Onko avioliitto sinulle vain lupakirja seksin harrastamiseen? Kun pastori ja krakaa kiristelevä vanhimmisto on siunannut sinut avioliittoon olet odottanut vain sitä hetkeä että saat seurakunnan edessä luvan harrastaa seksiä. Kaikki on hyvin kun seurakunta on antanut sinulle sakramentissaan luvan harrastaa seksiä. Olet odottanut tätä hetkeä hampaar irvessä ja jalat ristissä. Olet turvautunut esiliinaseurusteluun ja toiset ovat vahtineet suhdettanne. Olette miettineet päänne puhki miten saisitte noudatettua käskyä "lupakirjaan" saakka. Olette käyttäneet epäseksikkäitä vaatteita,joku kolmas on vahtinut teidän yhteistä iltaanne,olette välttäneet tilannetta jossa olette vain kaksin, ja ties mitä vielä. Nyt viimein lupakirjan heltiessä alatte harrastaa kuumaa seksiä ja vuoden päästä eroatte. Sama juttu toistuu ties kuinka monta kertaa. MIllään muulla ei ole väliä kuin sillä että ei esiaviollista. vaikka eroasit ja menisit naimisiin seitsemän kertaa niin millään muulla ei ole väliä kunhan "lupakirja" on kunnossa ja nautit seurakunnan hyväksyntää ja kravattimiehet ylistävät sinua "tosiuskovaksi" mutta pidä mielessäsi että Herra katsoo Taivaasta ja näkee salatuimpaan saakka. Hänelle ei kelpaa avioliitoksi mikään kulissi. eikä Hänelle avioliitto ole seksinharrastamislupakirja
Onko avioliitto vain seksilupa?
9
499
Vastaukset
- ajokoe
lupakirjaan?
- ajelija.
Työmies2 kirjoitti:
Luulisin, että kyllä he ainakin pimeällä ajamista rupeavat harjoittelemaan jo ennakkoon. =)
"Luulisin, että kyllä he ainakin pimeällä ajamista rupeavat harjoittelemaan jo ennakkoon. =)"
Ajelitko sinä ruskealla reijällä ennakkoon?
- RitariOlevainen
24 vuoden avioliitto ja yhä sopuisa avioliitto?
- hirvas
37 vuoden sopuisa avioliitto lupineen...
liitto myös Jumalan kanssa. Hän on se kolmas osapuoli:Eikä kolmisäinen lanka pian katkea. Saarn.4:12 Jeesuksen armon varassa jo 17 v. :)
- lauseesi on
ns. pimeä....... saat seurakunnan edessä luvan harrastaa seksiä.
- Markku Tampio
jopa pastoreillakin, saattaa muhia asia mielessä..
Olen meinaan yhden kerran kuullut omin korvin moisen lausahduksen erään pariskunnan hääjuhlissa, kun helluntaipastori piti puheensa, niin hän sanoa töksäytti lopuksi, että nyt nuoripari voi harrastaa seksiä, kun on siunaus takana..
Tuosta kyttäämisestä ja huomauttelusta mulla on omat karvaat kokemukset helluntaipiireistä, ettei se ns. ikäänkuin tuulesta temmattu kuvio ole..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842