Anastasia(Bednaya Nastya(Бедная &...

Matti Remes

Hei! Tänne voisi pistää viestiä Anastasia-sarjasta ja muutenkin ketkä on kiinostunut voin kertoa mitä on tapahtunut aikisemmin ja muuta vastaavaa. Ymmärrän/osaan venäjän kieltä ja olen katson sarjaa jo pitkän ajan. Minulta voi kysyä jotain...Sarja alkaa uusilla jaksoilla 4.5 Nelosella klo 17.30. Suosittelen, että katsotte sarjaa!

Sarja loppuu(vanhat jaksot) ja jää viikon tauolle. Kerron mielelläni mitä on tapahtunut aikaisemmin.

Anastasia on vain suomalainen "keksitty nimi". Oikeasti nimi on Bednaya Nastya(Бедная Настя) eli Onneton Anna eli "lempinimeltään" Venäjässä Nastya(Настя).

Henkilöt: Anna Platonova(Elena Korikova). Vladimir Korfin maaorja. Rakasti Mihailia, mutta rakastaa vähemmän. Polina vihaa ja kiusaa Annaa. Anna on näyttelijä, mutta ei pääse keisarilliseen teatteriin, koska Vladimir Korf perui hänen lähtönsä. Kerron lisää tarvittaessa.

Vladimir Korf(Daniil Strahov). Paroni. Rakastaa Annaa. Kaksintaistelu Mihailin kanssa. Hänen isä myrkytettiin.

Mihail Repnin(Pjotr Krasilov). Aatelinen ja runtinas. Rakastaa Annaa.

Polina

Natalia Repnina(Mihailin sisko, hovineiti)

Aleksander Kruunuperillinen

Prinsessa Maria Dessen-Darmstadilainen(prinsessa)

Andrei Dolgorukij(ruhtinas)

Elena Bolotova(Entinen Olga Kalinovskaja)

Vasilij Zukovskij(Aleksanterin opettaja)

Lisa Dolgorukaja(Zabalueva(Andrein sisko, Zabaluevin vaimo, joka pakotettin avioliittoon)

Sonja Petrovna(Lisan sisko)

Nikita(vapaa mies)

Maria Dolgorukaja(Lisan äiti, paronin murhaaja)

Tatjana(maaorja Dologorukien kartanossa)

Lisää annan... Näkemiin!!!

32

10249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssjaoj

      mistä saa katottu suom.kielisin tekstein sarjaa?nestistä meinaa...

      • Matti Remes

        Ei saa. Teen niitä itse, silloin kun saan nopeamman nettiyhteyden. Premierellä teen. Ja myyn sitten... Eli ei saa nyt mistään tällä hetkellä. JA muutenkin: Nelosen tekstitys on aika syvältä. Virheitä on tosi paljon.


      • drgr
        Matti Remes kirjoitti:

        Ei saa. Teen niitä itse, silloin kun saan nopeamman nettiyhteyden. Premierellä teen. Ja myyn sitten... Eli ei saa nyt mistään tällä hetkellä. JA muutenkin: Nelosen tekstitys on aika syvältä. Virheitä on tosi paljon.

        youtube


      • Nataša
        Matti Remes kirjoitti:

        Ei saa. Teen niitä itse, silloin kun saan nopeamman nettiyhteyden. Premierellä teen. Ja myyn sitten... Eli ei saa nyt mistään tällä hetkellä. JA muutenkin: Nelosen tekstitys on aika syvältä. Virheitä on tosi paljon.

        Olet oikeassa tekstityksien suhteen ne ovat todella huonosti käännettyjä :/


    • sonyaah

      Laitoin jo keskusteluun kysymyksen miten anastasia päättyi, mutta en enää löydä omaa keskusteluani mistään ensikertalaisena keskustelijana. :D mutta sitä vastoin löysin tämän sinun kirjoituksen. :)

      Katsoin viime kesänä tiiviisti anastasiaa, mutta loppu kesästä kaikki kesäloma reissut ja muut veivät ajan katsoa anastasiaa. Joten valitettavasti viimiset noin vähintään vähän päälle 10 jaksoa jäi näkemättä. Toivottvasti voit kertoa minulle mitä minulta jäi näkemättä.

      Muistan kuinka Lisa meni naimisiin Zabaluevan kanssa ja Zabaluevan lyötyä karkasi(muistaakseni?), myöhemmin kaivoi isänsä haudan auki, jossa ei ollut ruumista.

      Vladimir ja Anna suutelivat. Vladimirin piti vapauttaa Anna. Aina se yksi tilanhoitaja kumminkin sotki kaiken.

      Sitten oli se yksi salahuone joka kuului Paronille vai Dolgorukajan miehelle, jossa jompikumpi taisi olla joskus tapaillut jotain naista? vai miten se menikään?

      Aleksander oli täysin rakastunut Olgaansa, mutta ei saanut olla tämän kanssa. Lupasi isälleen mennä naimisiin prinsessa Marian kanssa, jota palveli Natalia johon kruununperillinen taisi vähän ihastua, mutta Natalia oli rakastunut Lisan veljeen joka taasen oli rakastunut Tatjanaan.

      Kiitos jo etukäteen avusta. :)

      • Matti Remes

        Sulta taisi jäädä muutama jakso näkemättä. Tässä ois:

        Varvara löi Modestovitsiä päähän paistinpannulla ja Modestovits menetti järknesä ja tuli kiltiksi ja tykkää annasta ja antoi kaikki rahansa Paroni Korfille.

        Anna joutui tulipaloon, kun Polina sytyttti sen.

        Andrei näki kun Aleksanteri(kruunuperillinen) suuteli Nataliaa.

        Ei sit varmaa mitää muutakaan ollut!


      • sonyaah
        Matti Remes kirjoitti:

        Sulta taisi jäädä muutama jakso näkemättä. Tässä ois:

        Varvara löi Modestovitsiä päähän paistinpannulla ja Modestovits menetti järknesä ja tuli kiltiksi ja tykkää annasta ja antoi kaikki rahansa Paroni Korfille.

        Anna joutui tulipaloon, kun Polina sytyttti sen.

        Andrei näki kun Aleksanteri(kruunuperillinen) suuteli Nataliaa.

        Ei sit varmaa mitää muutakaan ollut!

        ok. Kiitos. :)


    • 123

      Ei kai se "Anastasia" täysin keksitty nimi ole. Vanhan paronin arkussahan oli sormus, jossa oli kaiverrettuna tämä nimi. Ja Nastja kai on paremminkin Anastasian kuin Annan diminutiivimuoto. Lisäksi, en muista kenekään kutsuneen Annaa Nastjaksi tuossa sarjassa; varvara kai on käyttänyt jotain muotoa Annushka tms.

      Veikkaisin muuten, että se sormus saattaisi olla viite Annan syntyperään.

      • Matti Remes

        No joo... Mutta monet sekoittaa tätä sarjaa siihen piirettyyn! Ku googlesta alkaa ettii(esim. suom) tulee 10 Anastasia-piiretystä! Ja olet oikeessa(ja minä väärässä). Se on se diminutiivimuoto!


      • Nataša

        Annan oikea nimihän on Anastasia se selviää sarjan lopussa! Joten sarja saa nimensä myös tämän henkilön mukaan :) Olen nähnyt tämän sarjan jo kerran, kun vielä asuin Venäjällä..


    • anastasia91

      hei tiedätkö saako anastasiaa mistään dvdlle, oon yrittänyt kattoo joka paikasta mutta ei löydy

      • Matti Remes

        Ei ole! Kaikille tiedoksi: EI OLE ANASTASIAA DVD:LE SUOMESSA! VENÄJÄLTÄ VOI LÖYTÄÄ.


      • Nataša
        Matti Remes kirjoitti:

        Ei ole! Kaikille tiedoksi: EI OLE ANASTASIAA DVD:LE SUOMESSA! VENÄJÄLTÄ VOI LÖYTÄÄ.

        Olen itsekin etsinyt tuota kyseistä dvd-pakettia.. Amerikasta se löytyy, mutta täytyy katsoa Pietarista kun sinne pian menen isän luokse :)


    • kyselen vaan

      niin täs vaan sitä kyselen et onko toi Aleksander Kruununperillinen niin Aleksander Romanov 2 vai 3? kävin nimittäin Romanovien sivuilla ja en oikein saanut selvää kumpaa toi näyttelijä näyttelee. On muuten aivan mahtava sarja!!!:) niin ja sit sitä viel et

      • rituukka

        eiköhän tuo liene:

        ROMANOV Aleksandr II Nicholoevich, Czar of Russia

        koska isän nimi sarjassakin on Nikolai


      • Matti Remes
        rituukka kirjoitti:

        eiköhän tuo liene:

        ROMANOV Aleksandr II Nicholoevich, Czar of Russia

        koska isän nimi sarjassakin on Nikolai

        Kyllä


    • iyashii

      Heippa! Mikähän on Anastasian tunnarin nimi?

      • Nataša

        Minun mielestäni se on Mne ne zhal virallisesti en ole varma...


    • Puhdas Pulmunen

      Tietääkö kukaan onko Anastasia DVD:tä Venäjällä? En itse osaa venäjää enkä voi siis tarkistaa mistään venäjän kielisiltä sivuiltakaan.

      • Matti Remes

        En tiedä


      • Hannuska

    • anastasia fani

      Mää oon kattonu ihan joka ikisen sarjan ja se on tosi hyvä!!! Toittavasti anna menee vladimirin kanssa...!

      • Nataša

        Voin sanoo että näin tulee tapahtumaan..


      • mommy
        Nataša kirjoitti:

        Voin sanoo että näin tulee tapahtumaan..

        mitä tulee tapahtuu tietääkö kukaan???


      • suljetaan luostariin
        mommy kirjoitti:

        mitä tulee tapahtuu tietääkö kukaan???

        Zabalujev hullujen huoneelle, Polina päätyy siivoojaksi teatteriin, Karl heitetään ulos tilalta, Nikita lähtee kävelemään, Vladimir ja Anna sekä Misha ja Lisa vihitään hienoissa yhteisissä häissä, puolalainen nainen daami karkotetaan Puolaan, tässä noin pääpiirtein, kts myös 31.8. kirjoittamani viesti "Anastasia jatkuu"


    • mommy_annastasi

      voitko kertoa lisää Anastasiasta meneekö vladimir vankilaan?entäs anna mitä sille tapahtuu? kerro kaikki pliis ei oo aikaa kattoo sitä joka päivä niin ois ihan kiva tietää:)kiitos näin etukäteen.

      • naastinka

        mä haluisin kans tietää Saako tsaari tietää et Anna oli maaorja
        ?


    • varma tieto Venäjältä

      Venäjällä on saatu viime vuonna valmiiksi Бедная Настя 2, eli suomalaittain varmaakin Anastasia 2. Täytyy vain odotella, että Nelonen ottaa sen ohjelmistoonsa heti, eikä kolmen vuoden viiveellä, kuten nyt menevän. Anastasian venäläisiltä kotisivuilta voi käydä katsomassa videoklippejä nyt käynnissä olevan sarjan jaksoista. Siellä myös esitetään sarjan tunnari lauluversiona, yllätys - yllätys, yksi kolmesta laulajasta on -sarjassa- nyt niin traagisesti menehtynyt Andrei Dolgorukin.

    • maansa myynyt

      Mitä tapahtui eilen nähdyssä sarjan viimeisessä jaksossa? Anna oli Anastasia, vai kuinka?

      Miten sarja voi loppua keskellä viikkoa!, en nähnyt eilen ko. jaksoa ja tänään sillä paikalla alkoikin Dr.Phil..nyt meni loppuhuipennus ohi suun:/

      Kiitos.

      • Daniina

        tuossa aiemminhan ne tuli jo ne tapahtumat viimesestä jaksosta pääpiirteittäin ja joo Anna oli Anastasia..

        Niin siitä "Anastasia 2", sekö siis jatkuu vielä siitä kun saatin tietää et Anna on Anastasia?en oo vielä löytäny aiheesta enkun kielisiä sivuja..


    • Polka89

      NASTYA= ANASTASIA.
      Mä varmaan tiiän parhaiten???

    • saako kyseisä sarjaa jostain dvd:nä,vaikka englanniksi tai suomeksi tekstitettynä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4454
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2439
    3. 133
      1667
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      188
      1173
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1074
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1020
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1010
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1005
    Aihe