KEPUn kannatus on lähtenyt syöksymäiseen laskuun vaalien jälkeen. Kokoomuksen kannatus sen sijaan on nousussa ja Kokoomus on nyt suosituin puolue.
KEPUn kannatuksen lasku ei ole yllätys. Kansalaiset ovat jo nähneet, että heti vaalien jälkeen KEPU lähti taas pettämään.
Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen tapa hoitaa pääministerin tehtäviä on myös syynä KEPUn kannatuksen laskuun.
Kokoomus suurin - KEPU laskussa
11
752
Vastaukset
- Keskusta on
paras puolue ja suurin eduskunnassa oleva puolue.
Keskusta on tulevaisuuden puolue ja levittäytyy suuriin kaupunkeihin. Jopa on keskustan kannatus hirveässä syöksykierteessä, jopa 0,3 prosenttiyksikköä. Lieköhän koskaan aiemmin gallupeissa nähty noin suunnatonta kannatuksen laskua. Se ei mahdu mihinkään virhemarginaaliin.
Ja Matti Vanhanen se vain porskuttaa pääministerinä vielä ainakin neljä vuotta.- isontamaan..
a.. tappiaan jälleen kerran.
Joko sinun hanuriin voi heittää karvalakin?
- rahaa riittää
rahaa riittää maksaa helsinkiläisille nyt kun kokkarit ovat päässeet hallitukseen. Ei rahaa duunareille vaan virkamiehille.
- on sellaisenaan
Kokoomukselle hyvä. Mikä järki on pilata se naurettavalla liioittelulla. Taidat olla Troijan hevonen Kokoomusta muka puolustaessasi.
- että känä
on hullu.
- on aina
että känä kirjoitti:
on hullu.
diabamkuuri päällä!
- oli kauan
suurin, hyvä että ei keskusta ole suurin ei niin kadehdita.
- on jo astunut
sisäisen hajoamisensa tielle.
- lisääntyy...
myös suomessa, niinkuin muissakin eurooppalaisissa sivistysvaltioissa.
Suomikin vapautuu viimeisten joukossa sosialismin ikeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556536Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151149- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969