Poreallas

Miestä kiinnostaa

Luin jostain, että esim. kylpylöiden porealtaissa miehet runkkaavat aika usein. En kuitenkaan usko, että selviävät ilman käsityötä, vaikka poreet palleja ihanasti heiluttelevatkin.

Sen sijaan nainen ehkä helpommin kiihottuu klitorikseen kohdistuvasta suihkusta. Naiset, kiinnostaa tietää miten on? Laukeatteko altaissa pelkän suihkun avulla, vai vaatiiko sekin omaa sorminäppäryyttä?

Onko teillä ylipäätään tapana tyydyttää itseänne po. altaissa, tavalla tai toisella.

Toisensa kimpussa kiehnäävät nuoret parit ovat asia erikseen, kai siellä tapahtuu yhtä ja toista.

20

12612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehiltäkin onnistuu

      Itse pidin pitkään tota porealtaan suihkua munilla jopa epämiellyttävänä. Kunnes pari vuotta sitten kokeilin sellaista säädettävää suihkua (saa säätää tehon kohdalleen). Siihen kun laittaa paljaana "suoraan vasta virtaan" ja samalla vaikka vähän tekee panoliikkeitä niin...avot. Kyllä lähtee ja yllättävän nopeasti =)

      Naisillehan toi on ihan peruskauraa. Yleinen harrastus.

    • suihkufani

      Porealtaassa, kuten kylvyssäkin, tulee liian kuuma. Eli paikkana se ei minua ainakaan miellytä. Eli tulee huono olo - ehkä verenpaine nousee liikaa, jos kauhean kuumassa rupeaa vielä sekstailemaan.

      Eipä ole tullut mieleen porealtaassa kokeilla tyydyttymistä. Kuvittelisin, että virta on liian laaja ja epämääräinen, että sitä ei saa kohdistumaan klitorikseen. Pallit toki on paljon isommat heivautella poreissa. ;-) Ja lisäksi uimapuvun kangas vie liikaa tehoa ja tarkkuutta poreilta/virralta.

      Suinkulla leikin usein, ja tiedän, että on erittäin tärkeää eli oleellista kohdistaa se vesisuihku juuri oikeaan pisteeseen - ja se piste on aika pieni.

    • Imuttelija

      Joo, mulla on ainakin kokemusta sekä kaksin että yksin porealtaassa nauttimisesta.

      Meillä oli tapana käydä (naturisti)kylpylässä kerran viikossa. Siellä tuli usein rakasteltua mm. porealtaassa (istuin miehen sylissä), uima-altaassa (mies kannatteli sylissään) ja vilvoittelualueella (otin suihin). Vastarakastuneita kun oltiin, niin ei maltettu vaan olla kauaa erossa :-)

      Kyseinen paikka sijaitsee ulkomailla ja siellä ei ole lapsia, joten rakastelu (diskreetisti) ei ollut ainakaan kiellettyä. Näin muittenkin parien joskus rakastelevan, ei mitenkään törkeän orgiatyyppisesti vaan ihan nätisti ja huomaamattomasti -naturistit ovat yleensä luonnollisia ja diskreettejä :-)

      Toki vietimme aikaa myös eri altaissa ja kerran muistan kun loikoilin isossa, noin 15 hengen porealtaassa ja yhtäkkiä kuplat alkoivatkin osua juuri oikeaan paikkaan. Mulla oli kädet (aika miehekkäästi) altaan reunoilla, joten en voinut ottaa kättä avuksi, vaan yritin sitten olla vaan oikealla kohdalla. Pelkäsin, että naamasta näkyy kuinka tekee mieli ja kuinka lähellä orkku on; ehkä se teki tilanteesta myös kiihottavan, mutta ennen kaikkea jotenkin "nolon". Mieheni tottakai näki naamastani mitä on mielessä ja jäi seurailemaan tilannetta omaan altaaseensa. (Hän kertoi tämän myöhemmin, enhän minä mitään nähnyt kun silmät pyöri päässä! ;-). Oli kuulemma kiihottavaa kun hän luki naamaani kuin avointa kirjaa... :-) Mulla on kyllä taipumus, että kun alkaa tehdä nannaa, niin silmät menee kiinni ja naama raukeaa hymyyn, mutta ehkä sitä ei ulkopuoliset tajunneet??

      • suuhun-pantavaa

        Diskreetistipäs olet homman hoitanut. Mutta kyllä sen on jokainen naamastasi nähnyt, että nyt on orkku lähellä.


      • Imuttelija
        suuhun-pantavaa kirjoitti:

        Diskreetistipäs olet homman hoitanut. Mutta kyllä sen on jokainen naamastasi nähnyt, että nyt on orkku lähellä.

        Pahoin pelkään, että sen on tasan tarkkaan nähnyt, juu... Onneksi ei kukaan pyörtynyt järkytyksestä ;-)


    • -cassidy-

      Tota on tullut kyllä paljon harrasteltua ja parhaimmat kiksit ikinä! ;) Kotona kun löytyy oma poreallas:)

      • sp ei selviä

        ootteko miehiä vai naisia.. miehiä vissiin kaikki vastaajat?


      • Imuttelija
        sp ei selviä kirjoitti:

        ootteko miehiä vai naisia.. miehiä vissiin kaikki vastaajat?

        Imuttelija-nimimerkin takana hymyilee ainakin naisellinen ja uhkea seksistä pitävä pitkätukkainen aito blondi :-)


      • diskreetti
        Imuttelija kirjoitti:

        Imuttelija-nimimerkin takana hymyilee ainakin naisellinen ja uhkea seksistä pitävä pitkätukkainen aito blondi :-)

        Aidosta naisesta ei voi erehtyä edes kirjoituksen perusteella! Pääsisipä hiukan kokeilemaankin ;-D


      • -cassidy-
        diskreetti kirjoitti:

        Aidosta naisesta ei voi erehtyä edes kirjoituksen perusteella! Pääsisipä hiukan kokeilemaankin ;-D

        ..nainen:)


    • jsibylla

      Porealtaassa on tullut runkattua kun se on niin helppoa ja mukavaa. Pari kertaa on naiseni hoitanut käsihommat ja se vasta onkin mukavaa. Tuo vesisuihku onkin sitten vaikeempi asia mutta kokemuksesta voin kertoa et hyvin toimii sekin. Vaatii kyllä tarkkaa asemointia suihkun suhteen ettei mene kivun puolelle.

    • Anonyymi

      Kotona oma poreallas ja siellö istuma paikalla on reisi poreet niin siihen vaan oikeaan asentoon ja uh miten hyvää tekee. Nostan uikkarin alapää osaa hieman poijs tieltä ja kovuuttakin voi sääädellä

      • Anonyymi

        Kotona porealtaassa uikkarit???


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­­t nopeasti suku­­­pu­­olta, suh­tei­­­ta, tre­­­ff­­it 👉 http://5206699.com/H/L1yjd 👈

    • Ei käsityötä aina tarvitse kunhan on oikeanlaisessa porealtaassa. Siellä missä käyn uimassa on juuri sopiva. Ja tietysti pitää itse olla sopivasti herkkä oikeissa paikoissa... ;)

    • Anonyymi

      Mä oon ainakin monesti lauennut Turun Caribiassa kun oon vähän pyllistänyt sitä hierovaa vedenalaista vesisuihkua kohti. Ihanasti tulee pilluun takaapäin.

    • Anonyymi

      Ite oon käyny kaikissa suomen kyrpylöissä ja runkkaan jo matkalla. Runkkaan respassa, runkkaan käytävällä, runkkaan hississä, runkkaan vessassa, runkkaan aamiaisella, runkkaan illallisella, runkkaan parkkipaikalla, runkkaan itseni tajuttomaksi. Runkkaan usein.

    • Jos suihku osuu kohdalleen siinä viihtyy kyllä kauemminkin vaikkei sitten laukeamiseen asti pääsisikään.

    • Anonyymi

      U­­u­s­­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­u Suome­­­en! Kutsu­­mme kaikk­­­i­. Il­­­mo­ittau­­­tum­­inen ry­­hmä­ämme tä­­­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B2e5I9

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe