Exä osti mulle kaikenlaisia latex asuja jotka jäi hänelle erotessamme. Nyt tekis mieli hankkia itselle latex sukkikset mutta myydäänkö niitä missään.
Sukkia löytyy mutta kun ne ei mulla pysy ylhäällä kunnolla. Sitten ne rikkoutuu niin helposti noiden sukkanauhojen kanssa. Aikoinaan huomasin että helpoimmat ne on käyttää niin, että bermuda shortsit pukee sukkien päälle. Miks silloin ei ostais suoraan sukkiksia? Mutta mistä?
Latex sukkahousut
8
4474
Vastaukset
- latexfani
tsekkaapa www.marquis.de
Hinnakkaita ja laadukkaita. Ainakin saumasukkiksina löytyy. - Nimetön
http://www.rubberfashion.de/catalog/latex-tights-with-socks-attached-p-282.html olen itse tilannu tuotteita tuosta myymälästä ja hyvää on ollu... Omistan juuri bermudat ja pitkät sukat, mutta en itsekkään niistä tykkää, kun ne juuri valuuvat alaspäin eli menee rullalle ja painaavat.
- utelias_ihmettelijä
Olisi mielen kiintoista kokeilla miltä tuollaiset kumisukkahousut tuntuu päällä. On vaan aika kalliita. Te joilla oli noita sukkia, kestääkö ne kauan, vai meneekö helposti rikki. Onkohan tuollaiset kumiset sukkahousut oikeasti mahdollista pukea päälle?
- kumia
utelias_ihmettelijä kirjoitti:
Olisi mielen kiintoista kokeilla miltä tuollaiset kumisukkahousut tuntuu päällä. On vaan aika kalliita. Te joilla oli noita sukkia, kestääkö ne kauan, vai meneekö helposti rikki. Onkohan tuollaiset kumiset sukkahousut oikeasti mahdollista pukea päälle?
Hoitona käytön jälkeen pesu lämpimällä vedellä (ehkä miedosti fairyä, jotta rasva lähtee irti). Kuivatus ja sitten talkkia, niin ei tartu itseensä kiinni.
Tuollaiset sukkikset tms. saa päälle esim. nurinperin rullaamalla tai sitten jonkun liukastavan "pukeutumisavusteen" (eros pjur cult) kanssa.
Tietysti kun välttää voimakkaita vetoja esim terävillä kynsillä, malttaa hoitaa, niin kyllä etenkin nuo kalliimmat (ja täten paremmat) kestävät vuosia.
Kokeilemaan vaan! Suosittelen. :)
- kumia
Aika paljon tilaillut euroopasta: esim. fetishuniverse.de , marquis.de, ltvs24.de , latexus.de, blackstyle.de, jne. Ebaystäkin tullut huudeltua ja ainakin tähän mennessä kaikki on mennyt OK. :)
Suomesta ei valitettavasti taida saada ns. kunnon kumiasuja enään. Noita halvempia saa kyllä, mutta laatu ei ole ihan parasta....- es-80
Kiitti vinkeistä :)
Jospa noista jostakin kaupasta löytyis sopivat.
Noista Suomesta ostetuista asuista on minullakin huonoja kokemuksia. Ainakin osa asuista särkyi ihan liian herkästi. Halpis sukat ei kestänyt sukkanauha käyttöä yhtään.
Harmi etten ollut aikoinaan kiinnostunut mistä nuo paremmat asut tilattiin, nyt siitä tiedosta olisi apua. Nuo mustat asut kun näyttää aina niin samanlaisille. - kumia
es-80 kirjoitti:
Kiitti vinkeistä :)
Jospa noista jostakin kaupasta löytyis sopivat.
Noista Suomesta ostetuista asuista on minullakin huonoja kokemuksia. Ainakin osa asuista särkyi ihan liian herkästi. Halpis sukat ei kestänyt sukkanauha käyttöä yhtään.
Harmi etten ollut aikoinaan kiinnostunut mistä nuo paremmat asut tilattiin, nyt siitä tiedosta olisi apua. Nuo mustat asut kun näyttää aina niin samanlaisille.Jos löytyi jotain. :)
Jos haluat jutella lisää aiheesta tai vinkkejä, niin laita meiliä kumi @ sair.as (poista välilyönnit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792