Helluntaita

mintsu.AGENTS

Huomenta kaikille ja hyvää Helluntai päivää.

23

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurja-hilda

hyvää Helluntaita, heilatonta, hemmetti.
      Pitäis tulla kaunis päivä, no sitä on kiva kattella töistä. ikkunan läpi.......
      Tiedätkös, vielä pari viikkoa töitä ja sitten alkaa loma, sitä odotellessa.......

• mintsu.AGENTS

Niin pitäis tulla aurinkoinen päivä toivotaan että pitäis paikkansa=).
        Ei ole pitkää aikaa sinulla sitten loman alkuun,toivotaan että saat tosi hyvät lomailu ilmat =)).

• hurja-hilda
        mintsu.AGENTS kirjoitti:

Niin pitäis tulla aurinkoinen päivä toivotaan että pitäis paikkansa=).
        Ei ole pitkää aikaa sinulla sitten loman alkuun,toivotaan että saat tosi hyvät lomailu ilmat =)).

sopivassa suhteessa, olisi hyvä.
        Minkäänlaisia suunnitelmia ei ole valmiina, mutta aina sitä jotain keksii.

Muutaman museon olen kyllä ajatellut kiertää, sellasta kotiseutumatkailua, eiköhän siinä muutama päivä suttaannu.

• mintsu.AGENTS
        hurja-hilda kirjoitti:

sopivassa suhteessa, olisi hyvä.
        Minkäänlaisia suunnitelmia ei ole valmiina, mutta aina sitä jotain keksii.

Muutaman museon olen kyllä ajatellut kiertää, sellasta kotiseutumatkailua, eiköhän siinä muutama päivä suttaannu.

Niin sopivasti molempia,kaikkista sopivin olis että illalla ja yön aikana satais vaan ja päivällä saataisiin nauttia auringon lämmöstä itse nauttisin sellasesta kesästä.

• hurja-hilda
        mintsu.AGENTS kirjoitti:

Niin sopivasti molempia,kaikkista sopivin olis että illalla ja yön aikana satais vaan ja päivällä saataisiin nauttia auringon lämmöstä itse nauttisin sellasesta kesästä.

sellainen kesä olisi täydellinen.
        Mutta pääasia on että on loma, saa levätä ja ladata akkuja, onkin ollut aika rankka vuosi.

• mintsu.AGENTS
        hurja-hilda kirjoitti:

sellainen kesä olisi täydellinen.
        Mutta pääasia on että on loma, saa levätä ja ladata akkuja, onkin ollut aika rankka vuosi.

Niin levätä kesällä,itse vois sanoo että oon aina lomalla mut eipä se tunnun aina mukavalta.

• "jos ei heilaa helluntaina ei sitten koko kesänä.." heh..meniköhä se noin....

=:0))))

• mintsu.AGENTS

Juuh noihan se meni just ihan oikein tosi mukavaa päivän alkua sinulle=)*halaus*,meen kohta käymään poitsuni kans paloasemalla,pääsee paloauton kyytiin.

• hurja-hilda

shamperi, ei rrromantiikkaa taskaan, no ma hommaan kissan ja hellin sitä, hihih........

• mintsu.AGENTS kirjoitti:

Juuh noihan se meni just ihan oikein tosi mukavaa päivän alkua sinulle=)*halaus*,meen kohta käymään poitsuni kans paloasemalla,pääsee paloauton kyytiin.

jee jee..poitsuliinilla jänskä päivä tiedossa...=:0))))
        mie taijan lähtee tästä kohta joutessani kävelylle...=:0))))

• hurja-hilda kirjoitti:

shamperi, ei rrromantiikkaa taskaan, no ma hommaan kissan ja hellin sitä, hihih........

kissat on kivoja....=:0)))) ei muuta ku kissan ostoon sit...tosin kerkeet tota heilaa viel metsästää...=;0)))

• hurja-hilda
        BBrunetti kirjoitti:

kissat on kivoja....=:0)))) ei muuta ku kissan ostoon sit...tosin kerkeet tota heilaa viel metsästää...=;0)))

kumminkaan siittä mitään tuu...........
        No kunhn saan noi muuttoasiat kuntooon nii ostan hemmetin ison, jästipäisen kollinrotjakkeen.........
        Sellasissa on haastettä.........

• hurja-hilda kirjoitti:

kumminkaan siittä mitään tuu...........
        No kunhn saan noi muuttoasiat kuntooon nii ostan hemmetin ison, jästipäisen kollinrotjakkeen.........
        Sellasissa on haastettä.........

kollin ku otat niin naapurin tyttö kisut on partsin alla mouruumassa....=;0)))))

• hurja-hilda
        BBrunetti kirjoitti:

kollin ku otat niin naapurin tyttö kisut on partsin alla mouruumassa....=;0)))))

kollista mun****man, saa naapurin narrtukissat siipeensä........ Hahaaahihi

Hauskaa päiväää, mun on startattava töihin kohtapian.

• hurja-hilda kirjoitti:

kollista mun****man, saa naapurin narrtukissat siipeensä........ Hahaaahihi

Hauskaa päiväää, mun on startattava töihin kohtapian.

jos kulkuset lähtee kollilta...heh....

Muksaa työpäivää sulle...=:0))))

• hurja-hilda
        BBrunetti kirjoitti:

jos kulkuset lähtee kollilta...heh....

Muksaa työpäivää sulle...=:0))))

ne niillä mitään tee, turhanpanttina vaan......

Kiitti, ny tää läks, töihin.

• mintsu.AGENTS
        BBrunetti kirjoitti:

jee jee..poitsuliinilla jänskä päivä tiedossa...=:0))))
        mie taijan lähtee tästä kohta joutessani kävelylle...=:0))))

Meni tunti aikaa paloasemalla,ei meinannut poitsu lähtee ollenkaan pois sieltä,nyt ehdin kotona olemaan 2 tuntia sit vien pojan esiintymään. Poitsun Musiikkikoulun oppilaat pääsevät esiintymään ulos ja varmaan tulee iso joukko kuulijoita tapahtumaan,kun ei van satais vettä pilvinen ilma täällä.

• mintsu.AGENTS kirjoitti:

Meni tunti aikaa paloasemalla,ei meinannut poitsu lähtee ollenkaan pois sieltä,nyt ehdin kotona olemaan 2 tuntia sit vien pojan esiintymään. Poitsun Musiikkikoulun oppilaat pääsevät esiintymään ulos ja varmaan tulee iso joukko kuulijoita tapahtumaan,kun ei van satais vettä pilvinen ilma täällä.

peukut pystyssä jotta ei ala satamaan....

teil tänään sit oikein tapahtumien päivä....=:0))))

• mintsu.AGENTS
        BBrunetti kirjoitti:

peukut pystyssä jotta ei ala satamaan....

teil tänään sit oikein tapahtumien päivä....=:0))))

Nyt just alkoi sataa kurjaa,mut toivotaan että toi sade loppuu että alkais aurinko paistamaan.
        Juuh jännittävä hetki eessä huh mut hyvinhän se sit menee=).

• mikhaildenisov

mitess on aamu alkanu??

• mintsu.AGENTS

Hyvinpä aamu on alkanut muutama tapahtuma käynti on tänään,kun vain ilmat suosis ettei satais.

• Hintriikka

Nyt lähdenkin helluntaihelluni kans metsään tekeen pienen romanttisen retken. Kaffetta termariin ja reppu selkään :))

• mintsu.AGENTS

Aah ihanaa mennä ulos retkelle luonnon helmaan=).

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe