kehuttavasti Suomen kuskeilta !missä syy???
Formula1 ei menny
22
440
Vastaukset
EVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVK
- Sinisiivetär
jospa se oli se kaupunkiajo..
- erittäin vaikea
rata ajettavaks ja ohitus mahdotonta
- Sinisiivetär
erittäin vaikea kirjoitti:
rata ajettavaks ja ohitus mahdotonta
ei ohituspaikkoja ja onhan se nyt aivan eri asia kunnon radalla..kyllä kimi tulee ja näyttää taas..
- tuommosta rataa
Sinisiivetär kirjoitti:
ei ohituspaikkoja ja onhan se nyt aivan eri asia kunnon radalla..kyllä kimi tulee ja näyttää taas..
ei pitäss olla,ei mitään mahdollisuutta
"paeta" jos jotain sattuu!! - Sinisiivetär
tuommosta rataa kirjoitti:
ei pitäss olla,ei mitään mahdollisuutta
"paeta" jos jotain sattuu!!vaarallista, ku ei pääse jaloista pois..onneks ei sattunu mitää vakavaa..
- ratkastaan jo
Sinisiivetär kirjoitti:
vaarallista, ku ei pääse jaloista pois..onneks ei sattunu mitää vakavaa..
harjotteluissa,siellä paalupaikka ja asia
on sipuli!! - Sinisiivetär
ratkastaan jo kirjoitti:
harjotteluissa,siellä paalupaikka ja asia
on sipuli!!mut silti piti seurata..minäkin netissä..))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
mut silti piti seurata..minäkin netissä..))
sitä ja jalkapalloo vuorotellen.....
- aina jossakin
muussa, paitsi kuskissa...Milloin renkaissa, milloin moottorissa, milloin alustassa, milloin missäkin...
Joskus syy on huonossa tuurissa tai siinä, ettei onnetar ollut myönteinen suomipojalle...
Toisinaan syy voi myös löytyä niistä muuttujista, jotka ovat samat kaikille muillekin kuskeille:)- harjotuksissa saatava
paalupaikka,muuten ei onnistu!!
- Sinisiivetär
kuule mikhaili, lukasin tossa alempana, et ottaisit autiolle saarelle mukaan jääkaapin viinaa täynnä..se on muuten hyvä ratkaisu,juoden se tappaa sisäiset pöpöt, mitä nyt voi autiolta saarelta saada ja ulkoisesti sillä tietty on hyvä desinfioida haavoja, jos saa niitä kiivetessä palmusta hakeen juomista..hyvä ratkaisu..kaikesta huolimatta mä ottaisin mukaan lampun hengen kolmen toivomuksen kanssa..))
- jotkut kokeili
mutta ei menny toivomukset niin ku oli
aateltu!! - Sinisiivetär
jotkut kokeili kirjoitti:
mutta ei menny toivomukset niin ku oli
aateltu!!lukea sitä litaniaa loppuun, hei mis sun nikkis on??
- mieroi
jotkut kokeili kirjoitti:
mutta ei menny toivomukset niin ku oli
aateltu!!mutta seuraava kisa on taas kohtsilleen eli uutta jännitystä tiedossa ja menee varmasti jo paremmin. Niinku joku jo sanoki niin Monacon radalla on suht koht mahdotonta ohittaa mutta kaiken kaikkiaan oli ihan mielenkiintoinen kisa.
- se laiskuus
Sinisiivetär kirjoitti:
lukea sitä litaniaa loppuun, hei mis sun nikkis on??
enkä aio niin kauan viipyä!!
- seuraat paremmin
mieroi kirjoitti:
mutta seuraava kisa on taas kohtsilleen eli uutta jännitystä tiedossa ja menee varmasti jo paremmin. Niinku joku jo sanoki niin Monacon radalla on suht koht mahdotonta ohittaa mutta kaiken kaikkiaan oli ihan mielenkiintoinen kisa.
missä on seuraavat ajot??
- Sinisiivetär
se laiskuus kirjoitti:
enkä aio niin kauan viipyä!!
en mäkään ole muuta kuin vastaan tän tässä nytte, et palaillaan..))
- 10.6
seuraat paremmin kirjoitti:
missä on seuraavat ajot??
Kanadassa
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
en mäkään ole muuta kuin vastaan tän tässä nytte, et palaillaan..))
ku mä sua varten rekkasin!:))))
- mikhaildenisov
10.6 kirjoitti:
Kanadassa
on siellä radoilta jäät sulanu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614