Usko ja uskomukset

ovat vain

Uskot ja uskomukset ovat vain uskoa, luulemista josta puuttuu tieto.

Varmaa tietoa on esimerkiksi se, ettei saa tappaa ja tapattaa koska Jumalaan ja Jeesukseen uskovat tietvät mikä on älä tapa käskyn Jumalan ja Jeesuksen tahto. Ja samalla on varmaa tietoa siitä, että älä tapa käskyä vastaan rikkonut on saatananpalvelija, olkoompa sen käskyn rikkojan nimi vaikka kristinusko.

Jos totuutta todistat niin katso hiukan kristinuskon historiaakin!
Ei riitä että kuuntelee tai paasaa kauniita Jumalan ja Jeesuksen viisauksia kun teot ovat saatanaa jumalanaan palvelevan tekoja! Niillä saatanallisilla teoilla ei ainakaan Jumalaa ja Jeesusta saada iloiseksi.

Kristinuskon herra on herra saatana.
Joka toisin väittää todistakoon kaikki kristinuskon tekemät, teettämät ja avustamat satojen miljoonien ihmisten murhat Jumalalliseksi!

Jeesuskaan ei ollut kristitty ja Hänen seuraajatkin murhattiin kristinuskon ja Paavalin toimesta ja siten menetimme Jumalan ja Jeesuksen Sanan Raamatun joka oli Jeesuksen seuraajilla muisti tietoina. Nyt meillä on väärennetty raamattu johon on vaikea luottaa. Eihän kristinuskokaan luota sen yhdeksään (9) älä tapa käskyyn!!!

Jeesus ei ollut saatanaa jumalanaan palveleva! Tuon tiedon esiin saamiseksi omasta sielustaan on oltava rehellinen itselleen ja Hänelle!
Valtakunnassa ei ole uskovaisia. Sinne kun pääsevät vain he jotka tietävät!

Matt. 12:30 Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Isän tahdon noudattamista on älä tapa käskyn noudattaminenkin!
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)

9

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus totuuden jäljillä

Yksi totuus on sekin että nuo lauseet voi ymmärtää monella tavalla. On paljon ihmisiä joille Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja ja vieläpä toisten kääntämä. Tämäkin on totta, eikä sitä voi kukaan kiistää.

Nämä monitulkinnat ja epämääräiset asiat, erilaiset elämänkokemukset tai kulttuurierot johtavat jatkuvaan kiistelyyn. Nämä nettisivut ovat siitä hyvä esimerkki. Erilaisista tulkinnoista syntyy erilaisia seurakuntia. Tämä on luonnollista.

Jokaisen on elettävä vain omaa elämää, nyt ja tulevaisuudessa. Kyse on vain siitä miten. Jos jotakin hyödyllistä ymmärtää tai oppii Raamatusta tai muista uskonnollisista kirjoista niin hyvä on. Joillekin tämän ymmärryksen sijalla on usko ja sen todistelu. Voi olla kyse samasta asiasta tai sitten ei.

Ongelma syntyy silloin kun ryhdytään opettamaan ja syyttämään muita uskonnollisilla perusteilla. Tilanne on oikeastaan aika absurdi ja voi perustua auktoriteettiin jolle ei löydy perusteita. Ei pappi ole ihmistä kummempi. Opimme toki lapsesta lähtien uskonnollisia traditiota ja tapoja, mutta sielunelämää ne eivät edusta. Sielunelämä-sanan voi korvata mielenterveydellä, ilolla ja tasapainolla. Ne ovat kaikille yhteisiä ja samoin ymmärrettäviä peruskäsitteitä.

Ikävää on ihmisten jaottelu. Jakaminen on sitä niin tyypillistä sterotypiaa ja kuvittelua jota näkee muissakin yhteyksissä. Kyse on loppujen lopuksi kai siitä, että haluamme hallita omaa elämää määrittelemällä asioita ja ihmisiä. Se on kuitenkin vain fiktioita ja oikeastaan vie viimeisenkin hallintakyvyn. Hallintakyky lähtee todellisuuden kohtaamisesta.

Tässäpä tämä lyhyesti. Hyvää ensi kesää. Jos oikein ymmärtää niin sateellakin voi nähdä auringon...taisi olla Arja Korisevan esittämän laulun sanat jotenkin noin.

• sinulta

Mielenkiinnolla etsin ajatuksistasi sitä mitä teot osoittavat.
        Näemme sen, että kristinusko ei pysty edes itsensä väärentämän raamatun mukaan toimimaan niin kuinka ihmeessä voisimme odottaa sen olevan Jumalan ja Jeesuksen sanan saattaja?!

Eikä siitä, että onko raamattu väärennetty vai ei tarvii riidellä koska meillä on erillaisia raamattuja suomenkielelläkin ja ei Jumalan tai/ja Jeesus ole jatkuvati sitä muuttelemassa. Tyypillinen saatanallisuuden raamatun väärennös oli esim. vuoden 1992 vuoden väärennöksessä älä tee huorin käskyn poistaminen. Tosin se korvattiin älä tee aviorikosta käskyllä mutta huorin tekeminen ja aviorikoksen tekeminen ovat kaksi eri asiaa. Uuden käskyn tulkinnan mukaan on sallittua huorata jos et oo naimisissa!
        Raamatussa on Jumalan ja Jeesuksen sanaakin mutta väärennösien ristiriitaisuutta siinä aiheuttaa raamattuun lisätyt saatanallisuudet.
        Mielestäni on todellakin pahaa Jumalan ja Jeesuksen pilkkaa väittää raamattua Jumalan tai/ja Jeesuksen sanaksi. Eivät Kaikkivaltiaat ole sanoissaan niin ristiriitaisia kuin raamattu on.
        Käytännössä raamatun saatanallisuus tulee esiin tuhansina eri tavalla tulkittavuuksina jotka puolestaan aiheuttavat tuhansien eri kristinuskon suuntien syntymisiä eli tuhannat eri uskon suunnat etsivät Jumalan ja Jeesuksen totuutta koskaan sitä väärennetystä raamatusta löytämättä.

5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

Raamatussa on älä tapa käsky yhdeksän (9) kertaa ja siihen ei ole poikkeus mahdollista muuten kuin Jumalan tai/ja Jeesuksen määräyksestä kuten VT osoittaa. Kristinusko on älä tapa käskyn rikkojana herrakseen herra saatanan osoittanut ja jota jumaloi koska väittävät olevan jumalan palvelijoita.

• Joskus totuuden jäljillä
        sinulta kirjoitti:

Näemme sen, että kristinusko ei pysty edes itsensä väärentämän raamatun mukaan toimimaan niin kuinka ihmeessä voisimme odottaa sen olevan Jumalan ja Jeesuksen sanan saattaja?!

Eikä siitä, että onko raamattu väärennetty vai ei tarvii riidellä koska meillä on erillaisia raamattuja suomenkielelläkin ja ei Jumalan tai/ja Jeesus ole jatkuvati sitä muuttelemassa. Tyypillinen saatanallisuuden raamatun väärennös oli esim. vuoden 1992 vuoden väärennöksessä älä tee huorin käskyn poistaminen. Tosin se korvattiin älä tee aviorikosta käskyllä mutta huorin tekeminen ja aviorikoksen tekeminen ovat kaksi eri asiaa. Uuden käskyn tulkinnan mukaan on sallittua huorata jos et oo naimisissa!
        Raamatussa on Jumalan ja Jeesuksen sanaakin mutta väärennösien ristiriitaisuutta siinä aiheuttaa raamattuun lisätyt saatanallisuudet.
        Mielestäni on todellakin pahaa Jumalan ja Jeesuksen pilkkaa väittää raamattua Jumalan tai/ja Jeesuksen sanaksi. Eivät Kaikkivaltiaat ole sanoissaan niin ristiriitaisia kuin raamattu on.
        Käytännössä raamatun saatanallisuus tulee esiin tuhansina eri tavalla tulkittavuuksina jotka puolestaan aiheuttavat tuhansien eri kristinuskon suuntien syntymisiä eli tuhannat eri uskon suunnat etsivät Jumalan ja Jeesuksen totuutta koskaan sitä väärennetystä raamatusta löytämättä.

5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

Raamatussa on älä tapa käsky yhdeksän (9) kertaa ja siihen ei ole poikkeus mahdollista muuten kuin Jumalan tai/ja Jeesuksen määräyksestä kuten VT osoittaa. Kristinusko on älä tapa käskyn rikkojana herrakseen herra saatanan osoittanut ja jota jumaloi koska väittävät olevan jumalan palvelijoita.

Uskonnollisuudesta pitäisi hakea sitä mikä tuottaa iloa ja lisää onnellisuutta.

En ymmärrä näitä sukupuolisuuden perusteella toisia syyttämisiä. Sukupuoletonta ihmistä ei ole, eikä kaikki pysty perhettä silti perustamaan. Minusta syytämisessä kyse jostakin jota ei ole osattu omassa mielessä käsitellä. Eihän sillä mitä jossakin kirjassa on asian sanamuoto ole merkitystä.

Jos elämä perustuu käskyjen toteuttamiseen, on minusta syytä hakea uutta näkökulmaa omaan elämään. Pitäisi tehdä se mikä tuntuu oikealta ja osata kuunnella itsensä lisäksi muita. Tämäkin on teko.

Minä lulen että osaat nähdä näiden kahden maailman eron; käskymaailman ja tämän toisen jossa pyritään asiat ja tilanteet tuntemisen kautta ymärtämään. Jälkimmäiselle voisi antaa nimen kristillisyys...minusta sille ei tarvitse silti nimeä antaa, riittää että osaa elää sitä.

