Mopolla kuuhun

Saunan jälkeen syötiin vasta ja rillin kulmalla elvistelen ja hunajapupuja tsiigailen.....

Ollaankos huuhaalla hereillä viälä?

9

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vasta aletaan olla hereillä työpäivän jälkeen...tai siis tässä maailmassa...:)

      • Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.

        Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.

        Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.

        liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...


      • iinamari kirjoitti:

        liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...

        mutta mopo kulkee vain eteenpäin.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        mutta mopo kulkee vain eteenpäin.

        savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?


      • iinamari kirjoitti:

        savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?

        Eespäin eespäin tiellä taistojen....

        Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*

        Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        Eespäin eespäin tiellä taistojen....

        Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*

        Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!

        yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)


      • iinamari kirjoitti:

        yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)

        on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.

        Se on kylddyyriä jos mikä.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.

        Se on kylddyyriä jos mikä.

        oikeesti mopoista mitään tiiä...noi vaan on ostanu multa mun veljen mopon...ihte ajoin sillä mökin seinään...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe