaikka mitä ufoja tuossa wtc ympärillä, mutta tuo ei ole mikään ufo tai enkeli vaan ilmiselvä Lokki.

      • epes12

        Taitaa olla ainakin parimetrinen lokki...siis siipienväli.....kyllä se on jotain muuta, mutta mitä/mikä?


      • JussiPulu
        epes12 kirjoitti:

        Taitaa olla ainakin parimetrinen lokki...siis siipienväli.....kyllä se on jotain muuta, mutta mitä/mikä?

        Taitaa olla jenkkilokki, kun siipien välit ovat noin 2 metriä. Ei ole ihan mikään suomalainen Lokki. Pitää katsoa vielä lintukirjasta mikä lintu on valkoinen ja siipien väli on noin kaksi metriä. Ihan mikään titityy se ei ole.


      • Lenni-poikanen
        JussiPulu kirjoitti:

        Taitaa olla jenkkilokki, kun siipien välit ovat noin 2 metriä. Ei ole ihan mikään suomalainen Lokki. Pitää katsoa vielä lintukirjasta mikä lintu on valkoinen ja siipien väli on noin kaksi metriä. Ihan mikään titityy se ei ole.

        Tieteellinen selitys on tietysti, että tuo on tosiaan jokin lintu. Lokki saattaisi hyvinkin kelvata selitykseksi. Mutta hyvin ontuva selitys. Onko mahdollista, että tuoa filmiä olisi jotenkin muokattu? Jos ei, niin sitten on kyllä ihme ja kumma. Tunnen kyllä aivan tavallisia ja järkeviä ihmisiä, joilla on kokemuksia yliluonnollisista asioista ja enkeleistä. Vannomatta paras, etteikö voisi olla enkelikin.


    • dr. snuggles

      kyllä erehdyttävästi lokilta, mutta aivan liian suuri lokiksi ja väri ei ole lokin valkoinen vaan hopeisempi. Ja paperia se nyt ei ainakaan ole, johan sen nyt näkee erkkikin. Tottako vai tarua..

      • lizzie pob

        katsoo monta kertaa niin havaitsee polvet hiukan koukussa lentävän Enkelin,ja kun huomioi miten kaukaa toi on kuvattu jos oilis jokin lintu ei tuolta etäisyydeltä näkyisi yhtään mitään.Jokin todella suuri kokoinen on siis kyseessä tossa kuvatun kohde ja linnuilla ei ole hohtavan valkoisia vaatteita,se on niin nopea väläys tossa kun sen näkee ihmisen muotoiseksi jolla on hitusen noi polvet koukussa ennen kun laskeutuu katolle.


      • juupajoellta päivää
        lizzie pob kirjoitti:

        katsoo monta kertaa niin havaitsee polvet hiukan koukussa lentävän Enkelin,ja kun huomioi miten kaukaa toi on kuvattu jos oilis jokin lintu ei tuolta etäisyydeltä näkyisi yhtään mitään.Jokin todella suuri kokoinen on siis kyseessä tossa kuvatun kohde ja linnuilla ei ole hohtavan valkoisia vaatteita,se on niin nopea väläys tossa kun sen näkee ihmisen muotoiseksi jolla on hitusen noi polvet koukussa ennen kun laskeutuu katolle.

        Jos on enkeli, niin on kyllä varmasti 15-20 metriä pitkä. Lisäksi jos joku vielä sanoo että enkeli piti polviaan koukuissa, niin sitten on todella pitkä. Eipä ihme ettei lento oikein meinaa sujua ja varmasti tuolla menolla enkeli törmään jonkun pilvenpiirtäjän seinään.


    • raato2

      mothman josain kuvassa on näkynyt mothman wtc lähellä.

    • Virallinen selittäjä

      Kyll maar se nyt vaan on niin että tuossa videolla lensi lintu joka oli huomattavasti lähempänä kuvaajaa kuin taustalla näkyvä torni. Tästä johtuu kuvan epätarkkuus. Siiven lyöntinopeudesta päätellen kyseessä on melko varmasti lokki ja värityskin sopisi hyvin. Kyseessä ei ole kuitenkaan Lokki Joonatan jos joku sattuu tietämään jotain sellaisesta lokista.

      Pankaahan nyt jäitä hattuun uskikset. Ei tämäkään ole millään muotoa tulkittavissa enkelin "esiintymiseksi".

      Lisä argumentteina pyytäisin kiinnittämään huomiota seuraaviin seikkoihin.
      -Mitä enkeli muka olisi tekemässä, ei se ainakaan pelastanut ainoatakaan ihmistä.
      -Miksi enkeli räpyttäisi siipiään? Kumotakseenko ilmanvastuksen ja maan vetovoiman vaikutusta. Eiköhän uskis-logiikankin mukaan enkeli ole aineeton henkiolento, jonka ei tarvitse räpeltää videon osoittamalla tavalla pysyäkseen ilmassa, vai kuinka ???

      • joonatan

        eli lokki taikka jokin vastaava. joku asianharrastaja vaan tekaisi trikkikuvan, eli kaksi kuvaa päällekkäin ja sitten nettiin...


      • Ei varmuutta!
        joonatan kirjoitti:

        eli lokki taikka jokin vastaava. joku asianharrastaja vaan tekaisi trikkikuvan, eli kaksi kuvaa päällekkäin ja sitten nettiin...

        Jos se on ollut lokin tapainen niin kyseessä on saattanut olla jopa aöpatrossi??? en ole sitten ihan varma asiasta mutta se on lokkia paljon isompi lintu...


    • lisää???

      oisko lisää samanlaisia

    • pyh...

      Vau... Siellä oli video joka rikkoi käyttöoikeuksia... HELOUU SANANVAPAUS, ATEISTEILLE KIITOS!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe