ei taida tulla lotosta ja kenosta voittoja. kyllä se pitkäveto olisi hyvä vaihtoehto =)
siirryn pitkävetoon!
6
704
Vastaukset
- vaatii vähän
seuraamista eri pelejä kun on.
Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi
Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.
http://www.esbc.fi/fi/osuma
Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm
(p*k-1)/(k-1)
Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa
32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%
0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio
Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis
0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014
0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitin- minun rahoillani
Gambler1 kirjoitti:
Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi
Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.
http://www.esbc.fi/fi/osuma
Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm
(p*k-1)/(k-1)
Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa
32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%
0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio
Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis
0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014
0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitinjuhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.
minun rahoillani kirjoitti:
juhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.
Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.
Kertoimia voi vertailla tällä
http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495- olet voitolla
Gambler1 kirjoitti:
Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.
Kertoimia voi vertailla tällä
http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495onhan J.V hyvä laskemaan kertoimia ja ihan asiallisia,minulla vaan ei silloin tärpännyt,tutkin ja seuraan itse senverran,että katson pärjääväni sillä.
- dafasdfasdf
Siirry ihmeessä vedonlyöntiin, mutta älä vaan ole niin tyhmä että Veikkaukselle pelaisit. Pelaa suurille kansainvälisille firmoille, kuten Ekspekt, Ladbrokes, Bet24 jne. Niissä palautusprosentti on huomattavasti parempi ja voittaminen helpompaa. Veikkaus vaan kusettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437