siirryn pitkävetoon!

rikas mies jos oisin.

ei taida tulla lotosta ja kenosta voittoja. kyllä se pitkäveto olisi hyvä vaihtoehto =)

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatii vähän

      seuraamista eri pelejä kun on.

      • Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi

        Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.

        http://www.esbc.fi/fi/osuma

        Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
        http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm

        (p*k-1)/(k-1)

        Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa

        32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
        Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%

        0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio

        Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis

        0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014

        0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitin


      • minun rahoillani
        Gambler1 kirjoitti:

        Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi

        Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.

        http://www.esbc.fi/fi/osuma

        Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
        http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm

        (p*k-1)/(k-1)

        Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa

        32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
        Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%

        0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio

        Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis

        0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014

        0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitin

        juhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.


      • minun rahoillani kirjoitti:

        juhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.

        Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.

        Kertoimia voi vertailla tällä

        http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495


      • olet voitolla
        Gambler1 kirjoitti:

        Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.

        Kertoimia voi vertailla tällä

        http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495

        onhan J.V hyvä laskemaan kertoimia ja ihan asiallisia,minulla vaan ei silloin tärpännyt,tutkin ja seuraan itse senverran,että katson pärjääväni sillä.


    • dafasdfasdf

      Siirry ihmeessä vedonlyöntiin, mutta älä vaan ole niin tyhmä että Veikkaukselle pelaisit. Pelaa suurille kansainvälisille firmoille, kuten Ekspekt, Ladbrokes, Bet24 jne. Niissä palautusprosentti on huomattavasti parempi ja voittaminen helpompaa. Veikkaus vaan kusettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe