Tanja Saarelan vaalikampanjaa maksoi hämäräperäinen "Nuuksion tukiyhdistys", jota itse asiassa ei ole olemassakaan.
KEPUn eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kallin kampanja ei myöskään kestä päivänvaloa.
Tulee mieleen Esko Tuhoahon pressanvaalikampanja. Tuhoahon kampanja oli todellista ökyilyä ja ennätyskallis. Tähän päivään mennessäkään Esko Tuhoaho ei vielä kertonut mistä rahat tulivat. Eikä ihme...
KEPUlien vaalirahoitus ei kestä päivänvaloa
11
627
Vastaukset 11
- ILILILILIL
Kai se jostain karaokebaarista löytyy, jollei muuten saa kiinni.
- vain vastatko
mitään noille luusereille.
- varsinkaan
tälle,nato ohjukselle kokomustalle känälle.
- aika vähällä
kokoomuslaisiin verrattuna.
- miljonääri rahoittajat
piippo ja lesonen,ei napeilla pelatakaan.känä ei kerro mitään näistä, eihän.
- kun et
tuollaiselle huru-ukolle kerro.
- suurimmat vaalipudjetit
eero leti ja sauli niinistö ökyrikkaiden tukemia ehdokkaita.
- historia havisee
Kepun vaalikampanjoita on perinteisesti rahoittanut Neuvostoliitto/Venäjän tiedustelupalvelut.
Esimerkiksi Arvo Korsimon ollessa Maalaisliitto/Kepun puoluesihteeri, puolue sai vaalirahaa suoraan KGB:ltä.
Sittemminkin vaaleissa Kepu on vehkeillyt Neuvostoliitto/Venäjän kanssa.- huru ukot
on tosi vanhoja hämärämiehiä.
- vaalihillot
oli feldt-rannalla ja heinä-erskalla.
ps. känä on hullu. - kerrotaan kaupungilla
Ettei vain jäljet johda sylttytehtaalle?
Kaupungilla kerrotaan, että Kepulle tulee rahaa itämafialta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471