Mielestäni sarjassa on paljon ärsyttäviä henkilöhahmoja. Millainen on teidän top 3 inhokkilista?
Näitä en voi vain sietää:
1. Stephanie
2. Ridge
3. Taylor
Inhokit top 3
11
1439
Vastaukset
- ketä mð inhoan
Taylori on alkanut inhottaa myös mutta..
Ainoa tyyppi jota oikeasti inhoan enkä voi enää sietää /katsoa sen pärstää! jos se naama ilmestyy ruutuun,aina se pillittää ja aina sen vasen silmä on punainen ja täynnä jotakin v........a nestettä!
Inhottava ällöttävä nyyhky naamakin sille on tullut vuosienvarrella,ehkä tuon sarjan takia? kun se jo monta vuotta pillittää ja aina pitää vääntää naama itkupilli naamaksi! ällöö!!!
Muutenkin tuon naisen rooli on mennyt jo ihan sairaan tasolle!
No ketä mä tässä tarkoitan? ei tarvitse arvailla hä? ;)) - kaikki kaikki
kaikki!
- 2.TAYLOR
3.STEPHANIE
- epätoivonen
1.nick
2.nick
3.taylor
- inhokkeja
1. Brooke, en voi sietää sen joka kertaista itkua, se ei oikeest tee mitää muuta ku pillittää joka ikisessä jaksossa, luulis et sen silmät on jo kuivuneet... Ja vaihtaa miestä ku alusvaatteita ja käy suvun kaikki miehet läpi; kahteen kertaan tai useampaan...
2.Ridgekin vaihtaa naista ku alusvaatteita, ekan Brooke, sit Taylor, sit taas Brooke jne. Päättäis jo kenen kaa haluu elämänsä viettää.
3.Stephanie, keskittyis omaan elämäänsä ja jättäis muut rauhaan, samoin Jackie - yöööök
-Brooke olis normaalioloissa jo hoidossa ja lapset huostassa.
-Eric menee alapäänsä perässä, tuntuu olevan jokaisen isä tai isoisä, simppeliltä vaikuttaa.
-Jackien päähänpinttymä pojastaan öklöttää ja sekoilut Deaconin kans halvaantuneen Massimon talossa olivat piste iin päälle. "Nickyyyy"..voi elämä.- valot kiinni
Ja sitten ne jotka keksii noita uusia episoodeja ne haluaa viestittää antaa maailmalle sellaisen vaikutuksen, että jopa vanha rupsahtanut ryppynen harmaa vanha kanaperse pappa Erik saa jokaisen nuoren naisen!!! ja että naiset ovat MUKA niin hullaantunut tommoseen vanhaan isoisään! YOK! close the light in the bedroom moisen kaa! :-D
- yök
1.BROOKE!!!!!!!!!
2.Ridge
3.Eric - santtu__
1. Sheila
2. Amber
3. Brooke- henkka....
no sheila nyt oli kauhia mutta amber ja brooke on ihania naisia. Just sellasia jotka uskoo tosi rakkauteen ja on valmiita toimimaan sen puolesta. Sellasen naisen kun sais!
- ööööö ööööö
1.jakson nimi
2.jakson otsikko
3.jaksonimen suomennos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650