Tanja Saarelan vaalikampanjaa maksoi hämäräperäinen "Nuuksion tukiyhdistys", jota itse asiassa ei ole olemassakaan.
KEPUn eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kallin kampanja ei myöskään kestä päivänvaloa.
Tulee mieleen Esko Tuhoahon pressanvaalikampanja. Tuhoahon kampanja oli todellista ökyilyä ja ennätyskallis. Tähän päivään mennessäkään Esko Tuhoaho ei vielä kertonut mistä rahat tulivat. Eikä ihme...
KEPUlien vaalirahoitus ei kestä päivänvaloa
11
592
Vastaukset
- ILILILILIL
Kai se jostain karaokebaarista löytyy, jollei muuten saa kiinni.
- vain vastatko
mitään noille luusereille.
- varsinkaan
tälle,nato ohjukselle kokomustalle känälle.
- aika vähällä
kokoomuslaisiin verrattuna.
- miljonääri rahoittajat
piippo ja lesonen,ei napeilla pelatakaan.känä ei kerro mitään näistä, eihän.
- kun et
tuollaiselle huru-ukolle kerro.
- suurimmat vaalipudjetit
eero leti ja sauli niinistö ökyrikkaiden tukemia ehdokkaita.
- historia havisee
Kepun vaalikampanjoita on perinteisesti rahoittanut Neuvostoliitto/Venäjän tiedustelupalvelut.
Esimerkiksi Arvo Korsimon ollessa Maalaisliitto/Kepun puoluesihteeri, puolue sai vaalirahaa suoraan KGB:ltä.
Sittemminkin vaaleissa Kepu on vehkeillyt Neuvostoliitto/Venäjän kanssa.- huru ukot
on tosi vanhoja hämärämiehiä.
- vaalihillot
oli feldt-rannalla ja heinä-erskalla.
ps. känä on hullu. - kerrotaan kaupungilla
Ettei vain jäljet johda sylttytehtaalle?
Kaupungilla kerrotaan, että Kepulle tulee rahaa itämafialta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404562- 552299
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391868Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171184
- 171181
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097