olen onneton sillä minun rahatilanteeni on todellakin huonona. Olen ollut 3 kk ilman rahaa,
ja siinä ajassa olen ehtinyt alipainoiseksi..
Minulla ei ole sukua eikä sisaria joille voisi kääntyä lainauksiin. Luottomerkinnän vuoksi en saakaan joten en tiedä mitä tekisin?? Olisin kiitollinen jos saisin vastauksen
Laina?
6
1817
Vastaukset
- käymään
sossussa.
- :((
kävin. siellä ei paljon tee mitään ku itselläni kuulemma edun valvoja
- sitä
:(( kirjoitti:
kävin. siellä ei paljon tee mitään ku itselläni kuulemma edun valvoja
sinulla niin kuulemma edunvalvoja mutta jos sinulla ei ole tuloja niin kyllähän saa toimeentulotukea pitää.elämänkumppanillani oli samaa äskettäin ilman 3kk rahat ja kumppanini saa rahat vasta jo toimeentulotukea ja hänellä kyllä edunvalvoja on mutta ei pitäisi vaikutta mitenkään.sossun vaatii mukana tiliotetta koska jos et saa rahat näkyvät ollenkaan niin sossu itse hoitaa.ei voi hakea sossulta ilman tiliotetta.selvittä sossulle sinun tilanteesi on.oletko työtön vai?vai olet käynyt työharjoittelussa ollut niin olisi työmarkkinatukea saa?
- yhteyskeräys
tehdään niin että pistät tänne tilinumeron ja laitetaan sitten kaikki muut parikymppiä tilille rahaa. jos vaikka parikin tuhatta laittaisi niin sillä pääsisit alkuun. kuulostaako hyvältä?
- kitokset
506203-270109 sirpa pietilä.
Tarvitsisin 2.000-4.000 remonttiin sekä elämäni parantamiseen
- HAHHAHAHA
JUST JOO HAHHAHHAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot773646Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332999- 782761
- 282654
- 192485
- 522312
- 571947
- 151822
- 581776
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111683