Kirjoitatko ilmeilläsi

NainenKirjoittaa

Miten on huomaatko ilmehtiväsi kirjoittaessasi?
Nouseeko hiki pintaan ja kostuvatko kainalosi?
Punasteletko?
Tykyttääkö sydän ja kohisevatko korvasi?

Jos kirjoitat mielestäsi, jotain hupaisaa, niin kääntyvätkö myös suupielesi virneeseen?

Onko sinulla mukava asento ja pehmustetta pepan alla?

Rehelliset vastaukset saavat analyysin.
Joten jos yrität huijata, niin tiedä, että joku voi nähdä sinut.

30

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kyllä yleensä vain naurattaa kun väsään viestejäni, on ne niin pehmosia mitä tulee päästeltyä suustaan

      Sydän tykyttää harvakseltaan, oikeestaan hyvä niin, huolestuisin jos ei tykyttäisi

      Asento ei ole mukava, johtuen siitä että olen sen paremman jakkaran säätämössäni pyhittänyt sähkölabralleni ja tietsikka saa tyytyä antiikkiseen puiseen konttorituoliin,ilman pehmustetta

      • Madame Petruska

        Teillä on melkoisen hyväkuntoinen sydän. Toistaiseksi. Olette kuitenkin monesti huolissanne turhasta. Suunne ei ole kondiksessa sanojenne kanssa.Purukumin käyttö saattaisi auttaa tilanetta.

        Kirjoitusasentonne on antiikkinen. Kertonee pintyneistä asenteista.Tyyli olisi syytä erogonomoida. Hankkikaa itsellenne tyylikonsultti ja
        kiinnittäkää kattoon leuanveto tanko.
        Kyllä se siittä.


    • ex-koltis

      Miten on huomaatko ilmehtiväsi kirjoittaessasi?
      - Juu huomaan.
      Nouseeko hiki pintaan ja kostuvatko kainalosi?
      Punasteletko?
      - No ei se nyt koskaan noin koville ota.
      Tykyttääkö sydän ja kohisevatko korvasi?
      - Ei varmana.
      Jos kirjoitat mielestäsi, jotain hupaisaa, niin kääntyvätkö myös suupielesi virneeseen?
      - Kääntyy kääntyy.
      Onko sinulla mukava asento ja pehmustetta pepan alla?
      - Aika hyvä. Pyrstö ilmoittaa sitten, ellei.

      • Madame Petruska

        teidän omaavan hyvinkehittyneet pepalihakset.(lähettäisittökö kuvan tarkistusta varten?)Käänteissänne olette vikkelä.Tosin mutkissa voi suuntavaisto pettää. Hiukka vakavuutta hommaan, niin jutut paranee.


      • ex-koltis
        Madame Petruska kirjoitti:

        teidän omaavan hyvinkehittyneet pepalihakset.(lähettäisittökö kuvan tarkistusta varten?)Käänteissänne olette vikkelä.Tosin mutkissa voi suuntavaisto pettää. Hiukka vakavuutta hommaan, niin jutut paranee.

        Madame Petruskan arvostelukykyyn.


    • mitä on,nii joskus hihittelen tässä ihan yksikseni..
      Toisaalta,joskus kyllä tulee korvista mustaa savua,ku mua niin pistää vihaks..

      • Madame Petruska

        Olisikkohan teidän syytä käväistä korvalääkärissä.
        Ovatko naapurinne valittaneet savuhaitoista?

        Luultavasti kysymyksessä on aivojen ylikuormitus. Piuhottaminen kannattaisi uusia. Hermonne lienevät riekaleina. Siittä kertoo tuo ylenmääräinen hihittely.

        Paljon lepoa ja ulkoilua nyt alkuun.


      • Madame Petruska kirjoitti:

        Olisikkohan teidän syytä käväistä korvalääkärissä.
        Ovatko naapurinne valittaneet savuhaitoista?

        Luultavasti kysymyksessä on aivojen ylikuormitus. Piuhottaminen kannattaisi uusia. Hermonne lienevät riekaleina. Siittä kertoo tuo ylenmääräinen hihittely.

        Paljon lepoa ja ulkoilua nyt alkuun.

        Ei ole naapurit vielä hokanneet,mnikälainen vaara lähellä on..

        Ei voi palovaroitintakaan laittaa samaan huoneeseen tietsikan kanssa..:))


      • mii-su kirjoitti:

        Ei ole naapurit vielä hokanneet,mnikälainen vaara lähellä on..

        Ei voi palovaroitintakaan laittaa samaan huoneeseen tietsikan kanssa..:))

        Ny mulla alkaa kirjaimetkin vaihtaa jo paikkaa..


    • BadMyntton

      Minä kirjoitan ilmeilläni. Koneeni vieressä on peili, josta voin tarkastella ilmeitäni kirjoittaessani. Koko ajan myös kuvaan itseäni weppikameralla voidakseni analysoida suoritustani jälkikäteen ja karsiakseni epämiellyttävät ilmeet pois. Sydämeni hakkaa kuin patarumpu ja korvieni kohina on niin kova, että naapurit ovat jo pari kertaa paenneet asunnoistaan luullessaan että tsunami iskee. Pehmusteita on ympäriinsä ja lattiasta kattoon. Huoneessani ei ole ikkunaa ja ovi on lukittu ulkopuolelta!

      • Madame Petruska

        tämän olevan erityistapaus. Olette ilmeisemmin näitä
        taiteellisia hmm, vähän neuroottisia luonteita.
        Onko avain oveenne, jonkun teitä kaitsevan hallussa?
        Pehmustettu huone sopii teille. Kannattaisi ehkä kuitenkin asentaa huoneeseenne ikkuna.
        Olette liikaa itsenne kanssa. Tuo liioiteltu itsetarkkailu voi koitua pintyneeksi tavaksi.

        Ottakaa elämä rennommin ja heitelkää väliin kuperkeikkaa. Ehkä tuossa kuudenkympin iässä murkkuikänne helpottuu.


    • Synnove.Pullo

      luovaa kirjoittamistaiteeseeni mikä ilmenee siten, että ennen kirjoitussessiota huuhtelen käteni ja kasvoni kylmällä vedellä. Tarkistan peilistä, että jakaukseni on suorassa eikä valkoisissa paidankauluksissani ole tahroja tai ryppyjä eikä rinnuksilla ole pullanmuruja.

      Sen jälkeen ristin sormeni ja venyttelen niitä. Valitettavasti sorminiveleni eivät naksu, mutta jos naksuisivat niin naksauttelisin niitä saadakseni mojovan äänen syntymään.

      Saatan tehdä myös muutaman rentoututavan voimisteluliikkeen rentouttaakseni hartiani sekä niskanseudun jotta esteetön verenkierto aivoihini olisi turvattu.

      Sen jälkeen asetun tuoliini tietokoneeni ääreen ja.......alan kiemurrella ja keikkua tuolillani. Heilutan sormiani hakiessani sanoja näppikseltäni. Puhaltelen ja puhkun joskus jopa ähkyn, vääntelen naamani ja kikattelen omille ajatuksilleni.

      Lukiessani toisten kirjoituksia useimmiten nostan vasemman jalan tuolille, nojaan pöydän laitaan hiiri tiukassa otteessani. Välillä nauran katketakseni, välillä hihitän ja välillä puistelen päätäni.

      Joten voinemme todeta, että ainakin itselläni tämä kirjoittaminen on koko vartalolla tapahtuvaa. Vain pieni osa siitä tapahtuu aivoissa. Ja ennen kuin kukaan toinen ehtii totean, että sen kyllä tuotoksista huomaa!

      • Madame Petruska

        kirjoittaminen on harvinaisempaa. Tämä kertookin teidän olevan enemminkin liikuntaan suuntautuva persoonallisuus, kuin filosofiseen ajatteluun kykenevä. Rauhattomuutenne saattaa aiheuttaa ympäristöhaittaa muille.
        Millaiseltahan teidän kotinne mahtaa näyttää?

        Toisaalta lienette turhamainenkin ja epäluuloinen.
        Kuka teidät nyt siinä kirjoittaessa okeesti näkisi.

        Teidän tulisikkin keskittyä enemmän nyt aivojenne tuotoksiin. No, mielikuvituksenne on hyvä, kunhan se saa vähän kouluutusta.


    • Yleensä naama on peruslukemilla ja pulssi ei juuri kohoa. Ehkä tämä on tietynlaista spartalaisuutta joka on omiaan minulle. Harvoin tulee hupaisasti kirjoitettua, ja jos tulee, niin sen taidan ymmärtää vain minä itse. Joo, taidan minä hiukan hymyillä silloin:).
      Mutta kyllä sitä enempi tulee naurettua muiden tekstejä, niin että meinaa tuolilta pudota.

      Asento on mitä milloinkin, eihän näissä tuoleissa juuri vaihtoehtoja löydy.

      • Madame Petruska

        olisi syytä löysätä hihnoja. Eikait henkselit vaan ole liika kireät?
        On hyvä, että sentään kykenette nauramaan muille.
        Voisitte myös olla itseänne kohtaan lempeämpi.

        Pukeutukaa vapaa-ajalla klovin asuun. Se helpottaa itsekontrollia. Hakeudutte vaikka liikekeskukseen hauskuuttamaan yleisöä.

        Tuolinne pitäisi vaihtaa. Te voisitte kokeilla makuuasennossa kirjoittamista.


    • mayanna

      että kirjoittaessani ilmehdin. Saatan tietysti kirjoittamaani asiaa miettiessäni ilmehtiä ja kokea kiihtymystä.
      Kirjoittaminen yleensä tyydyttää minua, joten kirjoitettuani saatan myhäillä siitä ilosta, että olen saanut jonkun asian 'ulostettua' itsestäni.
      En kiinnitä huomiota tuoliin tai asentoon kun kirjoitan, jos on asiaa, kirjoitan vaikka vatsallani maaten.

      Lukiessa ilmeilen luultavasti paljon enemmän.

      • Madame Petruska

        on erittäin hyvä. Kirjoittaminen on teille sopiva ilmaisumuoto. On hyvä, että saatte siitä tyydytystä.
        Ehkä pohditte toisinaan liikaa asioita.
        Käväiskääpä joskus leikkipuistossa laskemassa liukumäkeä. Ilmehtimisenne on sujuvaa, mutta voisitte kokeilla myös omille sanoille sopivia ilmeitä.


      • mayanna
        Madame Petruska kirjoitti:

        on erittäin hyvä. Kirjoittaminen on teille sopiva ilmaisumuoto. On hyvä, että saatte siitä tyydytystä.
        Ehkä pohditte toisinaan liikaa asioita.
        Käväiskääpä joskus leikkipuistossa laskemassa liukumäkeä. Ilmehtimisenne on sujuvaa, mutta voisitte kokeilla myös omille sanoille sopivia ilmeitä.

        Leikkipuisto on kyllä kovin kaukana... *pohtii* Luulen, että saan tässä leikkiä tarpeeksi kun väistelen lasten irtipäästämiä puhallettuja ilmapalloja. Näppiskin tuntuu epäilyttävän kuolaiselta, sai muutaman osuman, kuten myös takaraivoni.

        Kuvittelepa ilmeeni.


    • animattiN

      suupieleni ovat kääntyneet ylöspäin, joten poskipääni ovat jääneet Minni Hiirimäisesti koholle jotka myös hehkuvat punaisuutta. Tiedä sitten johtuuko se kaljan nauttimisen seurauksesta vaiko muusta.

      Peffan alla on tyyny ettei tuu peräpukamia. Istuimena kampauspöydän tuoli. Asentoni on etukeno sivulle taipuneena. Imankos kuljenkin vinossa. :)

      • Madame Petruska

        voi olla hyväkin ominaisuus. Luultavasti pysyy paremmin pystyssä kovallakin tuulella. Tiedä sitten, miks varten vielä tarvitaan tämä vinoutuma mukaan.

        Ette ilmeisesti tarvitse poskipunaa. Terve punoitus poskilla kertonee innokkuudesta.

        Ei peräpukamat tule kovalla istumisesta, vaan hmm...siis pidättäytymisestä.


    • kahjovaakutin

      ilmeilenkö vai enkö. Nauran kyllä usein ääneen kun luen juttuja, ihailen hienoja oivalluksia ja olennaisen löytämistä. Omat jutut ei naurata oikeastaan koskaan. Pehmusteissa löytyy, on vähän epämukava tuoli mutta kyllä sen kestää tämän riemun rinnalla.

      • Madame Petruska

        asennuttaa peili tietsikan viereen. Näin voisitte saada ilmehtimisen mukaan. Kannattaa kokeilla. Jos ette naura omille kirjoituksillenne, niin pelikuva saattaisi jo naurattaakkin.

        Tuoli on ehdottamasti vaihdettava. Kun pepa voi hyvin, niin muukin hoituu siinä sivussa.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe