Sävel Lahjana

jane.london

Jos voisit valita kuka tai ketkä tulisivat sulle henkilökohtaisesti esiintymään?
Viittaan vastaukseeni tossa alempana.
Artisti tietty maksaa:)

29

2937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahjovaakutin

      mulle tulisi joku trumpetisti soittamaan Warum'in.

      • jane.london

        kaunista melodista räppiä trumpetilla!
        Hauska haaave saattaa mennä toteutukseen aikaa tai sitten ei,noista kun ei tiedä:)


      • kahjovaakutin
        jane.london kirjoitti:

        kaunista melodista räppiä trumpetilla!
        Hauska haaave saattaa mennä toteutukseen aikaa tai sitten ei,noista kun ei tiedä:)

        räppiä trumpetilla *pohtii ajatusta* Itse asiassa Warum trumpetilla ja räppinä voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen. Jään odottamaan.


      • jane.london
        kahjovaakutin kirjoitti:

        räppiä trumpetilla *pohtii ajatusta* Itse asiassa Warum trumpetilla ja räppinä voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen. Jään odottamaan.

        kait hain,mutta trumbettiräppi..kuka jaksais toitottaa siihen malliin;D


      • kahjovaakutin
        jane.london kirjoitti:

        kait hain,mutta trumbettiräppi..kuka jaksais toitottaa siihen malliin;D

        olen löytänyt sen vain yhdeltä sivulta, Ossi Runne soittaa sen albumillaan Kultainen Trumpetti, jos en väärin muista. Alun perinhän kappale oli Miliza Korjuksen esittämä, pianistia en tiedä, mutta hyvin kaihomielinen, kaunis, vanha sävelmä. Satavarmasti soi mun monttubileissä.


      • jane.london
        kahjovaakutin kirjoitti:

        olen löytänyt sen vain yhdeltä sivulta, Ossi Runne soittaa sen albumillaan Kultainen Trumpetti, jos en väärin muista. Alun perinhän kappale oli Miliza Korjuksen esittämä, pianistia en tiedä, mutta hyvin kaihomielinen, kaunis, vanha sävelmä. Satavarmasti soi mun monttubileissä.

        tuupilta hain Warumin..heh selittää paljon,mutta oli sekin hyvä.


      • kahjovaakutin
        jane.london kirjoitti:

        tuupilta hain Warumin..heh selittää paljon,mutta oli sekin hyvä.

        mitä se mahtoi selittää? *utelias keltainen*


    • bag_gie

      ei kauan tarvihe miettiä, tai oikiastaan jos miettis niin tulis runsauvenpula...

      Ensimmäisenä ain nousee mieleen ja huokauksiin iki-ihana Leonard Cohen ja pökerryttävä ääni

      • jane.london

        miehellä..ei muuta voi sanoa


    • Ak:n lapio

      Kävin Huopion markkinoilla, siellä soitti hanuria mestarismies. Joku vähän pöhnänen kävi laulamassa valssia. (En minä)

      Vaan paikakunnan kalanpyytäjämaestro myi tuoretta affenta, siika, kuhaa ja haukea fileerattuna, markettien hintoihin verrattuna edullisesti.

      Olen josku käynyt ko. markkinoilla keikalla, ja hauskaa on ollut.

      ps. Myyntipaikat eivät maksa mitään, eivätkä soittjat saa kahveekupin ja pullan lisäksi palkkaa.

      • jane.london

        Tarkoitus ei ollut niin lahnamainen kuin oli tarkoitus.
        Soittajille vähintäinkin soppaa,jos muu ei alas mene.Muuten silakoita vois myydä tuplahintaan,kun kerran kansa tykkää maksaa jonottamisesta;D


      • jane.london

        luin sun vastauksen niin nopeesti,että näin jo vastalauseen silmissäni!
        Hienoa,että markkinoilla ollaan kaikki yhdessä ja ilman voiton maksimoimista,eli yksi päivä vuodessa tätä voisi olla koko vuosi yhtä juhlaa sisimmässämme!


    • ex-koltis

      Alhambrasta kitaralla. Kuunnellen kaulakkain ihanan naisen kanssa lämpimässä auringonlaskussa.

      • jane.london

        kuka sitte kaulailee epäihanaa...kitaran puhuessa


      • ex-koltis
        jane.london kirjoitti:

        kuka sitte kaulailee epäihanaa...kitaran puhuessa

        Vaan tiedä.


      • jane.london
        ex-koltis kirjoitti:

        Vaan tiedä.

        ihan heti muistaisi,mutta nyt tuli syyllinen olo.


      • ex-koltis
        jane.london kirjoitti:

        ihan heti muistaisi,mutta nyt tuli syyllinen olo.

        Mistä?


      • jane.london
        ex-koltis kirjoitti:

        Mistä?

        sitä epäihanaakin ja varsinkin kitaran laulaessa


      • ex-koltis
        jane.london kirjoitti:

        sitä epäihanaakin ja varsinkin kitaran laulaessa

        Joku tippis saattaisi ehkä harhautua halailemaan koltiaisen kanssa.


    • Valitsisin tai toivoisin Arkunkantajaa laulamaan minulle yhden sykähdyttävästi kulkevan iskelmän. Hän saisi varmana, saman murheellisen temmon päälle kuin alkuperäisessä. Niin voisiko sitä toivoa enempää.

      ”--Täysikuu on tummanpunainen ja arvoitus on koristeellinen, pikkuhiljaa vähän kerrallaan lemmen kahleet ja murheet haihduttaa.
      Outo pilke silmäkulmassa, toinen toistaan salaa koskettaa. Kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa.
      Kaikenlaista kuvitellessaan kerta kerran jälkeen unohtaa ja iltatuuli kyyneleet kuivaa -”

      • jane.london

        kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa..se olis siinä!Kaitpa Arkunkantaja kuulee tämän ja pistää toiveen toteutumaan,siis sen laulutoiveen:)


      • jane.london kirjoitti:

        kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa..se olis siinä!Kaitpa Arkunkantaja kuulee tämän ja pistää toiveen toteutumaan,siis sen laulutoiveen:)

        Minulle tulee tästä laulusta aina mieleen tupakansavun täyttämä, heikosti valaistu salakapakka kieltolain aikaan. Jossa yleisö istuu hievahtamatta puvut yllä ja pöydillä on whiskyä lasit täynnä. Kyllä tämä biisi kuuluu karujen balladien karheasoundiseen kerhoon. Biisin alkaa tosi upeasti pianon pimputuksella ja pikkuhiljaa tulee muut soittimet mukaan. Yes, minä tykkään ainakin


      • jane.london
        Waffen-ss kirjoitti:

        Minulle tulee tästä laulusta aina mieleen tupakansavun täyttämä, heikosti valaistu salakapakka kieltolain aikaan. Jossa yleisö istuu hievahtamatta puvut yllä ja pöydillä on whiskyä lasit täynnä. Kyllä tämä biisi kuuluu karujen balladien karheasoundiseen kerhoon. Biisin alkaa tosi upeasti pianon pimputuksella ja pikkuhiljaa tulee muut soittimet mukaan. Yes, minä tykkään ainakin

        mä uskon Arkunkantajaan ammattimiehiä kun on!


      • kahjovaakutin
        Waffen-ss kirjoitti:

        Minulle tulee tästä laulusta aina mieleen tupakansavun täyttämä, heikosti valaistu salakapakka kieltolain aikaan. Jossa yleisö istuu hievahtamatta puvut yllä ja pöydillä on whiskyä lasit täynnä. Kyllä tämä biisi kuuluu karujen balladien karheasoundiseen kerhoon. Biisin alkaa tosi upeasti pianon pimputuksella ja pikkuhiljaa tulee muut soittimet mukaan. Yes, minä tykkään ainakin

        arkunkantaja kun vetäisee sen haitarilla niin suomalainen ilta on siinä.


      • kahjovaakutin kirjoitti:

        arkunkantaja kun vetäisee sen haitarilla niin suomalainen ilta on siinä.

        Romuluinen komppi, vatvova kitara ja suoralinjainen basso höystettynä narisevalla hanurilla. Ja kun sekaan lisätään arkunkantajan laulua missä on intohimoja ja kaipuuta. Ilta tuntuisi täydelliseltä.:)


    • iki-ihana Besame Mucho, Andrea Bocellin esittämänä.

      Toinen ehdoton toivomus listalla on: Lifestylen mieskuoron esittämänä humppa "Oi Josef Josef" Zonen johtamana.

      Kolmas toivomus: Virtuoso-lauluyhtye ja "Balladi elokuvasta Klaani"

      "Aamuyössä aistein avoimin
      elämääni silmiin katselin.
      Vanhan eilisen, uuden tulevaisuuden mä näin
      ja silloin paljon oivalsin.

      Aamuyössä aistein riisutuin, huomispäivään uupumatta uin.
      Mä katsoin aurinkoon, elämässä kiinni oon,
      sen tajusin ja riemuun hullaannuin.

      Sua odotan, siis näkemiin.
      Sinut kätken uniin kauniisiin.
      Sinua siis odottamaan jään,
      sinusta tarkoituksen hankin elämään.

      Aamuyössä aistein auennein,
      eilispäivät kaikki talteen vein,
      ne kätken sydämeen ja jos niillä jotain teen,
      ne kertoo, niin ne kertoo rakkautein."

    • Masse-setä

      Vainio voisi ensin esittää:
      Albatrossi vain voi vapana näin liitää... Ja Juice laittaisi... Juankoski hier ai käm. Ja Mårtenson... Kaikki elämässä on turhaa..

      Niin, sitten voisin laittaa jotain omaa siihen sekaan, esim:
      Rossia ajelin, vaan turhaan, satula ei ollut passeli, se minut pahasti hiersi.

    • mayanna

      näkevänikuulevani SIG-yhtyeen kesäpippaloissa takapihallani.

      Talvisena takkailtana Neil Young kitaroineen nojatuolini käsinojalla saisi poskeni hehkumaan :)

    • jane.london

      kaikille!
      En vastannut jokaiseen viestiin..
      Flunssa jatkuu ja yskä erityisesti.
      Voimat rajalliset ja keskittyminen samoin.
      Palaillaan,kun fiilis on ok ja fysiikka myös:)

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe