Mitenkähän nurmon väkiluku kasvaisi ilman hyvää sijaintia seinäjokeen nähden jos rajanaapureina olisikin lapua kuortane ylistaro ja vaikka isojoki seinäjoen tilalla. Olisiko hyllykalliota olemassakaan vai olisiko se jonkun edellämainitun kunnan rajalla. Onhan se niin mukavaa asua palvelujen lähellä ettei ymmärretä että mitään rajaa ei ole enää aikoihin ollut.
Seinäjoki/nurmo
4
539
Vastaukset
- Politrukki
Eli Nurmo olisi kuin Lapua joutuu nyt olemaan. Sielläkin pärjäillään.
- tielle
huomaan olevani seinäjoelle..tie on ihan railoolla ja pilalla..astuessani askeleen kohti kotipihaa kaikki on ookoo.. jos seinäjoki ei ole kykeneväinen edes tienpitoon ei siitä ole suurkunnaksikaan..asiat retajaa pahoon!
- päpp!
Maailma on kysymyksiä täynnä:
Mitä Seinäjoki olisi ilman ympäröivää maakuntaa?Keskeisen sijaintinsa ja yhteyksiensä myötä Ääsjoki on ollut maakuntien virastojen ja toimintojen sijoituskohde?
Mitä olisi Seinäjoki ilman yhdessä aikaansatuja rakenteita, jotka nyt tahdotaan esitellä omina? Kas näin potkitaan yhteistyökumppania ... Ja valtuuston lampaat kiittävät!
Mitä olisi Seinäjoki ilman Nurmoa? Ei mitään, määkivät kuorossa lammasmaisimmat valtuutettumme! Ei mitään, ulvoo maakunta! Ei mitään, valittaa Hokkanen ja Ilkka! Mitä sanovat seinäjokiset itse?- Politrukki
Miten voivat vakaina pidetyt valtuutetut nollata muistinsa. Miten se oikein on tehty? Nurmolaisia kuitenkin ovat ja kansanäänestyksen tuloskin pitäisi olla heillä tiedossa.
Olette vielä isäntiä talossa, olkaa sitä vielä huomisen jälkeenkin ja palkatkaa uusi asiantunteva johtaja kuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909