• Järkyttynyt
        sinulta kirjoitti:

Raamatussa on älä tapa käsky (9) kertaa ja siihen ei ole poikkeus mahdollista muuten kuin Jumalan/ja jeesuksen määräyksestä

Minä olen pähkäillyt tätä samaa asiaa, miten Jumala voi antaa tappamis käskyn Israelin kansalle heidän erämaa vaelluksensa aikoihin, muutamile kasioille hän käski käskyn tuhota kaikki elämä mitä näissä kansoissa oli siis, miehet, naiset, eläimet ja lapset. Onko siis totta oikein kongreettisesti se, että Jumalan sana on annettu vain lapsen mielisille, jotka uskovat kaiken, mikä on raamatussa kirjoitettu. Miksi siis Jumala rikkoi oman käskynsä tapattamalla jopa lapsia kuten raamatussa ilmenee. Paremmin muistuttaa nykyisiä hirviö tarinoita kun kuvittelee miten Jumalan kansa Israelilaiset sotilaat on katkoneet syli vauvvojen kauloja miekan terällä. Yleensäkkin on näin, että Raamattu on maailman julmin teos, sen lukeminen pitäisi kieltää alle 18 vuotiailta.

• että ei se maksa

Ei sellainen joka tappaa tai elää jumalattomasti ole saatananpalvoja, ei eutomaattisesti eikä muutenkaan. Se nyt vaan on niin, että Jumala vaatii että uskoa pitää olla, ja kaikilla ei sitä ole, mutta sitä saa kyllä kun sitä Jumalalta pyytää. Erilaiset rukousryhmät rukoilevat laittamasi rukousaiheen Jumalalle jos et itse osaa pyytää.

vaikka tänne: http://www.kotisatama.net/fi/rukous/esirukous.php

ei se maksa mittään!

• Missukka

"Jeesuskaan ei ollut kristitty ja Hänen seuraajatkin murhattiin kristinuskon ja Paavalin toimesta"

Netistä lainaten (googlen toinen tai kolmas vaihtoehto) Websterin sanakirjan mukaan kristitty on henkilö, joka tunnustaa uskoa Jeesukseen Kristuksena tai uskoa Jeesuksen opetuksiin perustuvaan uskontoon.

Ei ollut vai?

• on lopulta niitä

Jeesus palasi takaisin ystäviensä luo kun oli noussut kuolleista sinne Jumalan luokse, ja lähetti heidän saarnaamaan kaikille kansoille evankeliumia. Siitä lähtien on sitten aloitelleet kristillisyydet ja on lopulta tullut niitä kristittyjä.

• näin hän lupasi
        on lopulta niitä kirjoitti:

Jeesus palasi takaisin ystäviensä luo kun oli noussut kuolleista sinne Jumalan luokse, ja lähetti heidän saarnaamaan kaikille kansoille evankeliumia. Siitä lähtien on sitten aloitelleet kristillisyydet ja on lopulta tullut niitä kristittyjä.

Matt 28:19,20; Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso,olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti”.

(Muista tämä sitten kun sinulla on vaikeaa!)

http://koti.phnet.fi/petripaavola/vesikaste2.html

• vähän tiedoksi
        näin hän lupasi kirjoitti:

Matt 28:19,20; Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso,olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti”.

(Muista tämä sitten kun sinulla on vaikeaa!)

http://koti.phnet.fi/petripaavola/vesikaste2.html

Ilm 18: 1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.

Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
        Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.

Ilmestyskirja puhuu suuresta Babylonista, joka tulee kukistumaan viimeisinä päivinä. Tämä ilmestyskirjan Babylon tarkoittaa sitä Babylonin uskonnollista henkeä, joka on sekoittunut jokaiseen maailmassa olevaan uskontoon, ainoastaan puhdas usko Herraan Jeesukseen Kristukseen on vapaa tästä Babylonian uskonnon orjuuden ikeestä. Sana Babylon on kreikkalainen muoto heprealaisesta sanasta Baabel, joka tarkoittaa sekaannusta ja sekoitusta.

Eli Babylonin uskonto on sekoitus monia erilaisia eri kansojen uskomuksia. Kun, katolinen kirkko syntyi Roomaan n. 312 jKr., niin keisari Konstantinus ”kääntyi” kristinuskoon. Roomassa vaikutti silloin uskontojen synkretismi, eli moni uskontoisuus ja keisari yhdisti tämän Babylonialaisen moni uskontoisuuden sekä krisntinuskonnon toisiinsa. Näin syntyi Rooman katolinen kirkko, joka on siis sekoitus kristinuskoa sekä Babylonian uskontoa ja sillä tavalla, että asioille annettiin kristillinen nimi, mutta asian sisältö oli pakanallinen.

Jumala kutsuu kirkoissa olevia uskovia ulos Baabelista, koska ovat Hänen kansaansa, etteivät tule osalliseksi Baabelin synneistä, sillä viimeisinä päivinä ekumeeninen maailmankirkko tulee pakottamaan kaikki uskomaan saatanan ekumeenisen evankeliumin eikä silloin sinne jää yhtään tilaa uskoa Raamatun opettamalla tavalla Jeesukseen Kristukseen.

Petri Paavolan sivulta löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3447
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe