Elämäni kolmannen kerran tapahtui yökastelua ja edellinen ilta tuli otettua alkoholia. Onko näillä yhteyttä? Läheskään aina ei tapahdu mitään tällaista, ei siis kuin 3 kertaa ja olen 29 vuotias. Ensimmäisellä kerralla, mikä tapahtui noin vuosi sitten, minulla oli klamydia, mutta sen jälkeen se on kyllä heti hoidettu. Onko kellään muulla samanlaista tapahtunut? Onko tällaisiin esim lääkettä, jonka voisi ottaa ennen kuin menee nukkumaan tai jotain???
Yökastelu ja alkoholi
4
2865
Vastaukset
- kusmulkku
pitäisikö rajoittaa alkoholin määrää... liiasta viinasta johtuvaa kastelua.
- kusmulkku
kun et mitään ole vastannut?
- mene hyvä mies
urologille tai ainakin terveyskeskuslääkärille ja esitä asiasi hänelle.Tilanne ilmeisesti tulee vain pahenemaan kohdallasi jos et saa siihen hoitoa.
Sattuipa kerrankin, että tälläinen kaveri jäi meidän sohvalle yöksi ja arvaappa mikä oli tilanne aamulla kun talon emännän tuomio oli, että mene huonekaluliikkeeseen ja osta meille uusi sohva.Voit vain kuvitella.Ei ole kaveria siinä talossa yövieraaksi enää kutsuttu.- pfff
".Voit vain kuvitella.Ei ole kaveria siinä talossa yövieraaksi enää kutsuttu."
idootit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575