Kuka murtautui galleriasivulleni ja lähetti minulle itselleni sähköpostia omasta [email protected] -sähköpostiosoitteestani?
Onko kyseinen hakkeri lähettänyt muillekin minun osoitteestani postia? Jos olette saaneet "minulta" jotain outoa postia viime aikoina, niin se on varmasti tämän tekijän tuotoksia.
Jo aikaisemmin kevättalvesta eräs adventisti lähetteli haukkumasähköposteja ja säikähti kai niitä sitten jotenkin ja ne poistuivat sähköpostisivultani, vaikka en niitä itse poistanut.
Saan olla jatkuvasti muuttamassa salasanoja tämän touhun takia.
Lähetän nyt ylläpidolle kyselyn, pystyvätkö he selvittämään hakkerin.
Kuka murtautui galleriasivulleni
17
702
Vastaukset
- sivuilta voi
odottaa ihan mitä tahansa, tämä on suome virallinen törkylaatikko. Kannattaa hakeutua muualle jos täällä on liian villiä :D
Täytyy avata jokin toinen sähköposti muulle palvelimelle ja ilmoittaa se sitten täällä, niin sinne ei sitten enää pääse galleriasivun kautta.
- se voi olla
ihan yhtä hyvin jokin virusohjelma. Nekin tekevät tuota.
Ehkä, mutta kun tulleitten postilaatikosta on poistettu erään täällä kirjoittavan henkilön herjaus- ja uhkausviestejä, vaikka itse jätin ne sinne vastaisen varalle.
- murtautumisesta ?
minulle joku lähettää elisaan postia minun sähköpostiosoitteellani,
eikös se jotenkin ole mahdollista, laittaa vain lähettäjäksi minkä tahansa osoitteen,
onko Sinun lähetetyt-kansiossa ne lähetetyt viestit ?Ei ole lähetetyt kansiossa, koska onhan kirjoittaja voinut poistaa sen sieltä lähetettyään viestin. Ehkä ylläpito voi vielä löytää sen.
- käynyt galleria-
uskova_1 kirjoitti:
Ei ole lähetetyt kansiossa, koska onhan kirjoittaja voinut poistaa sen sieltä lähetettyään viestin. Ehkä ylläpito voi vielä löytää sen.
sivuillasi, vaan lähettänyt samanlaisella osoitteella postia,
- asiattoman sisällön
vuoksi, miksi ?
Siksi, että siellä oli missioni eli adventistien evankelioiminen ja muiden varoittaminen siihen eksymästä. Tarpeeksi kun adventistit lähettivät poistopyyntöjä niin suljettiinhan se.
- koska EI VOI tietää
sitä salasanaa, niin silloin EI VOI PÄÄSTÄ, eikä poistella toisten viestejä!
Kyllä salasanan, jolla galleriasivulle ja sähköpostiinsa pääsee voi hakkeroida. Tässä Eniron ohjeet:
"3. Käyttäjätunnus ja salasana
Osaa palveluista voi käyttää vain henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnus ja salasana hankitaan Oy Eniro Finland Ab:n antamien ohjeiden mukaan.
Käyttäjän tulee säilyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa huolellisesti siten, että ne eivät joudu muiden tietoon ilman käyttäjän suostumusta. Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä toimista.
Mikäli käyttäjätunnus tai salasana on joutunut sivullisen tietoon ilman käyttäjän suostumusta, käyttäjän tulee omatoimisesti vaihtaa salasanansa. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]"- vain taitoa
riittää. Onhan ne murtautuneet Pentagoninkin tiedostoihin, joiden salaukset taitavat kuitenkin olla vähän toista luokkaa kuin Suomi24:n sivut.
- kenenkään tuhlata
vain taitoa kirjoitti:
riittää. Onhan ne murtautuneet Pentagoninkin tiedostoihin, joiden salaukset taitavat kuitenkin olla vähän toista luokkaa kuin Suomi24:n sivut.
aikaa ja rahaa. Vai niinkös kuvittelit? Ihmettelen, että miten sinun galleriiaasi voisi päästä joku ulkopuolinen, kun et pääse sinne itsekkään, kun se on suljettu!
Ainoataan ylläpito pystyy avaamaan sen ja katsomaan, että mitä olet sinne kirjoitellut ja poistamaan kaiken asiattoman törkypostauksen. Sieltä voi sitten nähdä myöskin ne jotka ovat tulleet samalta koneelta ilman nimimerkkiä!
Joten jos et halua itsellesi lisää vaikeuksia, kannattaisi pysyä totuudessa eikä antaa vääriä julkilausumia asioista ja ihmisistä!
- joiden kanssa
pelehdit nuoruutesi?
- Sen arvasinkin!
uskova_1 kirjoitti:
En tuntenut nuoruudessani adventisteja.
Jos olisit tuntenut adventisteja ja tullut uskoon jo nuorena, niin olisit säästynyt tuoltakn pahalta!Tuollainen syyttäjähengessä eläminen on kauhistus jokaiselle uskovalle, saati sitten adventisteille, jotka elävät koko sydämisesti Jeesukselle!
- mekaanista.
Ota rennosti.
Tai jotain hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737