Inhokit top 3

1234

Mielestäni sarjassa on paljon ärsyttäviä henkilöhahmoja. Millainen on teidän top 3 inhokkilista?

Näitä en voi vain sietää:
1. Stephanie
2. Ridge
3. Taylor

11

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä mð inhoan

      Taylori on alkanut inhottaa myös mutta..
      Ainoa tyyppi jota oikeasti inhoan enkä voi enää sietää /katsoa sen pärstää! jos se naama ilmestyy ruutuun,aina se pillittää ja aina sen vasen silmä on punainen ja täynnä jotakin v........a nestettä!
      Inhottava ällöttävä nyyhky naamakin sille on tullut vuosienvarrella,ehkä tuon sarjan takia? kun se jo monta vuotta pillittää ja aina pitää vääntää naama itkupilli naamaksi! ällöö!!!
      Muutenkin tuon naisen rooli on mennyt jo ihan sairaan tasolle!


      No ketä mä tässä tarkoitan? ei tarvitse arvailla hä? ;))

    • kaikki kaikki

      kaikki!

    • 2.TAYLOR

      3.STEPHANIE

      • epätoivonen

        1.nick
        2.nick
        3.taylor


    • inhokkeja

      1. Brooke, en voi sietää sen joka kertaista itkua, se ei oikeest tee mitää muuta ku pillittää joka ikisessä jaksossa, luulis et sen silmät on jo kuivuneet... Ja vaihtaa miestä ku alusvaatteita ja käy suvun kaikki miehet läpi; kahteen kertaan tai useampaan...

      2.Ridgekin vaihtaa naista ku alusvaatteita, ekan Brooke, sit Taylor, sit taas Brooke jne. Päättäis jo kenen kaa haluu elämänsä viettää.

      3.Stephanie, keskittyis omaan elämäänsä ja jättäis muut rauhaan, samoin Jackie

    • yöööök

      -Brooke olis normaalioloissa jo hoidossa ja lapset huostassa.
      -Eric menee alapäänsä perässä, tuntuu olevan jokaisen isä tai isoisä, simppeliltä vaikuttaa.
      -Jackien päähänpinttymä pojastaan öklöttää ja sekoilut Deaconin kans halvaantuneen Massimon talossa olivat piste iin päälle. "Nickyyyy"..voi elämä.

      • valot kiinni

        Ja sitten ne jotka keksii noita uusia episoodeja ne haluaa viestittää antaa maailmalle sellaisen vaikutuksen, että jopa vanha rupsahtanut ryppynen harmaa vanha kanaperse pappa Erik saa jokaisen nuoren naisen!!! ja että naiset ovat MUKA niin hullaantunut tommoseen vanhaan isoisään! YOK! close the light in the bedroom moisen kaa! :-D


    • yök

      1.BROOKE!!!!!!!!!
      2.Ridge
      3.Eric

    • santtu__

      1. Sheila
      2. Amber
      3. Brooke

      • henkka....

        no sheila nyt oli kauhia mutta amber ja brooke on ihania naisia. Just sellasia jotka uskoo tosi rakkauteen ja on valmiita toimimaan sen puolesta. Sellasen naisen kun sais!


    • ööööö ööööö

      1.jakson nimi
      2.jakson otsikko
      3.jaksonimen suomennos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe