Elämäni kolmannen kerran tapahtui yökastelua ja edellinen ilta tuli otettua alkoholia. Onko näillä yhteyttä? Läheskään aina ei tapahdu mitään tällaista, ei siis kuin 3 kertaa ja olen 29 vuotias. Ensimmäisellä kerralla, mikä tapahtui noin vuosi sitten, minulla oli klamydia, mutta sen jälkeen se on kyllä heti hoidettu. Onko kellään muulla samanlaista tapahtunut? Onko tällaisiin esim lääkettä, jonka voisi ottaa ennen kuin menee nukkumaan tai jotain???
Yökastelu ja alkoholi
4
2825
Vastaukset
- kusmulkku
pitäisikö rajoittaa alkoholin määrää... liiasta viinasta johtuvaa kastelua.
- kusmulkku
kun et mitään ole vastannut?
- mene hyvä mies
urologille tai ainakin terveyskeskuslääkärille ja esitä asiasi hänelle.Tilanne ilmeisesti tulee vain pahenemaan kohdallasi jos et saa siihen hoitoa.
Sattuipa kerrankin, että tälläinen kaveri jäi meidän sohvalle yöksi ja arvaappa mikä oli tilanne aamulla kun talon emännän tuomio oli, että mene huonekaluliikkeeseen ja osta meille uusi sohva.Voit vain kuvitella.Ei ole kaveria siinä talossa yövieraaksi enää kutsuttu.- pfff
".Voit vain kuvitella.Ei ole kaveria siinä talossa yövieraaksi enää kutsuttu."
idootit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702487
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221