Tietääkö joku matkakoti rohkean tarkan sijainnin Parkanossa?
SUTKI- Elokuvasta kysymys;
8
1474
Vastaukset
- Tompppa
Onko tuo leffa muuten hyvä? Sain kaverilta lainaan ja en ole vielä kerennyt katselemaan...
- Retku
Vierikko vetää huippuroolin.Pontikanmyynti kohtaus nauruttaa aina niin perkeleesti!
- sutkinkaveri
Vieläkö sulla on se "SUTKI"-elokuva ? Oeln koittanut saada käsiini sitä jo useita vuosia !
- Sutkin kaveri
Luin vasta äsken "Sutkista" palstalla, olen nähnyt kyseisen näytelmän TV:stä ja haluaisin nähdä sen uudelleen muttei sitä ole saatavana tallenteena (kyselin YLE:stä,eikä tiedossa ole että tulisi uusintaa)! Jos jollain on se äänitteenä olisin ylen tyytyväinen yhteydenotosta! Vastaa vaikka tähän palstalle niin katsotaan...
- 8+7
http://www.youtube.com/watch?v=LAX_iDQRD9U
Laatu nyt on mitä on, mutta katsottavissa kumminkin.- 8+7
Löyty yhtenä filuna http://www.fin-tv.com/sutki/sutki-video_e12e2f2b6.html#
Tosin, latauksessa häikkä ja nämä fin-tv:n pätkät on vittumaisia siinä mielessä, mikäli netti lagaa, käy kuten tuben kanssa. Tällöin pitkä elokuva aloitettava taas alusta.
- parkanonmies
matkakotia ei oo ollu olemas enää vuosikausiin täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882