Poreallas

Miestä kiinnostaa

Luin jostain, että esim. kylpylöiden porealtaissa miehet runkkaavat aika usein. En kuitenkaan usko, että selviävät ilman käsityötä, vaikka poreet palleja ihanasti heiluttelevatkin.

Sen sijaan nainen ehkä helpommin kiihottuu klitorikseen kohdistuvasta suihkusta. Naiset, kiinnostaa tietää miten on? Laukeatteko altaissa pelkän suihkun avulla, vai vaatiiko sekin omaa sorminäppäryyttä?

Onko teillä ylipäätään tapana tyydyttää itseänne po. altaissa, tavalla tai toisella.

Toisensa kimpussa kiehnäävät nuoret parit ovat asia erikseen, kai siellä tapahtuu yhtä ja toista.

19

14511

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehiltäkin onnistuu

Itse pidin pitkään tota porealtaan suihkua munilla jopa epämiellyttävänä. Kunnes pari vuotta sitten kokeilin sellaista säädettävää suihkua (saa säätää tehon kohdalleen). Siihen kun laittaa paljaana "suoraan vasta virtaan" ja samalla vaikka vähän tekee panoliikkeitä niin...avot. Kyllä lähtee ja yllättävän nopeasti =)

Naisillehan toi on ihan peruskauraa. Yleinen harrastus.

• suihkufani

Porealtaassa, kuten kylvyssäkin, tulee liian kuuma. Eli paikkana se ei minua ainakaan miellytä. Eli tulee huono olo - ehkä verenpaine nousee liikaa, jos kauhean kuumassa rupeaa vielä sekstailemaan.

Eipä ole tullut mieleen porealtaassa kokeilla tyydyttymistä. Kuvittelisin, että virta on liian laaja ja epämääräinen, että sitä ei saa kohdistumaan klitorikseen. Pallit toki on paljon isommat heivautella poreissa. ;-) Ja lisäksi uimapuvun kangas vie liikaa tehoa ja tarkkuutta poreilta/virralta.

Suinkulla leikin usein, ja tiedän, että on erittäin tärkeää eli oleellista kohdistaa se vesisuihku juuri oikeaan pisteeseen - ja se piste on aika pieni.

• Imuttelija

Joo, mulla on ainakin kokemusta sekä kaksin että yksin porealtaassa nauttimisesta.

Meillä oli tapana käydä (naturisti)kylpylässä kerran viikossa. Siellä tuli usein rakasteltua mm. porealtaassa (istuin miehen sylissä), uima-altaassa (mies kannatteli sylissään) ja vilvoittelualueella (otin suihin). Vastarakastuneita kun oltiin, niin ei maltettu vaan olla kauaa erossa :-)

Kyseinen paikka sijaitsee ulkomailla ja siellä ei ole lapsia, joten rakastelu (diskreetisti) ei ollut ainakaan kiellettyä. Näin muittenkin parien joskus rakastelevan, ei mitenkään törkeän orgiatyyppisesti vaan ihan nätisti ja huomaamattomasti -naturistit ovat yleensä luonnollisia ja diskreettejä :-)

Toki vietimme aikaa myös eri altaissa ja kerran muistan kun loikoilin isossa, noin 15 hengen porealtaassa ja yhtäkkiä kuplat alkoivatkin osua juuri oikeaan paikkaan. Mulla oli kädet (aika miehekkäästi) altaan reunoilla, joten en voinut ottaa kättä avuksi, vaan yritin sitten olla vaan oikealla kohdalla. Pelkäsin, että naamasta näkyy kuinka tekee mieli ja kuinka lähellä orkku on; ehkä se teki tilanteesta myös kiihottavan, mutta ennen kaikkea jotenkin "nolon". Mieheni tottakai näki naamastani mitä on mielessä ja jäi seurailemaan tilannetta omaan altaaseensa. (Hän kertoi tämän myöhemmin, enhän minä mitään nähnyt kun silmät pyöri päässä! ;-). Oli kuulemma kiihottavaa kun hän luki naamaani kuin avointa kirjaa... :-) Mulla on kyllä taipumus, että kun alkaa tehdä nannaa, niin silmät menee kiinni ja naama raukeaa hymyyn, mutta ehkä sitä ei ulkopuoliset tajunneet??

• suuhun-pantavaa

Diskreetistipäs olet homman hoitanut. Mutta kyllä sen on jokainen naamastasi nähnyt, että nyt on orkku lähellä.

• Imuttelija
        suuhun-pantavaa kirjoitti:

Diskreetistipäs olet homman hoitanut. Mutta kyllä sen on jokainen naamastasi nähnyt, että nyt on orkku lähellä.

Pahoin pelkään, että sen on tasan tarkkaan nähnyt, juu... Onneksi ei kukaan pyörtynyt järkytyksestä ;-)

• -cassidy-

Tota on tullut kyllä paljon harrasteltua ja parhaimmat kiksit ikinä! ;) Kotona kun löytyy oma poreallas:)

• sp ei selviä

ootteko miehiä vai naisia.. miehiä vissiin kaikki vastaajat?

• Imuttelija
        sp ei selviä kirjoitti:

ootteko miehiä vai naisia.. miehiä vissiin kaikki vastaajat?

Imuttelija-nimimerkin takana hymyilee ainakin naisellinen ja uhkea seksistä pitävä pitkätukkainen aito blondi :-)

• diskreetti
        Imuttelija kirjoitti:

Imuttelija-nimimerkin takana hymyilee ainakin naisellinen ja uhkea seksistä pitävä pitkätukkainen aito blondi :-)

Aidosta naisesta ei voi erehtyä edes kirjoituksen perusteella! Pääsisipä hiukan kokeilemaankin ;-D

• -cassidy-
        diskreetti kirjoitti:

Aidosta naisesta ei voi erehtyä edes kirjoituksen perusteella! Pääsisipä hiukan kokeilemaankin ;-D

..nainen:)

• jsibylla

Porealtaassa on tullut runkattua kun se on niin helppoa ja mukavaa. Pari kertaa on naiseni hoitanut käsihommat ja se vasta onkin mukavaa. Tuo vesisuihku onkin sitten vaikeempi asia mutta kokemuksesta voin kertoa et hyvin toimii sekin. Vaatii kyllä tarkkaa asemointia suihkun suhteen ettei mene kivun puolelle.

• Anonyymi

Kotona oma poreallas ja siellö istuma paikalla on reisi poreet niin siihen vaan oikeaan asentoon ja uh miten hyvää tekee. Nostan uikkarin alapää osaa hieman poijs tieltä ja kovuuttakin voi sääädellä

• Anonyymi

Kotona porealtaassa uikkarit???

• Anonyymi
    • Ei käsityötä aina tarvitse kunhan on oikeanlaisessa porealtaassa. Siellä missä käyn uimassa on juuri sopiva. Ja tietysti pitää itse olla sopivasti herkkä oikeissa paikoissa... ;)

• Anonyymi

Mä oon ainakin monesti lauennut Turun Caribiassa kun oon vähän pyllistänyt sitä hierovaa vedenalaista vesisuihkua kohti. Ihanasti tulee pilluun takaapäin.

• Anonyymi

Ite oon käyny kaikissa suomen kyrpylöissä ja runkkaan jo matkalla. Runkkaan respassa, runkkaan käytävällä, runkkaan hississä, runkkaan vessassa, runkkaan aamiaisella, runkkaan illallisella, runkkaan parkkipaikalla, runkkaan itseni tajuttomaksi. Runkkaan usein.

• Jos suihku osuu kohdalleen siinä viihtyy kyllä kauemminkin vaikkei sitten laukeamiseen asti pääsisikään.

• Anonyymi

U­­u­s­­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­u Suome­­­en! Kutsu­­mme kaikk­­­i­. Il­­­mo­ittau­­­tum­­inen ry­­hmä­ämme tä­­­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B2e5I9

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe