Tämä paljon puhuttu Attan passi on yksi hauskimmista salaliittopösilöitten hengentuotteista. Yritin etsiä tietoja siitä että onko tämä koko juttu edes miltään osin totta. Löysin vain viitteitä salaliittosaiteille, jossa toistellaan innokkaasti tarinaa "Attan todellisuutta uhmaavasta loistokuntoisesta passista, joka löydettiin WTC:n luonta".
Attan passi löytyi kuitenkin Bostonista:
Lainaus:
• Mohammed Atta's flying passport. Bracken wonders: How did Atta, emcee of terror, usher a jumbo jet into one of the tallest buildings in the world, reduce it to a pile of dust, then have his passport land unscathed in the ruins of the towers, to be conveniently found later by investigators? It's a puzzler, but Bracken's claim may not be entirely true. A passport was found near the towers on September 15 (according to various news reports), but Atta's passport, at least his Saudi one, was found in a rental car—in Boston
Tosiasiassa komission raportissa kerrotaan jonkun ohikulkijan antaneen Satam Al Suqamin passin NYPD:n poliisille hieman ennen tornien romahtamista. Tästä on lähtenyt liikkeille huhu "Attan passista" jota ainakin tuhat salaliittosaittia toistelee, eikä kukaan vaivaudu tarkistmaan faktoja.
Komission raportti:
Lainaus:
MS. SUSAN GINSBURG: Beginning with passports. Four of the hijackers passports have survived in whole or in part. Two were recovered from the crash site of United Airlines flight 93 in Pennsylvania. These are the passports of Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi. One belonged to a hijacker on American Airlines flight 11. This is the passport of Satam al Suqami. A passerby picked it up and gave it to a NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. A fourth passport was recovered from luggage that did not make it from a Portland flight to Boston on to the connecting flight which was American Airlines flight 11. This is the passport of Abdul Aziz al Omari.
Attan passi
34
1475
Vastaukset
- voimala
Mikä yhdisti Attan 100% varmuudella torneihin osuneisiin lentokoneisiin?
- Virkkari
Kaikista lennoista piti kai jo silloin olla matkustajaluettelot. Ne tehdään varausten ja lennoille kirjautumisten mukaan. Lentomatkaa varatessa ja maksaessa pitää yleensä todistaa henkilöllisyytensä, ainakin luottokortlla maksaessa, ja henkilöllisyys selviää siitä luottokortistakin. Amerikassa ei taida olla paljoa tapana maksella tuollaisia käteisellä ja nimettömänä. Lentokentillä on myös paljon turvakameroita, joiden ottamista kuvista voidaan tunnistaa ihmisiä. Eihän tämä tietenkään 100% todiste ole, mutta meille virkkareille ihan riittävä.
- voimala
Virkkari kirjoitti:
Kaikista lennoista piti kai jo silloin olla matkustajaluettelot. Ne tehdään varausten ja lennoille kirjautumisten mukaan. Lentomatkaa varatessa ja maksaessa pitää yleensä todistaa henkilöllisyytensä, ainakin luottokortlla maksaessa, ja henkilöllisyys selviää siitä luottokortistakin. Amerikassa ei taida olla paljoa tapana maksella tuollaisia käteisellä ja nimettömänä. Lentokentillä on myös paljon turvakameroita, joiden ottamista kuvista voidaan tunnistaa ihmisiä. Eihän tämä tietenkään 100% todiste ole, mutta meille virkkareille ihan riittävä.
Sanotaan ettei ole mitään matkustajalistoja olemassa, eikä turvakamerakuvia, kuitenkin jonkun teorian mukaan Atta joka ei ollut suorittanut huippuarvostettua ja vaativaa matkustajakone lentolupakirjaa ja kuitenkin onnistui pamauttamaan koneen päin tornia ja vieläpä manuaaliohjauksella vauhdin ollessa 200 metriä sekunnissa, ei kovin uskottavaa!
Tosiaan moni ei varmasti saa edes traktoria liikkeelle vaikka olisi ikänsä ajanut autolla, Atta se vaan oli huippulahjakas koska ensimmäinen kipparikoe jumbon puikoissa meni niin nappiin! - Virkkari
voimala kirjoitti:
Sanotaan ettei ole mitään matkustajalistoja olemassa, eikä turvakamerakuvia, kuitenkin jonkun teorian mukaan Atta joka ei ollut suorittanut huippuarvostettua ja vaativaa matkustajakone lentolupakirjaa ja kuitenkin onnistui pamauttamaan koneen päin tornia ja vieläpä manuaaliohjauksella vauhdin ollessa 200 metriä sekunnissa, ei kovin uskottavaa!
Tosiaan moni ei varmasti saa edes traktoria liikkeelle vaikka olisi ikänsä ajanut autolla, Atta se vaan oli huippulahjakas koska ensimmäinen kipparikoe jumbon puikoissa meni niin nappiin!Esimerkiksi Itämeren laivaliikenteessä on pitänyt tehdä matkustajaluettelot Estonian onnettomuudesta lähtien. Kyllä kai amerikkalaiset lentoyhtiötkin tekivät jonkinlaiset listat jo 2001. Amerikassa kaikki maksetaan luottokorteilla, lentoyhtiöt eivät taida edes huolia käteistä, eli jo pelkistä maksuistakin saatiin tehtyä matkustajaluettelot vaikka jälkikäteen. Ei kai missään ole väitetty, että juuri Atta ohjasi konetta? Eikä se edes ole niin vaikeaa, kun saa haltuunsa jo valmiiksi lentävän koneen. Nousu ja laskeutuminen ovat ne vaikeimmat kohdat. Itsekin olen kokeillut Microsoftin lentosimulaattoria, joka on hyvin realistinen, ei se pelkkä lentely ole mitenkään vaikeaa.
- voimala
Virkkari kirjoitti:
Esimerkiksi Itämeren laivaliikenteessä on pitänyt tehdä matkustajaluettelot Estonian onnettomuudesta lähtien. Kyllä kai amerikkalaiset lentoyhtiötkin tekivät jonkinlaiset listat jo 2001. Amerikassa kaikki maksetaan luottokorteilla, lentoyhtiöt eivät taida edes huolia käteistä, eli jo pelkistä maksuistakin saatiin tehtyä matkustajaluettelot vaikka jälkikäteen. Ei kai missään ole väitetty, että juuri Atta ohjasi konetta? Eikä se edes ole niin vaikeaa, kun saa haltuunsa jo valmiiksi lentävän koneen. Nousu ja laskeutuminen ovat ne vaikeimmat kohdat. Itsekin olen kokeillut Microsoftin lentosimulaattoria, joka on hyvin realistinen, ei se pelkkä lentely ole mitenkään vaikeaa.
Näkee että et tiedä lentämisestä juuri mitään, tunnen lentokapteeneja ja suuri osa koulutuksesta menee suunnistuksen opetteluun, jopa tähdistä on luettava sekstantin avulla sijainti, miten luulit Attan yläilmoissa tietävän missä oli ja minne piti mennä ja kuinka saadaan automaattiohjaus pois päältä, kuule älä viitsi olla hemmo ja tuoda esiin että voi kun oli helppoo.
- Virkkari
voimala kirjoitti:
Näkee että et tiedä lentämisestä juuri mitään, tunnen lentokapteeneja ja suuri osa koulutuksesta menee suunnistuksen opetteluun, jopa tähdistä on luettava sekstantin avulla sijainti, miten luulit Attan yläilmoissa tietävän missä oli ja minne piti mennä ja kuinka saadaan automaattiohjaus pois päältä, kuule älä viitsi olla hemmo ja tuoda esiin että voi kun oli helppoo.
Automaattiohjaus menee varmaankin pois päältä yhdestä kytkimestä. Ja oliko se muka edes päällä? Päiväaikaan lentokoneella suunnistaminen on helppoa, jos vähänkään tuntee allaolevaa maisemaa. New York ja sen kaksoistornit näkyivät varmasti jo hyvin kaukaa.
- voimala
Virkkari kirjoitti:
Automaattiohjaus menee varmaankin pois päältä yhdestä kytkimestä. Ja oliko se muka edes päällä? Päiväaikaan lentokoneella suunnistaminen on helppoa, jos vähänkään tuntee allaolevaa maisemaa. New York ja sen kaksoistornit näkyivät varmasti jo hyvin kaukaa.
Oikeat lentokapteenit lentää myös yöllä ja sentakia tarvitsevat hätäsuunnistustavan. Atta ei tietenkään olisi moiseen pystynyt eikä tarvinnutkaan koska oli aamupäivä.
Jos Salkkarit väittisi päinvastaista osaisit varmasti huomattavasti näppärämmin vakuuttaa kuinka vaikeaa on lentäminen ja lentosuunnistus, koska se on totta, eikä tarvitsisi turvautua jonninjoutaviin jossitteluihin ja oletuksiin kuten tämä.
>Automaattiohjaus menee varmaankin pois päältä yhdestä kytkimestä. Ja oliko se muka edes päällä? Päiväaikaan lentokoneella suunnistaminen on helppoa, jos vähänkään tuntee allaolevaa maisemaa. New York ja sen kaksoistornit näkyivät varmasti jo hyvin kaukaa. - Virkkari
voimala kirjoitti:
Oikeat lentokapteenit lentää myös yöllä ja sentakia tarvitsevat hätäsuunnistustavan. Atta ei tietenkään olisi moiseen pystynyt eikä tarvinnutkaan koska oli aamupäivä.
Jos Salkkarit väittisi päinvastaista osaisit varmasti huomattavasti näppärämmin vakuuttaa kuinka vaikeaa on lentäminen ja lentosuunnistus, koska se on totta, eikä tarvitsisi turvautua jonninjoutaviin jossitteluihin ja oletuksiin kuten tämä.
>Automaattiohjaus menee varmaankin pois päältä yhdestä kytkimestä. Ja oliko se muka edes päällä? Päiväaikaan lentokoneella suunnistaminen on helppoa, jos vähänkään tuntee allaolevaa maisemaa. New York ja sen kaksoistornit näkyivät varmasti jo hyvin kaukaa.Miksi turhaan spekuloit jollain yösuunnistuksilla, kun homma tapahtui kirkkaassa päivänvalossa. Lentokonekaapparit varmasti tarkistivat myös sääennusteet, ja toteuttivat homman sellaisena päivänä, jolloin alueella oli kirkas ja pilvetön sää. Pilvisyyskin olisi hankaloittanut suunnistusta kokemattomalle ja osaamattomalle. Kirkkaassa päivänvalossa ja kirkkaalla säällä valmiiksi ilmassa lennossa olleiden lentokoneiden ohjaaminen päin kaksoistorneja ja pentagonia ei todellakaan ollut mikään vaikea suoritus. Väittäisin pystyväni siihen itsekin pienellä opiskelulla ja simulaattoriharjoittelulla.
- voimala
Virkkari kirjoitti:
Miksi turhaan spekuloit jollain yösuunnistuksilla, kun homma tapahtui kirkkaassa päivänvalossa. Lentokonekaapparit varmasti tarkistivat myös sääennusteet, ja toteuttivat homman sellaisena päivänä, jolloin alueella oli kirkas ja pilvetön sää. Pilvisyyskin olisi hankaloittanut suunnistusta kokemattomalle ja osaamattomalle. Kirkkaassa päivänvalossa ja kirkkaalla säällä valmiiksi ilmassa lennossa olleiden lentokoneiden ohjaaminen päin kaksoistorneja ja pentagonia ei todellakaan ollut mikään vaikea suoritus. Väittäisin pystyväni siihen itsekin pienellä opiskelulla ja simulaattoriharjoittelulla.
Mistä voit 100% varmuudella tietää että homma oli helppo suorittaa, koska kukaan muu ei ole sitä tehnyt eikä yrittänyt.
Mihin siis perustat tietosi homman helppoudeta, vain siihenkö että uskot lentotaidottoman Attan kavereineen onnistuneen kolmasti ensimmäisen ja ainoan kerran. - Virkkari
voimala kirjoitti:
Mistä voit 100% varmuudella tietää että homma oli helppo suorittaa, koska kukaan muu ei ole sitä tehnyt eikä yrittänyt.
Mihin siis perustat tietosi homman helppoudeta, vain siihenkö että uskot lentotaidottoman Attan kavereineen onnistuneen kolmasti ensimmäisen ja ainoan kerran.Mistä itse voit tietää, että homma oli vaikea? Mistä päättelet Attan kavereineen olleen täysin lentotaidottomia?
- voimala
Virkkari kirjoitti:
Mistä itse voit tietää, että homma oli vaikea? Mistä päättelet Attan kavereineen olleen täysin lentotaidottomia?
On oletusta ja spekulaatiota että "jos" Atta olisi lentotaitoinen.
Lentäjien ammatti on vaativaa ja hyväpalkkaista, vaatien vuosien koulutuksen, jos se olisi helppoa se olisi minimipalkkaista roskatyötä johon laitapuolen kulkijat joutuisivat.
Siitä tiedän että se ei ole helppoa.
Lisäksi et kykene avaamaan edes kännykkää jos et tiedä nelinumeroista lukua, automaattiohjaukset ja monet muut koneen hallintaan liittyvät asiat perustuu numeroihin ja kytkimiin syöttettyihin koodeihin.
Todellakin jos sitä et tiedä Jumboja hallitsee tietokoneet. - Tohtori.Jones
voimala kirjoitti:
On oletusta ja spekulaatiota että "jos" Atta olisi lentotaitoinen.
Lentäjien ammatti on vaativaa ja hyväpalkkaista, vaatien vuosien koulutuksen, jos se olisi helppoa se olisi minimipalkkaista roskatyötä johon laitapuolen kulkijat joutuisivat.
Siitä tiedän että se ei ole helppoa.
Lisäksi et kykene avaamaan edes kännykkää jos et tiedä nelinumeroista lukua, automaattiohjaukset ja monet muut koneen hallintaan liittyvät asiat perustuu numeroihin ja kytkimiin syöttettyihin koodeihin.
Todellakin jos sitä et tiedä Jumboja hallitsee tietokoneet.Etkö todella tiennyt että kaikki neljä koneita lentänyttä kaappaajaa olivat suorittaneet Yhdysvalloissa lentolupakirjan. Lentolupakirjaa ei saa Suomessa eikä Usassa ilman kirjallista kirjallista koetta ja "inssiajoa". Lisäksi juuri Atta, jota väität lentotaidottomaksi, oli suorittanut liikelentäjän tutkinnon, ja hänelllä oli oikeus lentää monimoottorista konetta.
Miksi valehtelet? Onko salaliittokultin puolustaminen todella tuon kaiken valehtelemiseen käyttämäsi ajan ja energian arvoista?
"FAA records show that four of the 19 hijackers—one aboard each flight—possessed FAA
certificates as qualified pilots. FAA certification required that a candidate complete a
requisite amount of flight training and pass both a written exam and practical skills test.
Each of the four pilots received flight training in the United States, which is recognized
as having one of the world’s most advanced pilot training education and certification
system in the world, and trains many pilots from many nations.
Among the five hijackers of American Airlines Flight 11, only Mohammed Atta held a
certificate from the FAA as a qualified private and commercial pilot, including
Staff Statement No. 4 5
proficiency rating in multi-engine aircraft operation. Atta received his commercial pilot
certificate in December, 2000. Records indicate that Atta received Boeing flight
simulator training sessions."
http://www.9-11commission.gov/staff_statements/staff_statement_4.pdf voimala kirjoitti:
Sanotaan ettei ole mitään matkustajalistoja olemassa, eikä turvakamerakuvia, kuitenkin jonkun teorian mukaan Atta joka ei ollut suorittanut huippuarvostettua ja vaativaa matkustajakone lentolupakirjaa ja kuitenkin onnistui pamauttamaan koneen päin tornia ja vieläpä manuaaliohjauksella vauhdin ollessa 200 metriä sekunnissa, ei kovin uskottavaa!
Tosiaan moni ei varmasti saa edes traktoria liikkeelle vaikka olisi ikänsä ajanut autolla, Atta se vaan oli huippulahjakas koska ensimmäinen kipparikoe jumbon puikoissa meni niin nappiin!suoritti lentokoulun Floridassa ja sai lentäjälisenssin. Hän tutki sen jälkeen ohjaamovideoita matkustajakoneista ja harjoitteli Boeing 727 -simulaattorilla. Hänen liikkeensä jäljitettiin "paperijäljestä" ja turvakameroiden kuvista.
- voimala
Tohtori.Jones kirjoitti:
Etkö todella tiennyt että kaikki neljä koneita lentänyttä kaappaajaa olivat suorittaneet Yhdysvalloissa lentolupakirjan. Lentolupakirjaa ei saa Suomessa eikä Usassa ilman kirjallista kirjallista koetta ja "inssiajoa". Lisäksi juuri Atta, jota väität lentotaidottomaksi, oli suorittanut liikelentäjän tutkinnon, ja hänelllä oli oikeus lentää monimoottorista konetta.
Miksi valehtelet? Onko salaliittokultin puolustaminen todella tuon kaiken valehtelemiseen käyttämäsi ajan ja energian arvoista?
"FAA records show that four of the 19 hijackers—one aboard each flight—possessed FAA
certificates as qualified pilots. FAA certification required that a candidate complete a
requisite amount of flight training and pass both a written exam and practical skills test.
Each of the four pilots received flight training in the United States, which is recognized
as having one of the world’s most advanced pilot training education and certification
system in the world, and trains many pilots from many nations.
Among the five hijackers of American Airlines Flight 11, only Mohammed Atta held a
certificate from the FAA as a qualified private and commercial pilot, including
Staff Statement No. 4 5
proficiency rating in multi-engine aircraft operation. Atta received his commercial pilot
certificate in December, 2000. Records indicate that Atta received Boeing flight
simulator training sessions."
http://www.9-11commission.gov/staff_statements/staff_statement_4.pdfOn syytä epäillä monia lentokonekaappauksen ja lentokoneen lentoon liittyviä asioita kuten miksi yksikään kone ei lähettänyt kaappausviestiä tai miksi koneet sai lentää vapaana Usan valvotussa ilmatilassa, nämä kaikki ovat vähäpätöisempiä epäselvyyksiä verrattuna Wtc 1-7 jo todistettuihin hallittuihin purkuoperaatioihin.
Hauska Wtc 7 , Mystinen Wtc 6-5 selvääkin selvempi Wtc 1-2 - voimala
sharyn kirjoitti:
suoritti lentokoulun Floridassa ja sai lentäjälisenssin. Hän tutki sen jälkeen ohjaamovideoita matkustajakoneista ja harjoitteli Boeing 727 -simulaattorilla. Hänen liikkeensä jäljitettiin "paperijäljestä" ja turvakameroiden kuvista.
Katso esim, Wtc 6:en raunioita ja selitä tapahtuma kannallesi sopivaksi!
- Tohtori.Jones
voimala kirjoitti:
On syytä epäillä monia lentokonekaappauksen ja lentokoneen lentoon liittyviä asioita kuten miksi yksikään kone ei lähettänyt kaappausviestiä tai miksi koneet sai lentää vapaana Usan valvotussa ilmatilassa, nämä kaikki ovat vähäpätöisempiä epäselvyyksiä verrattuna Wtc 1-7 jo todistettuihin hallittuihin purkuoperaatioihin.
Hauska Wtc 7 , Mystinen Wtc 6-5 selvääkin selvempi Wtc 1-2Jäit kiinni valehtelusta ja virheesi myöntämisen sijasta jatkat muina miehinä valehtelua toisista aiheista! On siinä meillä taas yksi sankari.
- voimala
Tohtori.Jones kirjoitti:
Jäit kiinni valehtelusta ja virheesi myöntämisen sijasta jatkat muina miehinä valehtelua toisista aiheista! On siinä meillä taas yksi sankari.
Esitä faktaa väittämällesi että Kapteeni Atta hallitsi Jumbojetin Fyysisen lentämisen sekä teknisen suunnistuksen, niin epäilykseni sitä kohtaa voi vähetä.
Se että alat kääntämään asiaa muka minun tarkoitukselliseen valehteluun asian puolesta saattaa omat motiivisi huonoon valoon. - voimala
Tohtori.Jones kirjoitti:
Jäit kiinni valehtelusta ja virheesi myöntämisen sijasta jatkat muina miehinä valehtelua toisista aiheista! On siinä meillä taas yksi sankari.
Kannaltasi olisi mitä mieluisinta saada Salkkari näyttämään epärehellisiltä valehtelialta, toki, toki, sen ymmärtää.
- operaatio northwoods
sharyn kirjoitti:
suoritti lentokoulun Floridassa ja sai lentäjälisenssin. Hän tutki sen jälkeen ohjaamovideoita matkustajakoneista ja harjoitteli Boeing 727 -simulaattorilla. Hänen liikkeensä jäljitettiin "paperijäljestä" ja turvakameroiden kuvista.
Niin suoritti! Mitäs se kertoo? No minäpäs kerron.
Attan tyttöystävän lausunnon mukaan pojilla oli aina rahaa ja viinaa ja kokaiinia. Tämä on selvä sillä CIA maksoi heidän USAssa olemisen ja lentokoulut sun muut. Atta ja kumppanit olivat CIAn pikku sikoja ja tärkeä osa 911 salaliittoa. Tosin Atta ja pojjat eivät tästä itse mitään tienneet.
11.9.2001 oli New Yorkissa suuri terrorismin vastainen harjoitus jossa simuloitiin kaapattujen lentokoneiden törmäämistä pilvenpiirtäjiin (uskomatonta, mutta googleta jos et usko minua). Atta kumppaneineen hälytettiin harjoitukseen mukaan simuloida, että kuinka lentokoneeseen pääsee. Se oli heidän ainoa tehtävä. Kun pojat olivat koneessa, heidän tehtävä oli CIAn kannalta tehty - saatiin mm. turvanauhan kuvat.
Tästä eteen päin tapahtumat ovat epäselvät. Minne lentokoneet joutuivat? Mitä tapahtui matkustajille. Selvää on vain se, että CIA tappoi heidät kaikki, koska WTChen ei lentänyt matkustajakone vaan sotilaskoneet. On myös mahdollista, että matkustajaluettelot ovat tekaistut. Tämä oli normaali käytäntö jo 60-luvulla kuten huomaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
Toinen vaihtoehto on jatkaa uskoa massamurhaajiin. - AnonyymiUUSI
Virkkari kirjoitti:
Mistä itse voit tietää, että homma oli vaikea? Mistä päättelet Attan kavereineen olleen täysin lentotaidottomia?
Atta ja muut kävi muuten pilotin koulut.
- mutta..
"Tosiasiassa komission raportissa kerrotaan jonkun ohikulkijan antaneen Satam Al Suqamin passin NYPD:n poliisille hieman ennen tornien romahtamista."
..tuo passi löydettiin kuitenkin WTC -tornien raunioista, ei siis ENNEN tornien sortumaa.
Ps. Onnittelut, että onnistuit rekisteröitymään niin, että rekisteröitymispäiväsi ei näy! ;)
Keep up good working.. (Vaikka totuutta et voi miksikään muuttaa, vaikka omisit 3000 eri henkilöllisyyttä.)
Muista Skepu, että täällä Suomessa emme ole yhtä tyhmiä mitä jenkeissä suurin osa on! Ja kiitos siitähän kuuluu USA:n aivopesukoneistolle, jota täällä meillä Suomessa ei vielä onneksi Teidän mittakaavassa ole.
Mutta joo, näköjään palkka juoksee sinunkin tilillesi vielä, saas nähdä kuinka kauan.. Vuosi pari ehkä, viisi korkeintaan, sitten on edessä sama tilanne, kuin mitä nyt on natsirikollisten kohdalla.. Nauti vielä kuin voit!- ilmeisesti et
Et varmaankaan siis katsonut sitä komission raporttia eli virallista versiota... siinähän juuri puhutaan al-suqamin passista ennen sortumisia.
- terroristin passi
Lainaus menee "terroristin passi" tai "kaapparin passi". Jos joku on sanonut, että Attan passi niin mitä väliä... ei sieltä kenenkään passia oikeasti löytynyt. Väite on täysin naurettava, että passi lensi lentokoneen tormatessä kadulle läpi tulipallojen. Sitten joku sen löysi ja antoi poliisille: "tässä terroristin passi" :D
Mieti mihin säkin oikein uskot!!- miksi siis ei
Ihmisten ID-kortteja jne pelastui koneista. Miksi ei passikin?
- ?!?!
miksi siis ei kirjoitti:
Ihmisten ID-kortteja jne pelastui koneista. Miksi ei passikin?
Petonit pulverisoituu, lentokoneet häviävät olemattomiin mustinelaatikoineen, mutta passit ja id-kortit kestää!
- olennainen kysymys
miksi siis ei kirjoitti:
Ihmisten ID-kortteja jne pelastui koneista. Miksi ei passikin?
Ja sanoihan ne, että Osama on syyllinen ja sitten kuitenkin väärensivät hänen tunnustusvideon. Sanoihan 911 komission raportti, että lento 93 syöksyi maahan Pennsylvaniassa hurjan kapinan jälkeen jonka matkustajat Mark "hi mom" Binghamin johdolla järjestivät. Kumma vain, että Donald Rumsfeld sanoi että lento 93 ammuttiin alas. Ex-puollustusministeri on siis täysin erimieltä 911 komission raportin kanssa. Ja sinä edelleenkin uskot mitä he sanovat?? Vieläkö uskot ID-kortteihin sun muihin ihmeisiin??
- *Kansalainen*
olennainen kysymys kirjoitti:
Ja sanoihan ne, että Osama on syyllinen ja sitten kuitenkin väärensivät hänen tunnustusvideon. Sanoihan 911 komission raportti, että lento 93 syöksyi maahan Pennsylvaniassa hurjan kapinan jälkeen jonka matkustajat Mark "hi mom" Binghamin johdolla järjestivät. Kumma vain, että Donald Rumsfeld sanoi että lento 93 ammuttiin alas. Ex-puollustusministeri on siis täysin erimieltä 911 komission raportin kanssa. Ja sinä edelleenkin uskot mitä he sanovat?? Vieläkö uskot ID-kortteihin sun muihin ihmeisiin??
"Kumma vain, että Donald Rumsfeld sanoi että lento 93 ammuttiin alas. Ex-puollustusministeri on siis täysin erimieltä 911 komission raportin kanssa."
Minustakin on tavattoman kummallista ettei "Rummy" kuulunutkaan salaliittoon, kun menee tuollaisia puhelemaan :) - *Kansalainen*
"Väite on täysin naurettava, että passi lensi lentokoneen tormatessä kadulle läpi tulipallojen. Sitten joku sen löysi ja antoi poliisille: "tässä terroristin passi""
Mitäs tulipalloja siellä koneen matkustamossa oli, kun koneen runko syöksyi lähes tulkoon tornista läpi sekunnin murto-osassa? Luulisi sinun käsittävän, että siinä vaiheessa kun irtain lentää jo tornin toisella puolella ilmassa, ei siipitankeissa ollut kerosiini ole vielä kunnolla ehtinyt edes leimahtaa. - miksi en
olennainen kysymys kirjoitti:
Ja sanoihan ne, että Osama on syyllinen ja sitten kuitenkin väärensivät hänen tunnustusvideon. Sanoihan 911 komission raportti, että lento 93 syöksyi maahan Pennsylvaniassa hurjan kapinan jälkeen jonka matkustajat Mark "hi mom" Binghamin johdolla järjestivät. Kumma vain, että Donald Rumsfeld sanoi että lento 93 ammuttiin alas. Ex-puollustusministeri on siis täysin erimieltä 911 komission raportin kanssa. Ja sinä edelleenkin uskot mitä he sanovat?? Vieläkö uskot ID-kortteihin sun muihin ihmeisiin??
"Vieläkö uskot ID-kortteihin sun muihin ihmeisiin??"
Onhan näistä valokuviakin yms yms.. - haluaa nähdä
miksi en kirjoitti:
"Vieläkö uskot ID-kortteihin sun muihin ihmeisiin??"
Onhan näistä valokuviakin yms yms..Missä näitä valokuvia on? Pistätkö linkin niin voidaan kaikki yhdessä käydä katsomassa. Näkeekö niistä kuvista jotenkin mistä ne ovat peräisin vai pitääkö niissä vain uskoa kuvatekstiä vai miten se menee?
- tarkistetaan
http://en.wikipedia.org/wiki/Satam_al-Suqami#The_attack
"Al-Suqami's passport was found by a passerby, reportedly in the vicinty of Vesey Street[4], before the towers collapsed. [5] (This was mistakenly reported by many news outlets to be Mohammed Atta's passport.)"
Attan passi episoodin aloitti siis valtamedia. - eloisa terroristi
On kyllä pahiksia kaikki ja puolet vielä elossa.
- *Kansalainen*
eloisa terroristi kirjoitti:
On kyllä pahiksia kaikki ja puolet vielä elossa.
Minuakin hämmästyttää, ettei muuten niin täydellisen salaliiton järjestäjät likvidoineet kaikkia lentokonekaappauksiin syyllisiksi nimeämiään henkilöitä jo etukäteen? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410802Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006657Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445736- 474386
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542526Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41749Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111697Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971674- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971