OMFG!!!!!!!!!!!

nvaonfvoawn

Ne olivat päässee pois saarelta! Mitä tätä enää vaikuttaa seurata...

16

3342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jate is fate

      SPOILAA niitä jotka eivät ole 3x22-3x23 nähneet:

      Siinä näytettiin tulevaisuutta, ei jack ja kate vielä päässeet saarelta. Tämä on kai se 'suuri' muutos jota luvattiin. voi käydä ihan mielenkiintoiseksi, vaikka tällä hetkellä vähän ärsyttääkin.:/ Nyt jännätään mitä on tapahtunut/kenen hautajaiset/kuka on katen 'he'/ketkä selvisivät/palaavatko saarelle tms. Eli ei siinä katsominen lopu kesken, vaikka totuttelua ja hampaiden kiristelyä vaatiikin. BTW oli aika jate keskeinen jakso.;D Itse toivon, että kyseessä olivat sawyerin tai julietin hautajaiset, mutta saahan sitä toivoa. JA taas nähtiin sawyerin ilkeä puoli. huhhh. Se mies on sitten seksikäs ja ärsyttävä. kuole, kuole!!!!!! LOL

      • Juliet, ei

        Jack ja Kate puhuivat selkeästi MIEHEN hautajaisista joten Juliet ei voi olla kyseessä, paitsi jos Juliet on salannut kaikilta jotain todella olennaista! Itse veikkaan Lockea.

        Oli muuten KAIKKIEN AIKOJEN LOISTAVIN season finale! Aivan sekaisin vieläkin, vaikka jo 5 tuntia sitten näin.


      • gjngghf
        Juliet, ei kirjoitti:

        Jack ja Kate puhuivat selkeästi MIEHEN hautajaisista joten Juliet ei voi olla kyseessä, paitsi jos Juliet on salannut kaikilta jotain todella olennaista! Itse veikkaan Lockea.

        Oli muuten KAIKKIEN AIKOJEN LOISTAVIN season finale! Aivan sekaisin vieläkin, vaikka jo 5 tuntia sitten näin.

        Varmaankin John Locken hautajaiset! Flasback oli todellakin tulevaisuudesta, koska Ben oli oikeassa kun sanoi että "älä tee sitä Jack muuten sun kaikki omat tyypit kuolee". Eli se tarkoitti et jos ne lähtee pois saarelta ni kaikki kuolee pikkuhiljaa pois koska niitten pitäis olla jo kuolleita sen lentokoneen tippumisen jälkeen ja saari on ainoa paikka elää. Walt oli jollain kumman keinolla päässyt takas (veikkaan et Michael oli kuollut kun ne pääs pois sielt saarelta). Benin lisäks Locke tiesi et ne kuolee jos ne lähtee pois sieltä saarelta. Aika sekava jatko luvassa. Mutta varmaan on tulos juonenkäänteitä niin että toi flashbackki ei välttämättä aivan toteudu. Esim. Desmon saa niitä flashbackeja yms.
        Edellinen oli siis mun oma veikkaus mitä tapahtuu.


      • lots
        Juliet, ei kirjoitti:

        Jack ja Kate puhuivat selkeästi MIEHEN hautajaisista joten Juliet ei voi olla kyseessä, paitsi jos Juliet on salannut kaikilta jotain todella olennaista! Itse veikkaan Lockea.

        Oli muuten KAIKKIEN AIKOJEN LOISTAVIN season finale! Aivan sekaisin vieläkin, vaikka jo 5 tuntia sitten näin.

        Lock tai Jacob


      • hmmm.
        Juliet, ei kirjoitti:

        Jack ja Kate puhuivat selkeästi MIEHEN hautajaisista joten Juliet ei voi olla kyseessä, paitsi jos Juliet on salannut kaikilta jotain todella olennaista! Itse veikkaan Lockea.

        Oli muuten KAIKKIEN AIKOJEN LOISTAVIN season finale! Aivan sekaisin vieläkin, vaikka jo 5 tuntia sitten näin.

        Arkku vaikutti aika lyhyeltä täyskasvuisen miehen arkuksi, toisaalta vaikea kuvitella että arkussa olisi Walt tai baby-Aaron. Ehkä silmät vain tekivät tepposet. Haudattu mies ei kuitenkaan ole Jackin ystävä tai sukulainen, joten se voisi olla Ben tai Locke.

        Uskon että Katen mainitsema kotona odottava "He" on Sawyer, Kate pakenee selvästi edelleen poliisia koska Jack jätti viestejä jonkinlaiseen puhelinpostilaatikkoon. Myös Sawyerilla on syynsä pakoilla poliisia, lisäksi Kate ja Sawyer ovat todennäköisesti saariromanssin ansiosta saaneet lapsen.


      • j.f
        lots kirjoitti:

        Lock tai Jacob

        Täytyy kyllä sanoa etten ole koskaan seurannut mitään niin mielenkiintoisen mystistä ja ajatuksia herättävää sarjaa kuin Lost! tuskin näin loppuun ajateltua juonta ja huikean hyviä näyttelijöitä ja näyttelijäsuorituksia omaavaa sarjaa on koskaan tehty ja vaikea on paremmaksikaan pistää tulevaisuudessakaan! tosin vielä on sarjaa monia kymmeniä osia tiedossa joten pakkahan tulee sekoittumaan vaan entisestään ja sehän on vaan hyvä asia!

        onpahan jotain mitä odottaa! kun nykyään teeveestä tuleekin niin paskaa ohjelmaa. ja täytyy muistaa, että sarjahan on tehty $ kiilto silmissä eli selväähän on että kysymyksiä katsojille yritetään ujuttaa juoneen niin paljon kuin mahdollista, että saataisiin katsoja katosmaan vielä seuraava ja seuraavakin osa.


      • jate is fate
        hmmm. kirjoitti:

        Arkku vaikutti aika lyhyeltä täyskasvuisen miehen arkuksi, toisaalta vaikea kuvitella että arkussa olisi Walt tai baby-Aaron. Ehkä silmät vain tekivät tepposet. Haudattu mies ei kuitenkaan ole Jackin ystävä tai sukulainen, joten se voisi olla Ben tai Locke.

        Uskon että Katen mainitsema kotona odottava "He" on Sawyer, Kate pakenee selvästi edelleen poliisia koska Jack jätti viestejä jonkinlaiseen puhelinpostilaatikkoon. Myös Sawyerilla on syynsä pakoilla poliisia, lisäksi Kate ja Sawyer ovat todennäköisesti saariromanssin ansiosta saaneet lapsen.

        jotenkin en vaan usko että 'he' olisi sawyer. ehkä johtuu siitä että oon jater, mutta muutenki. JA sit eikös siinä kuolinilmotuksessa ollu kyse miehestä ja korjatkaa jos näin väärin, mutta alko kirjaimella j. Tulee ekana mieleen James ta John. eli Locke ta Sawyer. muttamutta nää on vaan mun arvailuja.^^


      • anzkubanzku
        jate is fate kirjoitti:

        jotenkin en vaan usko että 'he' olisi sawyer. ehkä johtuu siitä että oon jater, mutta muutenki. JA sit eikös siinä kuolinilmotuksessa ollu kyse miehestä ja korjatkaa jos näin väärin, mutta alko kirjaimella j. Tulee ekana mieleen James ta John. eli Locke ta Sawyer. muttamutta nää on vaan mun arvailuja.^^

        Joo siinä lapussa minkä Jack tulevaisuudessa irrotti sanomalehestä ei musta ollu mitää nimikirjaimia tai mitää, ainakaa lukukelpoisia juttui. Jos tarkasti kattoo, näkee ainakin et siin lukee ''Man found at downtown...'' enempää en saanu selvää. Toivon et siin arkussa ei kuitenkaa oo Sawyer. Mun lemppari nähkääs. Toivon ettei myöskää Desmond tai Sayid joutunu arkkuu. Vois olla ehkä Juliet, koska ku Jack katseli sit sanomalehden palast nii sehä alko iha pillittämää ja sit ku se kerto Katelle nii Kate ei ollu moksiskaa. Ehkä ja toivottavasti se Katen ''he'' ois Sawyer. Mut näähän on vaa arvauksii. En jaksa odottaa et 4 tuotantokausi alkaa :D


      • anzkubaznku
        anzkubanzku kirjoitti:

        Joo siinä lapussa minkä Jack tulevaisuudessa irrotti sanomalehestä ei musta ollu mitää nimikirjaimia tai mitää, ainakaa lukukelpoisia juttui. Jos tarkasti kattoo, näkee ainakin et siin lukee ''Man found at downtown...'' enempää en saanu selvää. Toivon et siin arkussa ei kuitenkaa oo Sawyer. Mun lemppari nähkääs. Toivon ettei myöskää Desmond tai Sayid joutunu arkkuu. Vois olla ehkä Juliet, koska ku Jack katseli sit sanomalehden palast nii sehä alko iha pillittämää ja sit ku se kerto Katelle nii Kate ei ollu moksiskaa. Ehkä ja toivottavasti se Katen ''he'' ois Sawyer. Mut näähän on vaa arvauksii. En jaksa odottaa et 4 tuotantokausi alkaa :D

        Lostissa on tosi hyvä juoni ja se on jännä. Sinne saarellehan perustettii se Dharma juttu tai jotaa mut sitä ennen saarella oli ollu jo jotain asukkaita. Ben oli ekaks tullu sen Dharman mukana saarelle mut oli sit liittyny niihin ''toisiin'' jotka oli jo ennestää saarella. Mun siskon luokkakaverit on keksiny teorian et se koko juttu olis jonku unta, mut ois kyllä aikamoinen uni ku henkilötki selitetää nii tarkasti. Mun mielest Walt ei oo tullu saarelle takas vaa se on taas joku näky niiku Jack näki isänsä ja Eko veljensä. Mut vieläkää en ymmärrä et miks muut ihmiset maailmalla ei oo löytäny sitä saarta? Tai no ehkä muutama mut se saari ei oo yleises tiedos. Mitä siin saares on erityistä ku ihmiset paranee siel niiku John ei oo enää rampa ja Jin on taas hedelmällinen ja Rosen sairaus parani? Ja miksi siellä raskaana olevat naiset ei pysty synnyttämää sillee tai jotaa sellasta. Toi on aika mysteerinen toi Lost sarja joten totta helvetissä sitä pitää kattoo!


    • ....

      Ihan alussa pohdin, oliko kyseessä tulevaisuustakaumat, mutta suljin sen sitten pois. Mutta sitten kun Kate tuli kuviin...

      On tuo Lost vaan outo ja kiehtova sarja! Nyt syksyä odottamaan. Vielä kolme 16 jakson kautta jäljellä!! :p

      • Soijer

        Ja syksyllä varmaan tarkoitat kevättalvea. Lost näet jatkuu vasta helmikuussa 2008.


    • slk87-

      Joku tais kirjottaa että walt on takaisin saarelle, mutta jos katsoo esim. jakson lost The Answers mikä kertaa läpi kauden tapahtumat ja niiden spekuloinnin.. monet henkilöt ovat nähneet henkilöitä jotka eivät ole oikeasti saarella kuten Jack isänsä jne. mutta voihan hän toki olla!

      • fan_1985

        Arkku on tosiaan liian pieni esim. Johnille. Jenkkisivuilta löytyy lähi kuva siitä uutisesta, jota Jack kantoi kädessään. Siinä lukee että kyseessä on miehen ruumis ja taittokohdassa näkyy kirjaimet Jo. Täten voitaisiin ehkä ajatella kyseessä olleen Locke, mutta arkku on liian pieni. Sen sijaan lyhyt Ben mahtuisi siihen. Ja Benin päiväkirja on siellä arkun vieressä pöydällä.


      • fkjslkdf
        fan_1985 kirjoitti:

        Arkku on tosiaan liian pieni esim. Johnille. Jenkkisivuilta löytyy lähi kuva siitä uutisesta, jota Jack kantoi kädessään. Siinä lukee että kyseessä on miehen ruumis ja taittokohdassa näkyy kirjaimet Jo. Täten voitaisiin ehkä ajatella kyseessä olleen Locke, mutta arkku on liian pieni. Sen sijaan lyhyt Ben mahtuisi siihen. Ja Benin päiväkirja on siellä arkun vieressä pöydällä.

        Se oli vaihtoehtoinen tulevaisuus tms Jackin isäkin oli tuon mukaan elossa jne
        Ei ne sieltä minnekään lähde/pääse


      • jate is fate
        fkjslkdf kirjoitti:

        Se oli vaihtoehtoinen tulevaisuus tms Jackin isäkin oli tuon mukaan elossa jne
        Ei ne sieltä minnekään lähde/pääse

        tuota vois yrittää miettiä pidemällekin. lostissa kaikki on mahdollista.;>


      • Christiiaaania
        fkjslkdf kirjoitti:

        Se oli vaihtoehtoinen tulevaisuus tms Jackin isäkin oli tuon mukaan elossa jne
        Ei ne sieltä minnekään lähde/pääse

        ei jackin isä ole elossa, Jack on vain Huumeiden alaisena ja käytti alkoholiakin joten hän vain oli sekaisin kun sanoi että kysykää isältäni tai jotain vastaavaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe