missä asennossa pieni penis sisään

mielettömän rakastunut

Tapasin miehen, johon rakastuin syvästi. Olemme molemmat jo aikuisia ja suhde on edennyt jo sänkyasteelle. Tosin vasta hyväilyyn, suukotteluun, yhdessäoloon. Haluan häntä mielettömästi, mutta hänellä on hyvin pieni penis. Se on tosiaan alikehittynyt, erektiossa ehkä viisisenttinen.
Naisena tiedän että koolla ei ole mitään väliä, mutta onko kenelläkään kokemusta missä asennossa tämän pikkukaverin saa parhaiten "juurta" myöten sisään? Olen mielettömän rakastunut mieheen ja vastassa on tietysti myös keskustelu riitänkö hänelle jne. Uskaltaako tähän vastata yksikään aikuinen mies tai nainen, jolla olisi kokemusta asiasta?

22

19306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SIIIIIS

5 senttinen? itellä 10 senttii ja seki on ihan pieni nysä.mutta on mulla tyttökaveri joka sanoo että kelpaan sellasena kun olen..en vielä täysin usko tohon,siksi en osaa nauttia kunnolla seksistä ja suuseksistä

• Imuttelija

Usko sinä vaan tyttöystävääsi :-)
        Varmasti kelpaat sellaisena kun olet.

Ja muistathan sen faktan, että suuseksiä on tuhat kertaa helpompaa antaa pienemmälle miehelle = naisen leuat ei väsy niin äkkiä ja kalun saa kokonaan suuhun. Sitä lystiä harva isompi saa kokea elämässään, koska deepthroat on vaikea tehdä. Jos et usko, että suuseksissä pienemmällä miehellä on helpommat/paremmat oltavat niin kokeile vaikka kurkulla itse ;-)

Aloittajalle sanoisin, että 5 senttistä ei saa pohjaan millään mutta juurtaan myöten ihan missä vaan asennossa. Onneksi seksi on muutakin kuin yhdyntää ja aniharva nainen saa yhdynnässä isommankaan kanssa. Nautinnollisia hetkiä kultasi kanssa!

• alkuunp

Minusta mies on kokonaisuutena paljon muuta kuin pelkkä penis. Itse aion tehdä kaikkeni, että saan osoittaa miehelleni kuinka paljon arvostan häntä. Kun hän vain uskaltaisi rentoutua ja antaa minun viedä =) ... odotan vesikielellä tilaisuutta saada hänen kalunsa suuhuni. Sillä tosiaan, suuseksissä pieni penis on hyvä. Edessä on nautinnolliset suuseksiorgiat...

• paskaa

Taas joku hölmö yrittää laittaa provoa.

• Sinustaki....

...että ootko etu vai taka pillunen, mutta yhen neuvon osaan sanoa... Kokeilkaa kaikki asennot läpi nih tiiättä missä se parhaiten tuntuu ja uppoo =) Yhdistettynä hyöty ja huvi =)

• se oikea

Käy miesystäväsi kanssa nyt viikonlopun aikana läpi kaikki nämä asennot. Varmasti niistä ainakin joku sopii viissenttisellekin kikulille. Raportoi sitten vaikka ensi viikon alussa, mikä oli paras.

Vinkkinä voin sanoa, että ainakin tuossa mikä on toinen rivi ylhäältä ja äärimmäinen oikealla, on sen näköistä touhua että voisi hyvinkin toimia.

http://www.dimulka.aha.ru/sex/

• pikkukikki kasvamaan

Kyllä noissa ei ole yhtään asentoa 5cm:n pikku kikulille,eikä siinä mainitussa asennossa pikku-kikki pysy alkuunkaan sisällä,eihän se yletä häpyhuulia pitemmälle,saati sisään.

• alkuper

Kiitos tuosta kuvakavalkaadista. Löysinkin heti pari hyvää kokeiluasentoa...=)

• kuitenkin,

että minkä mittainen miesystäväsi pippeli on levossa.

• alkuper

Minulla jäi tuosta osa pois: miehen penis on 5 cm levossa ja erektiossa toki ehkä 7-10 cm. Siis alikehittynyt. Koska hänellä on vatsaa ja minulla pyöreä pylly, kohtaako sp-elimemme missä asennossa parhaiten?
      Miksi kaikkea epäillään provoksi. Miksi ei voida keskustella asiasta, joka voi olla hyvinkin arka miehille, joilla tosiaan on alikehittynyt penis.
      Minä rakastan miestä mielettömästi, kokonaisuutena. Toki seksi on tärkeää, kunhan pääsemme kunnolla tutustumaan, ja kysyinkin onko jollakin lukijoista rakas mies jolla on pieni penis, ja sen myötä niksejä asennoista. Entisen mieheni kulkumulkkua en huoli enää ikinä, vaikka hän sen koolla aina rehvastelikin.

• alkuper

Minulla jäi tuosta osa pois: miehen penis on 5 cm levossa ja erektiossa toki ehkä 7-10 cm. Siis alikehittynyt. Koska hänellä on vatsaa ja minulla pyöreä pylly, kohtaako sp-elimemme missä asennossa parhaiten?
      Miksi kaikkea epäillään provoksi. Miksi ei voida keskustella asiasta, joka voi olla hyvinkin arka miehille, joilla tosiaan on alikehittynyt penis.
      Minä rakastan miestä mielettömästi, kokonaisuutena. Toki seksi on tärkeää, kunhan pääsemme kunnolla tutustumaan, ja kysyinkin onko jollakin lukijoista rakas mies jolla on pieni penis, ja sen myötä niksejä asennoista. Entisen mieheni kulkumulkkua en huoli enää ikinä, vaikka hän sen koolla aina rehvastelikin.

• reenlund

Se käypi tuolla vehkeellä missä asennossa vaan..
        Ei muuta kuin rommit lompsaan

• Vau !

Koitas ottaa sieraimeen , tai jos lonksuu , niin hampaan koloon !

• koko?

Seurustelin aikanani miehen kanssa jolla oli aika pieni. Ensimmäisen kerran kun menimme sänkyyn niin halusin ensin maistella ja nähdä millainen sitä sisääni on tulossa, mikä pettymys! Keskitasoa pienempi, tosin sellaista on todella ihanaa maistella. Kun pääsimme itse asiaan yllätys oli minulle melkoinen, miehellä oli oikeasti tekniikka hallussa.
        Asennot löytyy kokeilemalla. Se mikä toimi jonkun toisen kanssa ei saata tuntua miltään toisen kanssa. Jos löytyy intoa, tunteita, kokeilunhalua ja mielikuvitusta nautinto on taattu.

• alkuperäinen aloittaja
        koko? kirjoitti:

Seurustelin aikanani miehen kanssa jolla oli aika pieni. Ensimmäisen kerran kun menimme sänkyyn niin halusin ensin maistella ja nähdä millainen sitä sisääni on tulossa, mikä pettymys! Keskitasoa pienempi, tosin sellaista on todella ihanaa maistella. Kun pääsimme itse asiaan yllätys oli minulle melkoinen, miehellä oli oikeasti tekniikka hallussa.
        Asennot löytyy kokeilemalla. Se mikä toimi jonkun toisen kanssa ei saata tuntua miltään toisen kanssa. Jos löytyy intoa, tunteita, kokeilunhalua ja mielikuvitusta nautinto on taattu.

Aikansa vie, että saan miehen niin sulamaan, että hän pääsee rentoutumaan ja unohtamaan sen virheellisen matsoilumallin, että iso kalu paras kalu.
        Tosin hän yrittää kuittailla, että ei pysty tyydyttämään minua pienellään, mutta olen niin rakastunut häneen, että saan jo orkun miltei suukottelemalla. Uskon, että keskustelemme vielä tästä asiasta ja siksi tässä otankin onkeeni jokaisen teidän niksin. Jotta tulee todistetuksi että miehen suuruus ei ole kiinni peniksen koosta.

• löytyy

Parasta seksiä mitä minä olen ikinä harrastanut olen harrastanut miehen kanssa jolla oli n 10 cm pitkä erektiossa. Sitä vain löysi ne asennot joissa se tuntui todella hyvältä, paljon paremmalta kuin isompi. Osui oikeaan paikkaan.
      Yksi asennoista oli niin että itse makasin selälläni ja mies oli kyljellään ja jalat sitten jotenkin siinä lomittain.

Kokeilemalla löytää.

• aloittaja

Olen harrastanut mainitsemaasi asentoa eksmieheni kanssa ja sikäli asento on hyvä, että siinä voi itse säädellä klittaa hieromalla orgasmin ajankohdan.
        Mietin, että onko tuo asento ehkä kuitenkin lyhyelle penikselle vaikea. Täytyy testata.

• mainitakseni....
        aloittaja kirjoitti:

Olen harrastanut mainitsemaasi asentoa eksmieheni kanssa ja sikäli asento on hyvä, että siinä voi itse säädellä klittaa hieromalla orgasmin ajankohdan.
        Mietin, että onko tuo asento ehkä kuitenkin lyhyelle penikselle vaikea. Täytyy testata.

tapasin kerran miehen jolla oli ihan olematon... about etusormen paksuinen.

• testattu_juttu

tää on niin totta et huh... mitä isompi vika sen suurempi leka. Monia olen lempinyt ja ei oo koolla pilattu mua, mut parhaimmat orkut ne on naimalla kuulemma saatu ei ikinään kookasta katselemalla ;)

• minö vaan N

Omalla miehelläni on aika pieni myös, ja omasta mielestäni paras asento missä sen saa juurtamyöten sisään on se kun ratsastan...taikka sitten olen selällään miehen alla ja nostan jalat ylös. Tsemppiä vaan kokeiluun.Kyllä se paras asento sieltä löytyy.

• neuvonen

Niin..tämähän on vähän rinnastettavissa niinku tilanteeseen et normikullilla yritetään tyydyttää mahlottoman isovärkkinen neito, meijän kylällä tapas yx kokenu kettu sanua että konsteilla ne isotkin vitut naidaan eikä suurilla kyrvillä.. miettikääpä sitä

• seurustelin

miehen kanssa kenel oli kans noihi mittoihin menevä kalu.. ja kyl kaikkei parhain asento oli kun mies makasi selällään lattialla ja mä olin päällä niin että pidin jalat maassa, levitin ne niin auki kun sain ja nojasin hiukan taaksepäin.. mut miehen on maattava selällään, heti ku hän nostaa itteää istuma asentoon ni ei oo enää mitää mahista saada kullia sisäänsä, koska karkaa ulottumattomii..

mut onnea sulle tämän miehen kanssa :) kunnon miehiä kun on vaikee löytää ni kannattaa pitää kiinni oli alapään pituus mikä tahansa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      77
      5311
    2. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      40
      4412
    3. Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?

Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän
      Kemijärvi
      17
      2318
    4. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      323
      1817
    5. Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja

Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä
      Maailman menoa
      224
      1707
    6. Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."

Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w
      Tanssii tähtien kanssa
      48
      1686
    7. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      31
      1677
    8. Jatkoksi ikäero keskusteluun

Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih
      Ikävä
      85
      1416
    9. 98
      1233
    10. Pilasin kaiken

No ei voi mitään enää.
      Ikävä
      54
      1224
    Aihe