Saunan jälkeen syötiin vasta ja rillin kulmalla elvistelen ja hunajapupuja tsiigailen.....
Ollaankos huuhaalla hereillä viälä?
Mopolla kuuhun
9
277
Vastaukset
tässä vasta aletaan olla hereillä työpäivän jälkeen...tai siis tässä maailmassa...:)
Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.
Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.AnaLyyzi kirjoitti:
Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.
Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...
iinamari kirjoitti:
liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...
mutta mopo kulkee vain eteenpäin.
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta mopo kulkee vain eteenpäin.
savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?
iinamari kirjoitti:
savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?
Eespäin eespäin tiellä taistojen....
Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*
Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!AnaLyyzi kirjoitti:
Eespäin eespäin tiellä taistojen....
Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*
Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)
iinamari kirjoitti:
yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)
on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.
Se on kylddyyriä jos mikä.AnaLyyzi kirjoitti:
on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.
Se on kylddyyriä jos mikä.oikeesti mopoista mitään tiiä...noi vaan on ostanu multa mun veljen mopon...ihte ajoin sillä mökin seinään...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
