Evoluutio

.,.,.,.,.,.,

Rasismi on evoluution aiheuttama juttu, josta on ollut ihmisille hyötyä joskus aikaisemmin, mutta ei ole hyötyä enää nykyään. Lähes jokaisella meistä on rasistisia tunteita, mutta älykäs ihminen ymmärtää, että kyseessä on vain tunne, jonka voi hallita. Sen sijaan alhaisen älykkyysosamäärän omaavat ihmiset antavat tunteidensa hallita itseään ja he käyttäytyvät rasistisesti. Tavallaan rasismi siis johtuu alhaisesta älykkyydestä.

23

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On aivan

Pakko olla provo mutta vastataan silti. Kerro ensinnäkin miten siitä on ollut hyötyä aikaisemmin mutta ei enää? Toisekseen eikö juuri sinun harrastama luokittelu ihmisten älykkyydestä ole rasismia? Mitä tarkoitat tunteella jonka voi hallita? Sitäkö ettei viitsi sanoa mitä ajattelee ja menee valtavirran mukana? Millä perustelet alhaisen älykkyyden?
      Kehitä nyt näihin ensin vastaus niin voimme jatkaa keskustelua...

• sgfdh

se vain on niin että kaikki rasistit ovat tyhmiä

viisas ihminen ei voi olla rasisti

• Ketettete

"Toisekseen eikö juuri sinun harrastama luokittelu ihmisten älykkyydestä ole rasismia?"

No ei ole. Etkö tosiaan tiedä mitä on rasismi?
        Voin antaa pienen pienen vinkin että se juontaa juurensa 'race' sanasta

• Hakenut
        Ketettete kirjoitti:

"Toisekseen eikö juuri sinun harrastama luokittelu ihmisten älykkyydestä ole rasismia?"

No ei ole. Etkö tosiaan tiedä mitä on rasismi?
        Voin antaa pienen pienen vinkin että se juontaa juurensa 'race' sanasta

Tuolla lauseella sitä että valkoisten parissa olisi keskenään rasismia vaan lähinnä hain sitä, että miten selität älykkyyden erot koska moni tutkimus on osoittanut että afrikkalaiset ovat älyllisesti lahjattomampia kuin aasialaiset ja eurooppalaiset. Toisaalta taas on tutkimuksia jotka kumoavat koko älykkyyden vertailun. Eli siis itseasiassa uskot tutkimuksiin joiden mukaan afrikkalaiset ovat keskimääräistä "tyhmempiä" kuin esimerkiksi eurooppalaiset? Jos taasen et usko niin koko argumentiltasi meni pointti...

• On argumentti
        sgfdh kirjoitti:

se vain on niin että kaikki rasistit ovat tyhmiä

viisas ihminen ei voi olla rasisti

Mietitkö samalla kun näppäilit?

• keetetteet
        Hakenut kirjoitti:

Tuolla lauseella sitä että valkoisten parissa olisi keskenään rasismia vaan lähinnä hain sitä, että miten selität älykkyyden erot koska moni tutkimus on osoittanut että afrikkalaiset ovat älyllisesti lahjattomampia kuin aasialaiset ja eurooppalaiset. Toisaalta taas on tutkimuksia jotka kumoavat koko älykkyyden vertailun. Eli siis itseasiassa uskot tutkimuksiin joiden mukaan afrikkalaiset ovat keskimääräistä "tyhmempiä" kuin esimerkiksi eurooppalaiset? Jos taasen et usko niin koko argumentiltasi meni pointti...

Kyllähän ne taitaa keskimäärin sielläpäin olla hieman simppelimpää väkeä, mutta vain ja ainoastaan kasvatuksen johdosta.

Kuvitellaanpa jollekin afrikkalaispojalle 2 eri tulevaisuutta:

A) poika kasvaa 'yksinkertaisessa' ympäristössä ja ainoa aivojen rasite on viljely tms

B) Poika adoptoidaan suomeen jossa hän saa 'normaalin' koulutuksen ja kasvatuksen jne

Aivan varmasti pojasta tulee B tapauksessa ainakin hieman viisaampi loppujen lopuksi kuin A tapauksessa.

En tiedä miksi rupesin selittämään, koska jo tuo viesti mihin vastasit näytti menneen sinulta tehokkaasti ohi

• ja olen rasisti!

Kyllä meitä viksujakin piisaa!

• Tähhäh

• sekarotuinen olet
        Tähhäh kirjoitti:

Olen pohjoista rotua niin kuin länsisuomalaiset pruukaavat olla!

Länsisuomalaisesta on suomalaisugrilaisuus kaukana - ovat lähempänä ruotsalaisrotua - saisivat mennä isänmaahansa Ruotsiin ja jättää pyhän ugrien maan alkuperäisille asukkailleen.

• ketetteetet

lupaan 10 euroa sille joka pystyy todistamaan että on olemassa rasisti jolla äo on päälle 90

• indeksikorotus epäluuloisuu...
        ketetteetet kirjoitti:

lupaan 10 euroa sille joka pystyy todistamaan että on olemassa rasisti jolla äo on päälle 90

10 euroa sille joka löytää hyysärin joka on täyttänyt 30 vuotta, ja on silti hyysäri.

Eipä millään pysty varsinaisesti todistamaan, mutta olen keskiverroista keskiverroin harmaanruskea näkymätön tavis, ÄO on 118. Mutta sen sijaan että todistelisin omaa älykkyyttäni tai sen puutetta, otetaan toinen esimerkki, Hitlerin älykkyysosamäärä oli varmaankin yli 90?

Ei sillä että ihannoisin Aatua, mutta kun todisteita kaipailit.

• ja olen myös rasisti

että silläviisoo

• ei ylpeile
        ja olen myös rasisti kirjoitti:

että silläviisoo

Jo se, että olet rasisti, osoittaa älykkyysosamääräsi olevan hyvin alhainen.

• ja olen myös rasisti kirjoitti:

että silläviisoo

Olen oikeasti paroni von Münchhausen.

• Ihq niinku
        Erasmus kirjoitti:

Olen oikeasti paroni von Münchhausen.

kyl niinku huomaa

• Ihq niinku kirjoitti:

kyl niinku huomaa

Loistavasti ilmaistu!

• ÄO 125
        ja olen myös rasisti kirjoitti:

että silläviisoo

siis oikeasti. Jos sinulla olisi älykkyysosamäärä oikeasti 195, tietäisit että älykkyysosamäärä lyhennetään ÄO eikä niin kuin kirjoiti ÄÖ!!!! Buahhahhhaaaa, salli mun nauraa.
        Rasistit ovat kaikki idiootteja täyspellejä. Erään tutkimuksen pohjalta, rasistit ovat yleensä alempaa sosiaali- ja koulutusluokkaa ja myös huonoiten yhteiskunnassa pärjänneitä. Jos tästä voi jotain päätellä = tyhmiä.

• ÄO 125

Siitoisen natsiasteikolla tuokin höpömittaus on tehty. Vai teitkö sen vessanpötöllä istuen jostain valittujen palojen vuoden 1958-numerosta?

• ÄO 125 kirjoitti:

siis oikeasti. Jos sinulla olisi älykkyysosamäärä oikeasti 195, tietäisit että älykkyysosamäärä lyhennetään ÄO eikä niin kuin kirjoiti ÄÖ!!!! Buahhahhhaaaa, salli mun nauraa.
        Rasistit ovat kaikki idiootteja täyspellejä. Erään tutkimuksen pohjalta, rasistit ovat yleensä alempaa sosiaali- ja koulutusluokkaa ja myös huonoiten yhteiskunnassa pärjänneitä. Jos tästä voi jotain päätellä = tyhmiä.

Tutkimus kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Laittaisitko linkin tuohon tutkimukseen, tai sen (todennäköisesti) puuttuessa kertoisitko kuka sen teki, milloin ja kuka rahoitti tutkimuksen?

• päättelyä

Eli siis älykäs ihminen ei voi olla epäluuloinen, tai ennakkoluuloinen?

Että rakkautta pursuten vain joka tilanteeseen pää edellä, eikös älykkyys ole juuri sitä että pystyy ennakoimaan asioita, muodostamaan eri skenaarioita pienessä päässään, valmistautumaan siihenkin mitä ei välttämättä tapahdu, tai ennakoimaan siten että poistaa mahdollisuuden epämiellyttävyyksien tapahtumiseen.

Eiköhän elämänkokemus ole tässäkin aika keskeisessä osassa, kun saa muutaman kerran kynsilleen, niin oppii varomaan, oli sitten älykäs tai vailla sitä.

• Ihq niinku

"Lähes jokaisella meistä on rasistisia tunteita, mutta älykäs ihminen ymmärtää, että kyseessä on vain tunne, jonka voi hallita"

Mutta valkoisiahan (lue rassuja) on maailmassa vähemmistö. Kuinka siis jokaisella meistä on rasistisia tunteita, eihän tummaihoiset paremmat ihmiset voi olla rassuja...

• suomalainen mies

Kun suomalaisuuden ja eurooppalaisen rotupiirteiden kannattajat haluavat vaalia rodullisesti puhdasta Suomea,muistutukseksi,että me olemme slaaveja lähes kaikki.Loput lappaisia.Suomalaisen rodun tunnuspiirteitä ovat tumma tukka ja leveät kasvonpiirteet.Ei kovin arjalaista( länkisääret)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2323
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      1809
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1276
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe