Millä kadulla Ismon Valinta on Helsingissä ?
Jos vaikka kesällä kun tulen käymään Helsingissä, niin samalla kävisin Ismon Valinnassa ja myös vaikkapa Barbaarissa kahvilla !!!
Ismon Valinta ?
30
11556
Vastaukset
- Ona
Hei taidatpa tosiaan olla turisti...
Ne paikat on lavasteita!!
Terveisin avustajana toiminut ja paikat nähnyt...- turisti
Onko se katukin, jossa pihalla kaikki tapahtuu lavaste ?
- Tomppa
turisti kirjoitti:
Onko se katukin, jossa pihalla kaikki tapahtuu lavaste ?
Itse "Pihlajakatu" on olemassa, mutta eri nimellä.
Veikkaan, että ismon valinnan ulkoinen näkymä on siinä lähellä. - Tosi on
Tomppa kirjoitti:
Veikkaan, että ismon valinnan ulkoinen näkymä on siinä lähellä.Ismon valinta enään pystyssä, koska se meni konkkaan kun ei siellä koskaan ole käynyt kun muutama asiakas koko sarjan aikana. Oli niin isot käyttökustannukset ja liian isot tavaravarastot sekä nettilinajt maksoivat maltaita, ei sellaista voinut pyörittää noin pienellä asiakaskunnalla. Myös Barbaari ja Geeli on menossa konkkaan samoista syistä ei tosiaan kannata ravintolan pito noin vähillä asiakkailla. Kaikista salkkari peikoista tulee työttömiä jotka sitten rupeevat ryyppäämään lähimmän siwan kulmilla, Inka ja Ullakin on hinkannut aina samaa kohtaa rappukäytävässä , luulis menevän puhki koko lattia, mahtaa muualla olla likaista. Voi voi raukkaparkoja kyllä ne on yksinkertaisia ihmisiä!
- turisti
Tomppa kirjoitti:
Veikkaan, että ismon valinnan ulkoinen näkymä on siinä lähellä.Mikä on "Pihlajakadun" oikea nimi Helsingissä ?
Mistä löytyy ? - Tomppa
turisti kirjoitti:
Mikä on "Pihlajakadun" oikea nimi Helsingissä ?
Mistä löytyy ?Nimi on Huvilakatu 23.
Etsi kartasta. - Aki
Tomppa kirjoitti:
Nimi on Huvilakatu 23.
Etsi kartasta.Sitäkään ei oikeasti ole olemassakaan mutta toisinaan tuossa Pietarinkadulla Huvilakadun ja Kapteeninkadun välissä tehdään niitä ulko-ovi kuvauksia.
Ismon valinta ei ole lähelläkään Huvilakatua, tai se paikka. Ilmeisesti se muuten sijaitsee Kampissa.Tiedän paikan, mutta osoitetta en muista.
Geelistäkään ei ole havaintoa mutta Pihlajakatua esittää Huvilakatu aivan varmasti.
- ErkkiEsinahka
Katukioski on mutta sisätilat on lavastettu niin myös barbaari... helvetti miten uunoo porukkaa
- turisti
Minkäniminen katukioski siinä Huvilakadulla oikeasti on ?
- Aki
turisti kirjoitti:
Minkäniminen katukioski siinä Huvilakadulla oikeasti on ?
Huvilakadulla ei ole mitään kioskia. Ainut paikka minkä ovesta voit kävellä sisään Huvilakadulla on La Petit Maison-ravintola. Sai muuten Bib Gourmand maininnan Michelinin uuteen ravintolaoppaaseen. Ainoana Suomessa. Kannattaa tsekata hinnat ennen kuin menee sisälle syömismielessä. Ei nimittäin ole fast-food tai mainittavasti edullinen - on laadukas.
- Ismon kioski
Tämä "Ismon Valinta" sijaitsee Raatimiehenkadulla, Tehtaankadun ja Puistokadun välissä.Näkyy jopa kartalla.
- Tomppa
Salkkarit kuvauksia Mtv3 studioilla vai siinä talossa jossa myös rappukäytävä kuvaukset on tehty?
Entä missä on tehty Geelin ja barbaarin ulkokuvaukset? - MrScrew
Tomppa kirjoitti:
Salkkarit kuvauksia Mtv3 studioilla vai siinä talossa jossa myös rappukäytävä kuvaukset on tehty?
Entä missä on tehty Geelin ja barbaarin ulkokuvaukset?Kaikki sisäkuvaukset on käsittääkseni kuvattu studioissa rappukäytäviä myöden. Olen käsittänyt asian niin, että salkkareiden studiot olisi rakennettu johonkin isoon teollisuushalliin pitäjänmäellä (?)
- herrain tiet
missä elsan valinta sanokaa
- Ismon Valinta
Elsan...Ismon valinta löytyy osoitteesta Hernesaarenkatu 15.
- Heinäsorsa
Siinäkö se Sirun isoäidin valinta sitten on: http://bit.ly/g98IGD Tuon sinisen auton kohdalla? Missäs PamPam eiku DamDam sijaitsee?
- Laitelan putiikki
Putiikin edessä seisoo (Google Mapsissa) sininen Toyota Yaris ja tumma prätkä.
- Guarana
Katsoin äsken Salattujen elämien ensimmäisiä jaksoja vuodelta 1999 tai 2000. Yhdessä jaksossa, jossa kioskia kuvataan ulkoa päin, käy ilmi että "Ismon Valintaa" esittää Vuorikioski. Googlettamalla selviää että kyseinen kioski on poistettu kaupparekisteristä.
- Soopamursy
Sarjan ihan alkuaikoina Ismon valinnan ulkokuorta on kuvattu vuorimiehenkatu 14, ennen raatimiehen ja maneesinkatua
- Anonyymi
Ismon alkuperäinen kauppa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismon alkuperäinen kauppa takaisin.
Ei kannata ku siellä kummittelee. Tyyne Puustinen tekee kepposia haudan takaa.
- IsmonPullat
Missä kahvila Moose on? Vois käydä joskus kahvilla.
- KansaHaluaaMooseen
Hyvä, hyvä, mutta miten sinne Mooseen pääsis? Jos sinne jotenkin pääsee, niin mä ainakin rupean kanta-asiakkaaks!
- soopamursy
Muuten siinä ismon valinnan kohassa vuorimiehenkadulla on nyt sellanen liike kun habisol
- soopamursy
IsmonPullat moose on Pursimiehenkadulla mutta vaan ulkokuori, sisä kohtaukset tehdään MTV studiolla konalassa
- Eifeikkiä
Älä narraa. Kai se nyt on ihan oikee kahvila, onhan siellä asiakkaitakin.
- PuhdastaFaktaa
Ne ei oo oikeita asiakkaita vaan ne kaikki on hakenu salkkarit sivurooleihin eli tekemään pikkujuttuja taustalla. Moose on salkkareiden studiolla Konalassa.
- Anonyymi
PuhdastaFaktaa kirjoitti:
Ne ei oo oikeita asiakkaita vaan ne kaikki on hakenu salkkarit sivurooleihin eli tekemään pikkujuttuja taustalla. Moose on salkkareiden studiolla Konalassa.
Delismossa haisee Ismon jalkahiki ja
metaanipäästöt. - Anonyymi
Eifeikkiä kirjoitti:
Älä narraa. Kai se nyt on ihan oikee kahvila, onhan siellä asiakkaitakin.
Se on Delismo.
- Anonyymi
Niin,miksei jees tai nou,samapa tuo :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513