1. maksaisin velat pois
2.ostaisin auton
3.ostaisin talon
4.säästäisin loput
jos olisin mijöönääri
1
1135
Vastaukset
- MMS
MÄ MENISIN AUTOKOULUUN.SITTEN MULLA OLISI 3 4 - 7 ASUNTOA JA SITTEN VIELÄ OMAKOTITALO JONKA PIHALLA OLISI KOIRIA BERNHARDILAISIA.NÖFFEJÄ.SAKSANPAIMENKOIRIA.
TANSKANDOGGEJA.ROTTWEILEREITA.JNE JA SITTEN VIELÄ
MASTIFFEJA JA NÖFFEJÄ.LEONBERGEREITA JA COLLIETA
JA PYRENNIENMASTIFFEJA JA NÖFFEJÄ.KULTAISIA NOUTAJIA JA COLLIETA JA MM 2 KULTAISTA NOUTAJAA JA SAKSANPAIMENKOIRAT RITA JA AMANDA SEKÄ BERNHARDINKOIRA AMADEUS JA TANSKANDOGGI IITA JA ITALIAN MUOTOVALIO NÖFFI AMADEUS JA SITTEN RUOTSIN MUOTOVALIO BERNHARDILAINEN AMANDA JA SITTEN SUOMEN MUOTOVALIO NÖFFI HELMERI JA SUURSNAUTSEREITAKIN 3 0 - 3 JA SITTEN VIELÄ KESÄISIN RVA J.TY.AVOVAIMO.KIHLATTU.OLISI BIKINEISSÄ JA TOPISSA SEURANAAN RITA JA AMANDA JA SITTEN TALVISIN JOSKUS FARKUT JA POOLO PÄÄLLÄ JA SITTEN VIELÄ MEILLÄ OLISI SELLAINEN KÄMPPÄ JOSSA NÖFFI AMADEUS NUKKUISI SAMASSA JALKOPÄÄSSÄ SÄNGYSSÄMME JA SITTEN AUTOTALLISSA NUKKUISI HETA ROTTWEILER JA SITTEN KUN OLISIN PERHEELLINEN MIES TYTTÖYSTÄVÄNI.AVOVAIMONI.KIHLATTUNI.LAPSET NUKKUISIVAT YLÄKERRASSA.MINÄ JA RVA J ALAKERRASSA
JA SITTEN TÄMÄ MARIKA.KIRSI.MARIANNE.ANNIKA.YLÄKERRASSA JA HÄNEN MIEHENSÄ ALAKERRASSA.JA NOVA JA AMANDA KEITTIÖSSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646