Kuka murtautui galleriasivulleni

Kuka murtautui galleriasivulleni ja lähetti minulle itselleni sähköpostia omasta [email protected] -sähköpostiosoitteestani?

Onko kyseinen hakkeri lähettänyt muillekin minun osoitteestani postia? Jos olette saaneet "minulta" jotain outoa postia viime aikoina, niin se on varmasti tämän tekijän tuotoksia.

Jo aikaisemmin kevättalvesta eräs adventisti lähetteli haukkumasähköposteja ja säikähti kai niitä sitten jotenkin ja ne poistuivat sähköpostisivultani, vaikka en niitä itse poistanut.

Saan olla jatkuvasti muuttamassa salasanoja tämän touhun takia.

Lähetän nyt ylläpidolle kyselyn, pystyvätkö he selvittämään hakkerin.

17

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuilta voi

      odottaa ihan mitä tahansa, tämä on suome virallinen törkylaatikko. Kannattaa hakeutua muualle jos täällä on liian villiä :D

      • Täytyy avata jokin toinen sähköposti muulle palvelimelle ja ilmoittaa se sitten täällä, niin sinne ei sitten enää pääse galleriasivun kautta.


    • se voi olla

      ihan yhtä hyvin jokin virusohjelma. Nekin tekevät tuota.

      • Ehkä, mutta kun tulleitten postilaatikosta on poistettu erään täällä kirjoittavan henkilön herjaus- ja uhkausviestejä, vaikka itse jätin ne sinne vastaisen varalle.


    • murtautumisesta ?

      minulle joku lähettää elisaan postia minun sähköpostiosoitteellani,
      eikös se jotenkin ole mahdollista, laittaa vain lähettäjäksi minkä tahansa osoitteen,

      onko Sinun lähetetyt-kansiossa ne lähetetyt viestit ?

      • Ei ole lähetetyt kansiossa, koska onhan kirjoittaja voinut poistaa sen sieltä lähetettyään viestin. Ehkä ylläpito voi vielä löytää sen.


      • käynyt galleria-
        uskova_1 kirjoitti:

        Ei ole lähetetyt kansiossa, koska onhan kirjoittaja voinut poistaa sen sieltä lähetettyään viestin. Ehkä ylläpito voi vielä löytää sen.

        sivuillasi, vaan lähettänyt samanlaisella osoitteella postia,


    • asiattoman sisällön

      vuoksi, miksi ?

      • Siksi, että siellä oli missioni eli adventistien evankelioiminen ja muiden varoittaminen siihen eksymästä. Tarpeeksi kun adventistit lähettivät poistopyyntöjä niin suljettiinhan se.


    • koska EI VOI tietää

      sitä salasanaa, niin silloin EI VOI PÄÄSTÄ, eikä poistella toisten viestejä!

      • Kyllä salasanan, jolla galleriasivulle ja sähköpostiinsa pääsee voi hakkeroida. Tässä Eniron ohjeet:

        "3. Käyttäjätunnus ja salasana

        Osaa palveluista voi käyttää vain henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnus ja salasana hankitaan Oy Eniro Finland Ab:n antamien ohjeiden mukaan.

        Käyttäjän tulee säilyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa huolellisesti siten, että ne eivät joudu muiden tietoon ilman käyttäjän suostumusta. Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä toimista.

        Mikäli käyttäjätunnus tai salasana on joutunut sivullisen tietoon ilman käyttäjän suostumusta, käyttäjän tulee omatoimisesti vaihtaa salasanansa. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]"


      • vain taitoa

        riittää. Onhan ne murtautuneet Pentagoninkin tiedostoihin, joiden salaukset taitavat kuitenkin olla vähän toista luokkaa kuin Suomi24:n sivut.


      • kenenkään tuhlata
        vain taitoa kirjoitti:

        riittää. Onhan ne murtautuneet Pentagoninkin tiedostoihin, joiden salaukset taitavat kuitenkin olla vähän toista luokkaa kuin Suomi24:n sivut.

        aikaa ja rahaa. Vai niinkös kuvittelit? Ihmettelen, että miten sinun galleriiaasi voisi päästä joku ulkopuolinen, kun et pääse sinne itsekkään, kun se on suljettu!

        Ainoataan ylläpito pystyy avaamaan sen ja katsomaan, että mitä olet sinne kirjoitellut ja poistamaan kaiken asiattoman törkypostauksen. Sieltä voi sitten nähdä myöskin ne jotka ovat tulleet samalta koneelta ilman nimimerkkiä!

        Joten jos et halua itsellesi lisää vaikeuksia, kannattaisi pysyä totuudessa eikä antaa vääriä julkilausumia asioista ja ihmisistä!


    • joiden kanssa

      pelehdit nuoruutesi?

      • En tuntenut nuoruudessani adventisteja.


      • Sen arvasinkin!
        uskova_1 kirjoitti:

        En tuntenut nuoruudessani adventisteja.

        Jos olisit tuntenut adventisteja ja tullut uskoon jo nuorena, niin olisit säästynyt tuoltakn pahalta!Tuollainen syyttäjähengessä eläminen on kauhistus jokaiselle uskovalle, saati sitten adventisteille, jotka elävät koko sydämisesti Jeesukselle!


    • mekaanista.

      Ota rennosti.
      Tai jotain hoitoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe