Tämä palsta taitaapi lämmetä väärinpäin:))
Eikös Lifestyle tarkoita (sorry en ehtinyt katsoa suoraa tai kieroa suomennosta) vapaata tyyliä tai jotain vastaavaa?
Mikä täällä sitten tökkii? En ole uusi tulokas, vaan seurannut tilannetta ottamalla osaa ja jonkin verran (onneksi vähän) tekemällä avauksiakin.:)))
Ei haittaa minua, mutta kysyn vaan, että onko täällä tietyt persoonat, niinkuin livessäkin, jotka pyrkivät saamaan aikaan ns. kuppikuntia ja sitä kautta "ulostamaan" ne, jotka eivät sovi heidän pirtaansa?
Ei se minua haittaa, mutta voi olla virtuaalihlöitä, jotka poistuvat ja ovat pahoillaan.:(((
Teille kaikille edelleen tasapuolisesti hauskaa illan jatkoa, kuin myös kauniin kesän alkua.:ddddd
Sisäänpäinlämpiävä?:)
17
1498
Vastaukset
- animattiN
jokaisen aloituksen, mutta kun kerrot samalla että et vastaile niihin niin miksi minäkään vaivautuisin vastailemaan.
- ossipessi
Eipä tässä nyt ole muutakaan, kuin kyselen vähän aikaa ja sitten en.:D
J.K. toki tarvitse vastata:DD
- mayanna
(joihinkin verrattuna) mukana olleena voi vain todeta, että rivienvälivittuilu kukkii näemmä.
Harmi, ettei porukka ymmärrä millainen rikkaus olisi kaikenkarvaisten kirjoittajien joukko.
Pettymys kyllä.- ossipessi
Syystä en rivienvälivittullua harrasta, koska olen törmännyt siihen jo aikoinaan livessäkin ja täällä sitä voisi harrastaa tosi kybällä, mutta olen vielä pidättäynyt ja tulen sen ehkä?,siis veetuilun, pitämään pois kirjoituksistani..:DDD
- jane.london
noi sanoilla valituilla ja tahtoo kiusata ja saattaa hämmennystä ihan selvästi.
- ossipessi
jane.london kirjoitti:
noi sanoilla valituilla ja tahtoo kiusata ja saattaa hämmennystä ihan selvästi.
Mitään polleile, mutta kieltämättä vähän kiusata voin ja syystä, tämä porukka alkaa oleen tosi sisäänpäinlämpiävää, minun mielestä.;))
Helluntaita sinullekkin:DDD
Minun mielestä täällä ei töki kuin Eniron sivut, nyt tosin tuntuvat pelaavaan. Tämä vihjaamasi sisälämpöisyys onkin tämän viikon ylivoimaisesti suurin helmasynti.
- ossipessi
Kyllä täällä vaan tökkii myös tämä kuppikuntaisuus
Jos et ole huomannut, niin sitten et...:))
Helluntaita sinullekkin:DD
- suurTsaari
ja opjektiivinen tarkkailija. Enemmän kaltaisiasi. Keep up the good work.
- ossipessi
Olen minä reilu ja rehellinen, jopa liiaksi asti.
Mutta minkäs sille voin:(
Maybe me is better to be...o not to be...:)))
Sinulle kanssa Helluntaita:DD
sinä ny mihinkää poistu? Ei kantsi antaa periks.Kyllä tänne kaikki mahtuu...Omine mielipiteineen ja juttuineen..:)
- ossipessi*
Moikka mii-su!
Kunhan vähän kiu.../-telin,/-sasin,/-sottelin tai vaan ärsytt..kunhan nyt vaan taisin osittain purkaa omaa oloani...:)))
Heleää Helluntaita ja älä unohda heilaa:DDD - ossipessi
Niin siis Moikka mii-su!:)
En toki tämmöisestä lannistu, kun en ole aikaisemminkaan.
On vaan tuo aika ollut kortilla viime ajat ja sen takia aina, kun poikkeen tulee vaan katsottua päällisin puolin ja heitettyä jotain asiaa mukamas sekaan ja/tai, että joska koska kun jne se ei aina ole kaikkia miellyttävää, muttei ole tarkoituskaan, YOU Known.
Edelleen Heleää Helluntaita ja muista se Heila!:) ossipessi kirjoitti:
Niin siis Moikka mii-su!:)
En toki tämmöisestä lannistu, kun en ole aikaisemminkaan.
On vaan tuo aika ollut kortilla viime ajat ja sen takia aina, kun poikkeen tulee vaan katsottua päällisin puolin ja heitettyä jotain asiaa mukamas sekaan ja/tai, että joska koska kun jne se ei aina ole kaikkia miellyttävää, muttei ole tarkoituskaan, YOU Known.
Edelleen Heleää Helluntaita ja muista se Heila!:)Helluntaita sullekkin..:) Juu,eihän sitä voi kirjottaa muuta ku silloin,ku on aikaa..
- kahjovaakutin
joka palstalla, samoin tällaisia narinoita mitä sinä jaksat pitää yllä. Valittaen totean, että kirjoittelen muillekin palstoille enkä muista yhtäkään, jossa ei olisi vastattu ja / tai hyväksytty, kirjoitin sitten rekattuna tai en. Riippuu kovasti siitä miten kirjoittaa. Samaa mieltä ei tarvitse missään olla, mutta ei ole myöskään pakko käydä porukan kimppuun ja haukkua koko poppoo maan rakoon heti alkajaisiksi ja sen jälkeen ihmetellä kun ei tykätä. Jos jollain palstalla kävisi niin etten saisi haluamaani vastakaikua, vaihtaisin palstaa ja sillä sipuli. Ei tupata jos ei tykätä, näin ajattelen, palstoja on tällä foorumilla pilvin pimein. Kesän alkua sinnekin.
mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pitäs olla sellanen virallinen vastaanottaja. Semmonen vähä niinku kummi-kirjottaja joka kävis kättelemässä jokasen uuren kirjottajan.
Kyselis siltä miältymyksiä ja sitte vaikka jos se uus tahtois ni järjestäs sille punasen maton, torvisoittokunnan ja kaljaa ja täytekakkua tervetulotoivotuksena.
Sit se kummi-kirjottaja selittäs sille uudelle aina et mitä ne vakkarit tarkottaa kirjotuksillaan ja vastais kaikkiin sen uuden kirjotuksiin ja olis aina samaa miältä sen kanssa.
Tätä pitäs jatkaa ainaki pual vuatta tai vähempiki riittäs jos se uus ei kannatuksesta hualimatta tuntis oloaan turvalliseks ja tervetulleeks. Sit sen kummin pitäs kirjottaa itkunsekainen jäähyväisviästi sille uudelle joka lähti ja nuhdella kaikki pahat vakkarit jotka eivät taaskaan osanneet käyttäytyä.
Tällaseks kummiks pääsis aina se joka on viimeks tullu palstalle ja pysyny siäl ainaki ton vähimmän ajan eli pual vuatta. Saa seki olla kerran lähteny ja tullu uurelleen mut toivottavaa olis et jonkinlainen sisäpiiritiatous sillä olis että se oikein osais sitä uutta tulijaa tukea.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767