VAAKA MIEHET TÄNNE HETI

Nimetön

kiitos kun tulit :) semmosta ajattelin kysyä että löytyykö yleensäkkään vaaka miehestä tipan tippaakaan romantiikkaa?
itse omistan vaaka miehen eikä siitä ja romantiikasta voi puhua etes samana päivänä. onkohan hänessä etes sitä. miten voin repiä vaa-an romanttisen puolen esiin?
itse kun olen rapu niin sitä myös tarvitsen kovasti

T: "ehkä jo pikkaisen epätoivoinen romanttisuuden etsijä"

55

7515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan saman....

      minulla kanssa vaakamies ja ei siltä romantiikkaa saa kyllä ei mitenkään:/ oon kans miettinyt että millä keinoin sitä sais häneltä...hmm...kertokaa joku.

      • vaakaa tunteva

        Minulla on ollut päinvastainen kokemus; vaaka nimenomaan on romanttinen haaveilijaluonne. On sitten eri asia, onko hän aina romanttinen. Vaa'an ailahtelu on nimittäin sellaista, että koskaan ei tiedä mistä tuulee. Vaaka saattaa edellisenä päivänä vannoa rakkauttaan, ja seuraavana päivänä lopettaa suhteen :)


    • katkerakala

      Kauneinta mitä vaakamieheni on minulle sanonut on: "No mut sähän oot hieno" Eikä tuota voi edes romanttiseksi sanoa, enkä tiedä voiko kauniiksikaan. Olen tässä hieman pohtinut, että tuskin hänellä oli tarkoitus sanoa hieno, vaan jotain romanttisempaa. Ainakin hänen silloisesta ilmeestään päätellen..
      Kalana kaipaisin hiukan enemmän kauniita huomionosoituksia.. Niitä minäkin olen hänelle antanut, mutta vastausta en ole saanut.

      • Voi hyvänen

        aika. Miksi kukaan itsestäänselvyyksistä kiittelisi tai niihin vastailisi. ;)


      • vaakaa tunteva

        että vaaka itse kaipaa romantiikkaa elämäänsä, ja romantiikan on tultava elämään luontevasti, ei pakottaen.

        Eli jos aina odottaa "vastalahjoja", niin silloin odotukset ovat liian korkealla. Romantiikan nälkäisten ihmisten pitäisi itse kyetä omalta osaltaan luomaan romanttista ilmapiiriä ilman vaateita. Ja jos tämäkään ei auta asiaa, niin sitten koko suhde on ehkä tarkoitettu loppumaan.


      • katkerakala
        Voi hyvänen kirjoitti:

        aika. Miksi kukaan itsestäänselvyyksistä kiittelisi tai niihin vastailisi. ;)

        Te sitten varmaan pidättekin siitä, että osoitatte huomiota ja olette oikein romanttisia, mutta toinen on niinkuin ette olisi mitään tehneetkään. Minulle riittää vastaukseksi, että toinen huomaa ja ottaa vastaan huomionosoitukseni.


      • pitkässä

        vaakasuhteessa olen oppinut, että vaa´alle on vaikeaa antaa kehuja ja huomionosoituksia parilleen ja yleensä kenellekään. Jos niitä kuitenkin joskus tulee, ne ovat useimmiten mainitsemasi tyyppisiä, "vedellä" laimennettuja.


      • vaakatyttöneen

        Kyllä me vaa'at osataan välillä olla romanttisia, mutta sulle se "joskus" ei taida riittää, kun oot kalat? ;)


      • kalaN

        mitä oma vaakamieheni on minulle sanonut, että ei sitten saatana ruveta eroomaan! heh. mut onhan sekin jo alku :)


      • ai luv it
        kalaN kirjoitti:

        mitä oma vaakamieheni on minulle sanonut, että ei sitten saatana ruveta eroomaan! heh. mut onhan sekin jo alku :)

        Ihana! mun mielest toi o aikas kivasti sanottu :D


    • Vaakamieheltä

      Tyttäreni on rapu ja tiedän kyllä kuinka huomiota vaativa hän voi olla!

      Seurustelin joskus kalat-naisen kanssa ja se oli vielä raivostuttavampaa. Tapasimme kesällä ja jo kohta rupes vihjailemaan varsin avoimesti millaisesta joululahjasta pitäisi. Kohta alkoivat ihmettelyt siitä miksen koskaan mitään!! miksen sano rakastavani, miksen milloin mitäkin huomannut hänelle antaa. Nooh tuli Joulu ja hän sai kauniin rasiassa akuankka kuvalla varustetun solmion! Arvannet pettyneen ilmeen ; ) Mutta oppi meni perille.. ei seuraavan vuoden aikana pyytänyt mitään.. laitoin Jouluksi hänelle kaksi vartalonmyötäistä iltapukua ja kävimme usein myöskin ulkona syömässä ja tanssimassa sen vuoden aikana. Mutta kuten aina.. fraasimainen sanonta jo.. kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin tässäkin tapauksessa. hyvä että uusivuosi oli mennyt, kun sama tunteiden kerjääminen alkoi! Ja suhde vähitellen päättyi minun hiljaisuuteen ja vähittäiseen etääntymiseen.

      Ostan ja teen lahjoja, laitan kukkia, huomion niin hemmetisti, hellyyttä tulee enemmän, kuin olette ikinä osanneet kuvitella.. kunhan saan tehdä sen vapaaehtoisesti.. ja tietty olen rakastunut. Mutta siihen ei saa olla kiire, siis naisella. Antakaa vaakamiehelle aikaa hemmotella ja helliä teitä, ennen kuin syöksytte hänen kanssaan sänkyyn! Ette arvaa, kuinka paljon hän on valmis panostamaan päästäkseen lähellesi! Mutta kun et heti päästä, niin hän oppii tuntemaan sinut paremmin ja voip jopa rakastua. Ja jos ajattelet itseäsikin, kuinka paljon mukavampaa on rakastella turvallisessa sylissä, miehen jonka tietää rakastavan.

      Ja siten pieni niksi kohteliaisuuksien saamiseksi: Kukaan ei avaa teille ovea jos yritätte tunkea siitä itse ensin. Ei myöskään auta takkia päältänne jos ehditte riisua sen alushousuja myöten ennen kuin toinen on ehtinyt kunnolla perässänne eteiseen ; )

      • iz90

        ...että vaakamies ei viihdy kauaa suhteissa, joissa toinen osapuoli ei tajua tyydyttää vaa'an romanttisia tarpeita. Onko tämä totta?

        Millaisesta arjesta vaakamies muuten pitää? Onko arjessa oltava jotain tiettyä romantiikkaa, että sitä voi sietää?

        Ja etsiikö vaakamies tavallaan "täydellistä" naista mielikuvissaan, ja pettyy kun sellaista ei ole (olemassakaan?)?


      • kirjoitettu

        vaakanaisena vähän sama ongelma miesten suhteen, liikaa pyydetään ja vihjaillaan , kyllä siinä vaakaihminen ahdistuu ja niin siinä käy että suhde kuivuu kokoon ja sitten sä olet se kaiken p...a.
        Olen samaa mieltä että hiljaa hyvä tulee.


      • nsns
        kirjoitettu kirjoitti:

        vaakanaisena vähän sama ongelma miesten suhteen, liikaa pyydetään ja vihjaillaan , kyllä siinä vaakaihminen ahdistuu ja niin siinä käy että suhde kuivuu kokoon ja sitten sä olet se kaiken p...a.
        Olen samaa mieltä että hiljaa hyvä tulee.

        ... tuntuu ahdistuvan vähän kaikesta. Ikinä ei kyllä itse myönnä olevansa ahdistuvaa sorttia, vaan aina on syyt muissa ihmisissä, jotka ahdistavat.

        Vaakojen ihmistuntemus on olematon, ja itse pidän tätä vaakojen suurimpana ongelmana. Ja jatkuvalla ahdistumisella tämä ihmistuntemus ei sitten kehitykään.


      • olen vaaka
        nsns kirjoitti:

        ... tuntuu ahdistuvan vähän kaikesta. Ikinä ei kyllä itse myönnä olevansa ahdistuvaa sorttia, vaan aina on syyt muissa ihmisissä, jotka ahdistavat.

        Vaakojen ihmistuntemus on olematon, ja itse pidän tätä vaakojen suurimpana ongelmana. Ja jatkuvalla ahdistumisella tämä ihmistuntemus ei sitten kehitykään.

        ja myönnän että ahdistun sinusta :DDDD
        Jestas, osaanko päättää että olen ahdistunut vai en , joo tai en sittenkään , no jos kumminkin...


      • nsns
        olen vaaka kirjoitti:

        ja myönnän että ahdistun sinusta :DDDD
        Jestas, osaanko päättää että olen ahdistunut vai en , joo tai en sittenkään , no jos kumminkin...

        useimmilla vaa'oilla on suht. hyvä huumorintaju, se auttaa, siis nimenomaan itseironian kyky. Se on parhaita puolianne.


      • ihan tosissasi tuollainen?

        Olisi sinun kanssasi kyllä tosi vaikea seurustella, ensinnäkin ei saa olla liian innokas, varsinkaan sänkyyn (pitää antaa herran herätellä halujaan rauhassa!!). Ei saa vaatia romantiikkaakaan, ei saa painostaa, ei saa toivoa lahjoja jne. Ja sitten tuo "Ja suhde vähitellen päättyi minun hiljaisuuteen ja vähittäiseen etääntymiseen". Etkö todella voi sanoa suoraan, että et halua seurustella, vai jätätkö "oven raolleen", jos vaikka alkaakin vanha suola janottamaan. Olet aikamoinen egoisti, ja valitettavasti teitä on vaakamiehissä paljonkin.


      • vaa'asta eroon päässyt
        ihan tosissasi tuollainen? kirjoitti:

        Olisi sinun kanssasi kyllä tosi vaikea seurustella, ensinnäkin ei saa olla liian innokas, varsinkaan sänkyyn (pitää antaa herran herätellä halujaan rauhassa!!). Ei saa vaatia romantiikkaakaan, ei saa painostaa, ei saa toivoa lahjoja jne. Ja sitten tuo "Ja suhde vähitellen päättyi minun hiljaisuuteen ja vähittäiseen etääntymiseen". Etkö todella voi sanoa suoraan, että et halua seurustella, vai jätätkö "oven raolleen", jos vaikka alkaakin vanha suola janottamaan. Olet aikamoinen egoisti, ja valitettavasti teitä on vaakamiehissä paljonkin.

        Kuvaatpa osuvasti vaakamiestä!

        Tämä tavoitteiden epämääräisyys ja lopulta eristäytyminen muista omaan kammioon on yleensä vaakamiehen strategia. Ja muiden tehtävänä on ymmärtää ja tukea vielä tämänkin jälkeen...


      • Vaikutat
        ihan tosissasi tuollainen? kirjoitti:

        Olisi sinun kanssasi kyllä tosi vaikea seurustella, ensinnäkin ei saa olla liian innokas, varsinkaan sänkyyn (pitää antaa herran herätellä halujaan rauhassa!!). Ei saa vaatia romantiikkaakaan, ei saa painostaa, ei saa toivoa lahjoja jne. Ja sitten tuo "Ja suhde vähitellen päättyi minun hiljaisuuteen ja vähittäiseen etääntymiseen". Etkö todella voi sanoa suoraan, että et halua seurustella, vai jätätkö "oven raolleen", jos vaikka alkaakin vanha suola janottamaan. Olet aikamoinen egoisti, ja valitettavasti teitä on vaakamiehissä paljonkin.

        tosi tyhmältä! Luitko tekstiä ollenkaan?? Vai etkö ymmärtänyt sitä? T. Vaaka nainen


      • MissLibraXS

        Ei taatusti ole nykyään liikaa miehiä, jotka haluavat valloittaa naisen syvällisesti ennen sänkyyn tai oikeastaan muuallekaan intiimille alueelle menoa. Jos yksikin näistä sun haukkujista olisi kerran saanut kokea kuinka mies oikein hellyydellä ja kärsivällisyydellä hakee naisen itselleen niin olisivat vaan hiljaa ja hymyilisivät: Mäpä olen saanut tuon kerran kokea!


      • niinpä niin
        MissLibraXS kirjoitti:

        Ei taatusti ole nykyään liikaa miehiä, jotka haluavat valloittaa naisen syvällisesti ennen sänkyyn tai oikeastaan muuallekaan intiimille alueelle menoa. Jos yksikin näistä sun haukkujista olisi kerran saanut kokea kuinka mies oikein hellyydellä ja kärsivällisyydellä hakee naisen itselleen niin olisivat vaan hiljaa ja hymyilisivät: Mäpä olen saanut tuon kerran kokea!

        Vaakamieskö valloittaa syvällisesti?

        Vaakamiestä kuvaa oivasti Einsteinin kuuluisa aforsimi: välineiden täydellisyys, tavotteiden hämäryys.


      • Noinko...
        Vaikutat kirjoitti:

        tosi tyhmältä! Luitko tekstiä ollenkaan?? Vai etkö ymmärtänyt sitä? T. Vaaka nainen

        ...helppo teitä vaakanaisia on manipuloida?
        Luehan sinäkin teksti vielä uudemman kerran.


      • vaaka puukottaa....
        Noinko... kirjoitti:

        ...helppo teitä vaakanaisia on manipuloida?
        Luehan sinäkin teksti vielä uudemman kerran.

        ja sä manipuloit? kenties merkkisi on rapu , skorppari tai kalat?


      • vaaka puukkona selässä
        vaaka puukottaa.... kirjoitti:

        ja sä manipuloit? kenties merkkisi on rapu , skorppari tai kalat?

        et vaaka PELKÄÄ manipulointia koko ajan. Se et manipuloiko joku vaakaa oikeasti onkin toinen juttu..


      • nyt mä sen hokasin
        vaaka puukkona selässä kirjoitti:

        et vaaka PELKÄÄ manipulointia koko ajan. Se et manipuloiko joku vaakaa oikeasti onkin toinen juttu..

        sä olet KALAT ja katkera sellainen ja ihan hukassa vai?


      • rupea...
        nyt mä sen hokasin kirjoitti:

        sä olet KALAT ja katkera sellainen ja ihan hukassa vai?

        Mä oon neitsyt. Sano nyt jotain kivaa neitsyistäkin, ihan tasapuolisuuden vuoksi. Sitähän vaaka peräänkuuluttaa.


      • on ihana
        rupea... kirjoitti:

        Mä oon neitsyt. Sano nyt jotain kivaa neitsyistäkin, ihan tasapuolisuuden vuoksi. Sitähän vaaka peräänkuuluttaa.

        26-vuotta naimisissa ja niin rakastaa vaakavaimoaan kuis nyt suu laitetaan?


      • kehut...
        on ihana kirjoitti:

        26-vuotta naimisissa ja niin rakastaa vaakavaimoaan kuis nyt suu laitetaan?

        ...kiitti!


      • kilahdella.
        MissLibraXS kirjoitti:

        Ei taatusti ole nykyään liikaa miehiä, jotka haluavat valloittaa naisen syvällisesti ennen sänkyyn tai oikeastaan muuallekaan intiimille alueelle menoa. Jos yksikin näistä sun haukkujista olisi kerran saanut kokea kuinka mies oikein hellyydellä ja kärsivällisyydellä hakee naisen itselleen niin olisivat vaan hiljaa ja hymyilisivät: Mäpä olen saanut tuon kerran kokea!

        sanoilla näyttää siis olevan ainakin kahdenlainen vaikutus.
        Joku taputtaa käsiään, jollakin toisella alkavat vaistonvaraiset hälytyskellot...


      • Vaakamieheltä
        kilahdella. kirjoitti:

        sanoilla näyttää siis olevan ainakin kahdenlainen vaikutus.
        Joku taputtaa käsiään, jollakin toisella alkavat vaistonvaraiset hälytyskellot...

        ..on kahdenlaisia.. niitä ns. oikeita ja sitten niitä epävarmuuden ja pelkojen luomia uhkakuvia, joilla ei ole vaiston kanssa mitään tekemistä.. otapas niistä sitten selvää ; )

        Voihan sitä kokeilla, vaikka..

        Mä varmasti oikein näin,
        silti uhmasta tulta päin,
        vaikka siivet palais,
        ehkä siltikin mua halais.

        Ja entäs sitten jos...

        Ei päästäiskään koskaan,
        pitäis aina omanaan,
        turhaanko sitten soitan,
        hälytyskelloja kilkatan?

        Ro


      • no.
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..on kahdenlaisia.. niitä ns. oikeita ja sitten niitä epävarmuuden ja pelkojen luomia uhkakuvia, joilla ei ole vaiston kanssa mitään tekemistä.. otapas niistä sitten selvää ; )

        Voihan sitä kokeilla, vaikka..

        Mä varmasti oikein näin,
        silti uhmasta tulta päin,
        vaikka siivet palais,
        ehkä siltikin mua halais.

        Ja entäs sitten jos...

        Ei päästäiskään koskaan,
        pitäis aina omanaan,
        turhaanko sitten soitan,
        hälytyskelloja kilkatan?

        Ro

        Taitaa olla niin yksinkertaista, että kun uskoo ja luottaa, asiat lutviutuvat. Tai kun oikein toden totta haluaa ja tahtoo jotain.
        Pelkoja ei voi kukaan muu poistaa kuin pelkojen kantaja (vartija) itse.


      • käyttöön.
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..on kahdenlaisia.. niitä ns. oikeita ja sitten niitä epävarmuuden ja pelkojen luomia uhkakuvia, joilla ei ole vaiston kanssa mitään tekemistä.. otapas niistä sitten selvää ; )

        Voihan sitä kokeilla, vaikka..

        Mä varmasti oikein näin,
        silti uhmasta tulta päin,
        vaikka siivet palais,
        ehkä siltikin mua halais.

        Ja entäs sitten jos...

        Ei päästäiskään koskaan,
        pitäis aina omanaan,
        turhaanko sitten soitan,
        hälytyskelloja kilkatan?

        Ro

        ... runomuoto? Päätit siis napata "voiveitsen"...


      • Vaakamieheltä
        no. kirjoitti:

        Taitaa olla niin yksinkertaista, että kun uskoo ja luottaa, asiat lutviutuvat. Tai kun oikein toden totta haluaa ja tahtoo jotain.
        Pelkoja ei voi kukaan muu poistaa kuin pelkojen kantaja (vartija) itse.

        ..ei ole tuohon mitään lisättävää.. tiedät hyvin vaihtoehdot ; )


      • no.
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..ei ole tuohon mitään lisättävää.. tiedät hyvin vaihtoehdot ; )

        Pelko voi olla niin syvälle painettu, ettei sitä enää tunnekaan vaan näkee vain toisissa. Yleensä kaiketi sellainen tyyppi vetää 'pelkureita' puoleensa joka itsekin pelkää.
        ? :)


      • Vaakamieheltä
        no. kirjoitti:

        Pelko voi olla niin syvälle painettu, ettei sitä enää tunnekaan vaan näkee vain toisissa. Yleensä kaiketi sellainen tyyppi vetää 'pelkureita' puoleensa joka itsekin pelkää.
        ? :)

        Mutta ehkäpä siltikin toisesta näkökulmasta..

        Kun on kokenut tuskaa, joka on sitten tehnyt varovaiseksi, niin osaa nähdä sen muissakin.. tunnistaa samanlaisen ihmisen! Siksi uskaltaa varovaisesti luottaa häneen, koska tietää, että tuskan näyttäminen on myöskin avain kaikkien muidenkin tunteiden rehelliseen näyttämiseen. Jos ei muuten, niin ainakin vaisto tajuaa, että se toinen samanlainen on yhtä luotettava, kuin itsekin on.

        Sillä, että voi aika-ajoin käyttäytyä sitä toista kohtaan, kuin idiootti tai lääkitystä vailla oleva, ei silti ole karkoittavaa vaikutusta, vaan lähentävä. Omien tuskiensa ja niiden aiheuttamien mieliala-ailahteluiden ymmärtämisen vuoksi osaa luottaa siihen toiseenkin vielä enemmän, siksi vetävät toisiaan puoleensa ; ))

        Se kaikki on meillä vaistoissa.. kuunnellaan niitä tarkkaavaisina aistit valppaina, kuin pihamaallani heinää järsivä jänis : )


      • boda.
        no. kirjoitti:

        Pelko voi olla niin syvälle painettu, ettei sitä enää tunnekaan vaan näkee vain toisissa. Yleensä kaiketi sellainen tyyppi vetää 'pelkureita' puoleensa joka itsekin pelkää.
        ? :)

        Pelkäävä ihminen yleensä hakeutuu ei-pelkäävän seuraan, eli hakee vaistomaisesti turvaa vastakkaisesta tyypistä, eli käytännössä vaikkapa kumppanista.

        Mutta pelko voi jäädä päälle siltikin, ja sitten sitä projisoi muihin ihmisiin; alkaa nähdä muut uhkana omalle identiteetille. Tämä ilmenee esim. niin, että toisen ihmisen pelkkä eriävä mielipide - vaikka olisi ihan asia-aiheesta - koetaan niin suurena uhkana, että se koetaan henkilökohtaisella tasolla. Tästä seuraa se, että keskustelusta ei tule mitään. Pelko hallitsee.


      • Vaakamieheltä
        boda. kirjoitti:

        Pelkäävä ihminen yleensä hakeutuu ei-pelkäävän seuraan, eli hakee vaistomaisesti turvaa vastakkaisesta tyypistä, eli käytännössä vaikkapa kumppanista.

        Mutta pelko voi jäädä päälle siltikin, ja sitten sitä projisoi muihin ihmisiin; alkaa nähdä muut uhkana omalle identiteetille. Tämä ilmenee esim. niin, että toisen ihmisen pelkkä eriävä mielipide - vaikka olisi ihan asia-aiheesta - koetaan niin suurena uhkana, että se koetaan henkilökohtaisella tasolla. Tästä seuraa se, että keskustelusta ei tule mitään. Pelko hallitsee.

        Kun vierellä on ihminen, jolla ei ole kipeitä kokemuksia, niin ei hän myöskään kykene ymmärtämään. Silloin kipu jääkin toisen sisälle, koska hän ei voi sitä käsitellä, eikä purkaa.. siksi pelko hallitsee! Ihminen, joka ei ymmärrä vaientaa tuskasta eroon pyrkivän.. vaientaa, koska kuvittelee, ettei ongelmaa ole jos sen lakaisee maton alle. Vähän sama, kuin kumppanin tai perheenjäsenen suhtautuminen syöpään vakavasti sairastuneeseen. Vaiennetaan tuskan ja raivonkin purkaukset sanomalla, että et sinä kuole, kun et ajattele sitä ja itse vain haluat elää.. juuri silloin, kun toinen tarvitsisi joka raivonpurkaukseensakin vain loputtomasti halauksia ja hellyyttä.. siltikin vaikka hän ponnekkaasti torjuisikin sen!!! Pelkoa ei osata, eikä uskalleta jakaa, vaan piilotetaan se pois näkösältä.. sitä ei ole jos ei ajatella sitä..


    • Bld-

      No itse voin vaakamiehenä sanoa, että kyllä vaa'at on horoskooppi merkeistä, ehkä jopa kaikkein romanttisimpia. Me ei vaan näytetä sitä välttämättä kaikille. Vaa'an täytyy tuntea se toinen ihminen hyvin ja täytyy olla itsellä tosi vahvoja tunteita sitä toista ihmistä kohtaan ennen, kuin niitä uskalletaan näyttää. Sitten, kun vaaka oikeasti rakastuu niin vie kyllä monen naisen jalat alta. Kyllä meissä sitä romantikon vikaa on, mutta se vaatii oman aikansa, että uskalletaan näyttää se. Itse pelkään uuden ihastuksen kanssa aina sitä, että, jos se pitääkin mua ihan "nössönä", kun sille jotain romanttista sanon. :D On vain sellanen pelko aina... siks pitää tuntea se toinen hyvin ennen, kuin sille alkaa mitään romanttista sanomaan/tekemään! Vaikeasti selitetty, mutta kai tuosta jotain tajuaa :D



      Monet vaa'at on myös aikalailla ujoja! Ei, ehkä uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelevat. Tai no.. eivät osaa pukea niitä tunteita sanoiks ja teoiksi. Eiköhän se sieltä kuitenkin tule, kun vaaka pääsee rentoutumaan ja olemaan oma itsensä sen epäroivän alun jälkeen. Totta on myös se, että siihen vaikuttaa moni muukin asia, kuin pelkkä horoskooppi. Ei kaikki vaa'atkaan ole mitään romantikkoja.

      • boda.

        Minulla on vaakamiehistä oma käsitykseni, jonka jätän tässä sanomatta... mutta

        ... tästä piirteestä olen täysin samaa mieltä: vaakamies on todennäköisesti koko horoskkoopikunnan romanttisin mies, ehkäpä peräti romanttisin henkilö.


      • höpsö

        Odottelin aikana romantiikkaa kun kuulemman olin se loppuelämän rakkaus.....en jaksanut odottaa 7 vuoden jälkeen!


      • En sitten tiedä...
        höpsö kirjoitti:

        Odottelin aikana romantiikkaa kun kuulemman olin se loppuelämän rakkaus.....en jaksanut odottaa 7 vuoden jälkeen!

        Kaikki vaa'at kenet tunnen (itseni mukaan lukien) on kyllä siitä romanttisimmasta päästä miehiä. Tosin eipä sitä pelkän horoskoopin perusteella voi sanoa, että onko joku romanttinen vai ei. Siihen vaikuttaa moni muukin asia.


    • Vaaka M, kaksos N.

      Nyt täytyy myöntää, että jaksoin lukea oikein kaikki 2 ekaa kommenttia, mutta osallistun silti :)

      Itse olen vaakamies ja puoliso on kaksosnainen. Muutamat suhteen alkuvuodet koitin olla ja osoittaa romantiikkaa niin kovaa kuin osasin, ja kun vastakaikua ei millään muotoa herunut ja lopulta ei moisia edes huomannut, niin jätin turhat kynttiläillalliset ja kukkasten ostelut sikseen. (merkkipäivinä nyt silti kuitenkin)

      ..ovet auon kyllä ja sitä rataa, mutta ihan pelkkää perus huttua enää nykyisin.

    • romanttinen vaaka

      Rapu ei ole yhtikäs romanttinen tyyppi, vaan murjottaja, itseensä sulkeutunut hissukka.
      Vaaka kaipaa vierelleen tasoistaan, sekä henkisesti että psyykkisesti - tunteellista ja
      romanttista seuraa, silloin hän on kuin "seitsemännessä taivaassa".
      Ei Rapu voi tyydyttää koskaan vaa-an intohimoja,
      eivät sovi alkuunkaan toisilleen.
      Vaa-alle sopivat merkit ovat: leijona, Jousimies, kaksoset ja Vesimies,
      ehkä myös Oinas.
      Muiden ei kannata tulla pilaamaan vaa-an
      tunne-elämää, taso ei riitä siihen :))))
      (Älä kuitenkaan ota tätä turhan vakavasti, murjottaen.)

      • kauris naikkonen

        ei nyt tarvi kuitenkaan noin jalustalle vaakaa nostaa, totta kai on todella henkevää seuraa ja vaaka- ihmisten kanssa jaksaa "parannella maailmaa" aamuyön tunteihin asti, mutta vaa'asta jää puuttumaan aika paljon. Kauriina olen vaativa, paljon vaativampi kuin monet tuntemani vaa'at (mieheni on myös vaaka).

        Kuten vaaka tekeekin, elää usein omassa maailmassaan ja luulee usein että kaikki on ihanaa ja hänelle tulisi olla vain parasta tarjolla. Onhan se oikea asenne omalla tavallaan, mutta turhantärkeys ja sellainen älyttömien pilvilinnojen ja prinssien odotus ei palkitse ketään.

        Joskus on ajateltava myös kumppaniaan, eikä ole mikään ratkaisu ryhtyä marttyyriksi kiperissä tilanteissa tai kun puoliso tarvisi tukea tms.
        Mutta jokainen vaaka käy kyllä elinikäistä prosessia ihmisenä! He ovat todella muuntautumiskykyisiä ja ovat kuin viini, paranevat iän myötä.

        Mutta näin näen sen kauriin kannalta, realistisena ihmisenä.


      • täsmentää

        mitä tarkoitat
        henkisesti vaa´an tasoisella ja psyykkisesti vaa´an tasoisella.
        Onks niin, että esim psyykkisesti häiriintyneelle vaa´alle, joita satavarmasti on olemassa, ei kelpaa vierelle tasapainoinen henkilö? :)))


      • Vaakaboy
        täsmentää kirjoitti:

        mitä tarkoitat
        henkisesti vaa´an tasoisella ja psyykkisesti vaa´an tasoisella.
        Onks niin, että esim psyykkisesti häiriintyneelle vaa´alle, joita satavarmasti on olemassa, ei kelpaa vierelle tasapainoinen henkilö? :)))

        vaaka olen ja oon itsekkiin miettinyt että kysyisin ihastukselta että mentäisiin katsomaan vaikka tähden lentoja tai auringon nousua/laskua mutta en vaan vielä uskalla. Just tämä homma että hän katsoo minua nössöksi herkäksi itkupilliksi niin en oikeen vielä kehtaa. Kunhan opin tuntemaan paremmin niin voisi vaikka harkitakkin... :/ :)


      • Rapunaikkonen

        ...Kun vertailtiin rapua ja vaakaa :P
        Oma kokemukseni liittyy kolmeen vaakamieheen, joiden syvällisyys ja intohimo loppui aina kesken. Tuntemani vaakamiehet ovat todellakin olleet kaiken maailman diplomaatteja, rauhallisia ja sovittelevia. Siis tylsiä. Kaikki herkkyys, intohimo, saati sitten romanttisuus puuttuu. Eivät ole ymmärtäneet flirttiä eleiden, sanojen tai edes tekojen perusteella. Joka on hämmentänyt minua kovasti, koska kokemukseni taas kalasta, kaksosista ja skorpionista on ihan erilainen. He kävivät päälle, vaaka ei osoittanut olevansa kovin innostunut. Minä olen räväkkä, tunteellinen, läheinen ja romanttinen rapu. Teen arjesta juhlaa, hellin ja hemmottelen miestäni, mutta se ei ole edes vaakamiehille kelvannut. Vaaka haluaa olla yksin, eikä osaa tyydyttää ravun kaipuuta päästä kumppaninsa kanssa taivaisiin niin kaiken kauneuden, kun seksuaalisuudenkin saralla.
        Saa olla erimieltä ja tervetuloa todistamaan olevani väärässä ;D En ala murjottaan ;)


      • kalaN
        kauris naikkonen kirjoitti:

        ei nyt tarvi kuitenkaan noin jalustalle vaakaa nostaa, totta kai on todella henkevää seuraa ja vaaka- ihmisten kanssa jaksaa "parannella maailmaa" aamuyön tunteihin asti, mutta vaa'asta jää puuttumaan aika paljon. Kauriina olen vaativa, paljon vaativampi kuin monet tuntemani vaa'at (mieheni on myös vaaka).

        Kuten vaaka tekeekin, elää usein omassa maailmassaan ja luulee usein että kaikki on ihanaa ja hänelle tulisi olla vain parasta tarjolla. Onhan se oikea asenne omalla tavallaan, mutta turhantärkeys ja sellainen älyttömien pilvilinnojen ja prinssien odotus ei palkitse ketään.

        Joskus on ajateltava myös kumppaniaan, eikä ole mikään ratkaisu ryhtyä marttyyriksi kiperissä tilanteissa tai kun puoliso tarvisi tukea tms.
        Mutta jokainen vaaka käy kyllä elinikäistä prosessia ihmisenä! He ovat todella muuntautumiskykyisiä ja ovat kuin viini, paranevat iän myötä.

        Mutta näin näen sen kauriin kannalta, realistisena ihmisenä.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Vaakojen kanssa on mukava parannella maailmaa, kalat ja vaa'at kun ovat molemmat siitä idealistisimmasta päästä. Mutta, siihen se sitten jääkin. Vaakojen maailma on jotenkin niin erilainen kuin meidän kalojen tai rapujen, en saa siitä selvää, vaikka haluaisinkin.

        Itse yritän tehdä arjesta juhlaa joka ikinen päivä. Tuntuu että vaakamieheni vain rypee itsesäälissä tms. eikä edes halua parantaa omaa elämäänsä saatikka meidän suhdetta. Se on kummallista, koska olemme molemmat kokeneet avioliittohelvetin edellisessä elämässä ja kumpikin tietää mitä ei halua tässä elämässä. Itse koen oppineeni jotain todella merkittävää, mutta vaaka vain jatkaa yrmyilyjään. No, ketään ei voi muuttaa ja jokainen kulkee omaa polkuaan. Ehkä on itsekin katsottava vain peiliin.

        Mutta tosiaan, sitä iän ja viinin paranemista odotellen :)


      • kalaN
        Rapunaikkonen kirjoitti:

        ...Kun vertailtiin rapua ja vaakaa :P
        Oma kokemukseni liittyy kolmeen vaakamieheen, joiden syvällisyys ja intohimo loppui aina kesken. Tuntemani vaakamiehet ovat todellakin olleet kaiken maailman diplomaatteja, rauhallisia ja sovittelevia. Siis tylsiä. Kaikki herkkyys, intohimo, saati sitten romanttisuus puuttuu. Eivät ole ymmärtäneet flirttiä eleiden, sanojen tai edes tekojen perusteella. Joka on hämmentänyt minua kovasti, koska kokemukseni taas kalasta, kaksosista ja skorpionista on ihan erilainen. He kävivät päälle, vaaka ei osoittanut olevansa kovin innostunut. Minä olen räväkkä, tunteellinen, läheinen ja romanttinen rapu. Teen arjesta juhlaa, hellin ja hemmottelen miestäni, mutta se ei ole edes vaakamiehille kelvannut. Vaaka haluaa olla yksin, eikä osaa tyydyttää ravun kaipuuta päästä kumppaninsa kanssa taivaisiin niin kaiken kauneuden, kun seksuaalisuudenkin saralla.
        Saa olla erimieltä ja tervetuloa todistamaan olevani väärässä ;D En ala murjottaan ;)

        komppaan tässä asiassa. Kaikkea on kokeiltu hemmottelusta välinpitämättömyyteen, mikään ei tunnu vaakamieheeni auttavan. Ehkä vika ei olekaan minussa tai sinussa. Parisuhteessa aina puhutaan toisen ymmärtämisestä, mutta ehkä elämässä onkin kyse itsensä ymmärtämisestä. Se on vaikeaa meille kaikille, puhumattakaan hoivaaja kaloista tai ravuista :)


      • Rapunaikkonen
        kalaN kirjoitti:

        komppaan tässä asiassa. Kaikkea on kokeiltu hemmottelusta välinpitämättömyyteen, mikään ei tunnu vaakamieheeni auttavan. Ehkä vika ei olekaan minussa tai sinussa. Parisuhteessa aina puhutaan toisen ymmärtämisestä, mutta ehkä elämässä onkin kyse itsensä ymmärtämisestä. Se on vaikeaa meille kaikille, puhumattakaan hoivaaja kaloista tai ravuista :)

        Ehkei vika sinänsä ole kenessäkään. Olemme vain erilaisia ja itsensä tiedostaen oppii valitsemaan ihmisen elämäänsä, jonka kanssa menee hyvin. Täytyy kyllä sanoa, että kokemukseni ravun ja kalojen kumppanuudessa on sitä luokkaa, että romanttisuudesta voi puhua vaikka siivotessa :)


    • minä vain

      mutta vaaka olen. Ja puolisonikin on vaaka. Kiitän erittäin mielenkiintoisesta ketjusta. Olen itsekin syyllistynyt mieheni moittimiseen huomioittajättämisestä ja romantiikan puuttumisesta. Mutta...

      Tekstejä lukiessani ymmärsin, että mieheni on kuin onkin romanttinen. Jäyhä ja karukin, mutta myös romanttinen. Se kaikki ns. ihana ja lässy tulee aina jossakin sivulauseessa. Esimerkiksi:

      ..ulkona näyttää olevan mahtava tähtitaivas... (vink vink, tule rakas katsomaan kanssani kirpakkaan ulkoilmaan maailman kauneutta)

      ..kuuntelin tänään radiossa pitkästä aikaa Hausmyllyä (You tubesta latautuu "Et jättää saa")

      ..on meillä kuitenkin hyvinkäyttäytyvät lapset, saa niistä olla aika ylpeä (hautajaisissa riekkumista puolet vähemmän kuin muilla lapsilla)

      ..kunhan lapset kasvaa, lähdetään kahdelleen jonnekin korpeen kutemaan...

      JNE. Eli aivan arkisia asioita, mutta kuitenkin syvää välittämistä. Ja kyllä, mieheni on pihtari, jos olen liian päällekäyvä. Mieheni on kuin murjottava murkku, jos sanon mielipiteeni hänestä liian suoraan. Mieheni on työnarkomaani, että saadaan laskut maksettua. Mieheni saunoo äijien kanssa mielellään ja vetää AINA lärvit. Mieheni on pukeutumisessa oman tiensä kulkija ja aivan tarkoituksella. Mieheni on välillä maailman vittumaisin ja moukkamaisin ihminen. Silti häntä rakastan ja kerron sen hänelle silloin, kun se luontevalta tuntuu. Koskaan en ole kukkia saanut, korun seurustelun alussa syntymäpäivälahjaksi ja sen en jälkeen en mitään. Itse ostelen kullalleni kaikkea kivaa ja komeaa. Mutta se sopii meille. Hartiahieronta silloin tällöin riittää ja halaus silloin, kun tuntuu elämässä tökkivän.

      Ihan kuulla, etten ole saanut vaakanaisena erityiskylmää kohtelua vaakamieheltäni, vaan kyllä ne siskohyvät taitavat nuo vaakamiehet olla aikamoisia velikultia. Koetetaan pärjätä heidän ja itsemme kanssa. :)

    • Libraman

      Mun mielestä tosi mielenkiintosia noi Suomen julkisuuden kaks tunnetuinta vaakaa Jyrki Katainen ja Kimi Räikkönen. Mun mielestä omalla tavallaan niin tyypillisä vaakoja. Jyrki Kataisestahan voi sanoa, että älykäs, hyvä puhumaan ja loistava johtaja. Kimi Räikkönen taas on vähän hiljasempi persoona(kameroiden edessä).

      Jos tekee nopean vertauksen hallituksen kahden nokkamiehen välillä, huomaa, ettei Jyrki ole saanut juuri minkäänlaista kohua aikaan verrattuna Vanhasen kohuihin. Jotenkin voisi päätellä Jyrkin olevan jotenkin tylsä ja mauton hahmo Matin rinnalla.

      Joten voisi kai sanoa, että vaa'at(miehet) ovat älykkäitä, mutta tylsiä. Kait niissä romantiikkaakin löytyy, mutta ylivoimaisesti hallitsevimpia piirteitä ovat älykkyys, maskuliinisuus ja johtajuus. Ehkä se romanttisuus jää usein piiloon, kun on niin kiire päteä, antaa lausuntoja, johtaa, kontrolloida, matkustaa ja kirjottaa raportteja.

      • misterix

        vaaóista Häkkinen ja Kovalainen on myös vaakoja


      • Anonyymi

        Vaakojen tuijotus pelottaa minua eli tuntuu kuin niiden tuijotus tappaa henkisesti koska se katse on niin murhaavan kylmä.


    • Anonyymi

      Saattaa olla et kyseisellä on Venus Skorpionissa tai Neitsyydessä se voi vaikuttaa siihe et ei oo välttis nii romanttinen.
      Itse oon myös Vaaka sekä Venus on skorpparis. Enkä voi sietää romanttista lässytystä:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe