Mä oon ihan salee et se Tomi joka juontaa sitä päiväkahvi ohjelmaa subilla on muija tai joku transu. Pari kertaa osunu telkkari auki sillai et se huutaa siin ja saakeli se on on wannabe mies. Koitin ihan pahuuttaan lähettää sinne chattiin viestii ja kysyin suoraan et ooppa rehellinen nainen oot kuitenki mut ei sitä ees julkastu. Tais osuu hermoon....
Se subtv:n päiväkahvijuontaja
7
1091
Vastaukset
- Asioista tietävä
Se kari taalasmaan näköinen mieskö?
- Bloody
Tosi rasittava. en pysty kauaa pitämään telkkaria auki silloin kun hää on juontamassa (=huutamassa). Eihän sitä elämöintiä kestä Erkkikään! En nyt muutenkaan chattien ystävä ole, joskus vaan kiva puolella korvalla kuunnella kun tekee samalla jotain muuta. Terhi on minusta kiva juontaja. Just sopivan hullu mutta ei liian ääliö, juttua tulee mutta ei liikaa ja sen juttuja on myös hauska kuunnella. Saisi Tomi ottaa Terhistä mallia!!
- HHHJH
Kyllä hän taitaa mies olla tai ainakin sanoo nimekseen Tomi, mutta melko varmuudella voisi sanoa että homomies. Kirkuu kuin nainen ja eilen yritti tanssia napatanssia huonolla menestyksellä :D , ja oli meikannut (oli laittanut itseruskettavaa voidetta puoli purkkia naamaansa) lähetykseen vähän aikaa sitten.
No perjantaina loppuu se ohjelma, toivottavasti tulisi esimerkiksi joku urheiluchat paikalle.- Jarpinha
No kun mä oon ihan saletti et se on muija. Tänään kun sivusilmällä katoin sitä sen heilumista nii näytti siltä et tissit löytyy... Jos se vaan on menny sinne juontelee ja väittää itteään mieheks. Kattoo et huomaak joku. Ei niiden siel oo pakko omii nimiä siel sanoo. Olihan sillon maikkarillakin se Lara niminen juontaja ja sen oikee nimi oli muistaakseni Marianne. Ja sekin kivenkovaan väitti et Lara on sen oikee nimi.
- maaaaaa
Jarpinha kirjoitti:
No kun mä oon ihan saletti et se on muija. Tänään kun sivusilmällä katoin sitä sen heilumista nii näytti siltä et tissit löytyy... Jos se vaan on menny sinne juontelee ja väittää itteään mieheks. Kattoo et huomaak joku. Ei niiden siel oo pakko omii nimiä siel sanoo. Olihan sillon maikkarillakin se Lara niminen juontaja ja sen oikee nimi oli muistaakseni Marianne. Ja sekin kivenkovaan väitti et Lara on sen oikee nimi.
Mutta se Voittopotin tjms ohjelman juontaja-akka vasta kauhea huutaja on ei pysty kauaa kattoa
- meili kiertämässä
siinä oli pätkiä sen juontamisesta (YouTube) ja otsikkona "ihka oikea hetero". Kyl oli hauskaa kattella sitä ;) ärsyttävä piipittäjä tosissaan.
- ihme ja kumma
Vai peräti äiti?
Ulkonäkö, ääni ja itseasiassa koko olemus on niin
puppelia, että heikompaa hirvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864