Formula1 ei menny

mikhaildenisov

kehuttavasti Suomen kuskeilta !missä syy???

22

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVK

      • sanat suustani, ei kyllä oo mitään lisäämistä!


    • Sinisiivetär

      jospa se oli se kaupunkiajo..

      • erittäin vaikea

        rata ajettavaks ja ohitus mahdotonta


      • Sinisiivetär
        erittäin vaikea kirjoitti:

        rata ajettavaks ja ohitus mahdotonta

        ei ohituspaikkoja ja onhan se nyt aivan eri asia kunnon radalla..kyllä kimi tulee ja näyttää taas..


      • tuommosta rataa
        Sinisiivetär kirjoitti:

        ei ohituspaikkoja ja onhan se nyt aivan eri asia kunnon radalla..kyllä kimi tulee ja näyttää taas..

        ei pitäss olla,ei mitään mahdollisuutta
        "paeta" jos jotain sattuu!!


      • Sinisiivetär
        tuommosta rataa kirjoitti:

        ei pitäss olla,ei mitään mahdollisuutta
        "paeta" jos jotain sattuu!!

        vaarallista, ku ei pääse jaloista pois..onneks ei sattunu mitää vakavaa..


      • ratkastaan jo
        Sinisiivetär kirjoitti:

        vaarallista, ku ei pääse jaloista pois..onneks ei sattunu mitää vakavaa..

        harjotteluissa,siellä paalupaikka ja asia
        on sipuli!!


      • Sinisiivetär
        ratkastaan jo kirjoitti:

        harjotteluissa,siellä paalupaikka ja asia
        on sipuli!!

        mut silti piti seurata..minäkin netissä..))


      • mikhaildenisov
        Sinisiivetär kirjoitti:

        mut silti piti seurata..minäkin netissä..))

        sitä ja jalkapalloo vuorotellen.....


    • aina jossakin

      muussa, paitsi kuskissa...Milloin renkaissa, milloin moottorissa, milloin alustassa, milloin missäkin...

      Joskus syy on huonossa tuurissa tai siinä, ettei onnetar ollut myönteinen suomipojalle...

      Toisinaan syy voi myös löytyä niistä muuttujista, jotka ovat samat kaikille muillekin kuskeille:)

      • harjotuksissa saatava

        paalupaikka,muuten ei onnistu!!


    • Sinisiivetär

      kuule mikhaili, lukasin tossa alempana, et ottaisit autiolle saarelle mukaan jääkaapin viinaa täynnä..se on muuten hyvä ratkaisu,juoden se tappaa sisäiset pöpöt, mitä nyt voi autiolta saarelta saada ja ulkoisesti sillä tietty on hyvä desinfioida haavoja, jos saa niitä kiivetessä palmusta hakeen juomista..hyvä ratkaisu..kaikesta huolimatta mä ottaisin mukaan lampun hengen kolmen toivomuksen kanssa..))

      • jotkut kokeili

        mutta ei menny toivomukset niin ku oli
        aateltu!!


      • Sinisiivetär
        jotkut kokeili kirjoitti:

        mutta ei menny toivomukset niin ku oli
        aateltu!!

        lukea sitä litaniaa loppuun, hei mis sun nikkis on??


      • mieroi
        jotkut kokeili kirjoitti:

        mutta ei menny toivomukset niin ku oli
        aateltu!!

        mutta seuraava kisa on taas kohtsilleen eli uutta jännitystä tiedossa ja menee varmasti jo paremmin. Niinku joku jo sanoki niin Monacon radalla on suht koht mahdotonta ohittaa mutta kaiken kaikkiaan oli ihan mielenkiintoinen kisa.


      • se laiskuus
        Sinisiivetär kirjoitti:

        lukea sitä litaniaa loppuun, hei mis sun nikkis on??

        enkä aio niin kauan viipyä!!


      • seuraat paremmin
        mieroi kirjoitti:

        mutta seuraava kisa on taas kohtsilleen eli uutta jännitystä tiedossa ja menee varmasti jo paremmin. Niinku joku jo sanoki niin Monacon radalla on suht koht mahdotonta ohittaa mutta kaiken kaikkiaan oli ihan mielenkiintoinen kisa.

        missä on seuraavat ajot??


      • Sinisiivetär
        se laiskuus kirjoitti:

        enkä aio niin kauan viipyä!!

        en mäkään ole muuta kuin vastaan tän tässä nytte, et palaillaan..))


      • 10.6
        seuraat paremmin kirjoitti:

        missä on seuraavat ajot??

        Kanadassa


      • mikhaildenisov
        Sinisiivetär kirjoitti:

        en mäkään ole muuta kuin vastaan tän tässä nytte, et palaillaan..))

        ku mä sua varten rekkasin!:))))


      • mikhaildenisov
        10.6 kirjoitti:

        Kanadassa

        on siellä radoilta jäät sulanu!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe