Hei!
Mitkä ovat mielestäsi hyvät ja huonot puolet?
Mietin muuttoa ja haluaisin myös tietää, millaista siellä on lapsien kans asua? Ja voitko suositella jotain asuinaluetta=
Järvenpään hyvät ja huonot puolet
5
1406
Vastaukset
- heipä
Muuten kiva paikka, mutta kaikenlaiset 2:n luokan kansalaiset saastuttavat ilman ajatuksillaan.
- Kev74
Helppo yhtyä edelliseen. Todella juntti mesta. Kävelykatu täynnä spuguja ja muita proleja. Onneksi on vain työpaikka Järvenpäässä, eikä tarvi asua siellä.
- MCJouCo
Kev74 kirjoitti:
Helppo yhtyä edelliseen. Todella juntti mesta. Kävelykatu täynnä spuguja ja muita proleja. Onneksi on vain työpaikka Järvenpäässä, eikä tarvi asua siellä.
Et taitaisi täällä getossa uskaltaa nukkua, siksi on hyvä käyttää jotain muuta mestaa lähtöterminaalina höyhensaarille. Täällä ei oo muuta lakia kun kadun laki, näin on, jou! Tää on Suomen bronx, jou!
- Anonyymi
Järvenpään vanhat johtajat ovat täysin avoimesti saatanisteja, vasemmistoa. Prostituutio ja huumemyönteisyys on kirjattu kaupunginhallituksen toteutusohjelmiin Amerikan saatanistikommunistien, kuten presidentti Bill Clintonin ohjauksessa.
Tunnen paikallisia sosialisteja, he ovat pelkkiä rikollisia mutta olevinaan pomotasoa. Järvenpää on koko ajan paheneva maanpäällinen helvetti, päättäjät pervertikkoja tottelevia vaarallisia aikuisia ihmisiä.
Yrittäkää löytää jokin toinen asuinpaikka. Läheinen Keravakin on pelkkää saastaa! - Anonyymi
Hyvät kulkuyhteydet, puistot, kaupat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799